Jullie partners!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 19 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Dag allemaal,

    Ik ben benieuwd hoe jullie partners reageren als jullie bijvoorbeeld ongesteld worden, terwijl jullie bezig zijn met zwangeren? Mannen reageren toch anders dan vrouwen denk ik, mijn man is echt een lieverd wat dat betreft hij vind het net zo erg als ik en toont heel veel begrip. Sommige mannen die reageren heel laks van o dan maar de volgende keer terwijl het bij vrouwen veel dieper gaat dan alleen o bloed dan maar de volgende poging proberen.......... :)
     
  2. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Mijn man vindt het helemaal niet leuk als ik ongesteld wordt. De laatste cyclus heeft 55 dagen geduurt (andere cyclussen ongeveer 33 a 36 dagen) en hij zei maar steeds tegen me: ja, je bent zwanger, maar je maakt gewoon te weinig hormoon aan. Maar ik testte steeds negatief. Hij vond het echt niet leuk toen ik opeens ongesteld werd. Nu moet ik aanstaande dinsdag naar de tandarts en hij staat erop dat we maandagavond een test doen dan zit ik op 37 dagen. hij vindt dat als ik zwanger ben het de tandarts moet vertellen i.v.m zijn behandeling. Maar hij haalt alleen maar wat tandsteen weg en na 10minuten sta ik altijd weer buiten.
    Als het aan mij ligt test ik pas over een week of 2.
    Nenske
     
  3. Beauty

    Beauty Actief lid

    11 nov 2005
    118
    0
    0
    Noord Brabant
    Mijn vriend vraagt telkens of ik de duivels al aan voel komen en wat ik nog meer voel. En toen ik vorige keer ongesteld werd hadden we nog niet bewust geklust want dat was mijn eerste cyclus na de pil maar toen was hij echt teleurgesteld hij had echt ergens hoop.

    Liefs,

    Beauty
     
  4. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Tussen de (vermoedelijke) eisprong en de NOD is hij er niet mee bezig. Als m'n NOD nadert dan wordt ook hij wel erg nieuwsgierig en vindt íe het ook wel spannend. Hij vindt het ook wel jammer als ik ongesteld word, maar kan dat wel veel eerder naast zich neer leggen dan ik.

    Pim
     
  5. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Mijn vriend is wel vrij nuchter erover.
    Is niet iemand met veel woorden, maar leg altijd wel zijn handje op mn buik in bed en dat voeld wel heerlijk.
    In zijn vorige relatie is zijn ex zwanger geraakt, maar heeft het weg laten halen en daar heeft hij vrezelijk mee gezeten.
    En hij wil dol graag een kindje en hij gaat ook super met mijn dochter om, maar het moet die het onderwerp van de dag wezen.
    Ik ben zelf ook vrij nuchter erover en kan en wil er ook niet steeds over praten er met vrouwen over praten gaat het toch iets makkelijker, want die begrijpen het vrouwen lichaam!
    En af en toe leest hij met me mee op deze forum.

    groetjes Anna.
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat had mijn vriend ook. Tegen de tijd dat mijn NOD eraan kwam hield hij zich er wel mee bezig en vond het dan wel jammer als de :evil: kwamen. En als ik dan wat meer teleurgesteld was was hij wel heel lief voor me.
     
  7. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    mijn vriend vraagt ook wel elke keer wanneer moet je nu ongesteld worden en dan zeg ik wanneer en vlak dr voor vraagt ie ook en ben je al ongi ik zo nee maar ja meestal een of twee dagen dr na ben ik t wel en dan is ie wel teleurgesteld :S

    maar we wachten deze maand weer af hopen dat t niet komt :D
     
  8. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hmm ik wee tniet precies wie er eerder op dit forum zat.. zou best job wel geweest kunnen zijn :)

    hij is iig zeer actief en "gewillig" :D
     
  9. job

    job Lid

    10 jan 2006
    29
    0
    0
    hee, hoor ik hier mijn naam :) ?
    In ieder geval was ik eerder op dit forum verzeild geraakt ja :D.

    Ik vind het allemaal heel spannend, we zijn eigenlijk van plan om over een half jaar te stoppen. maarrr, tijdens oud en nieuw 3 dagen niet geslikt.. inmiddels is lief 4 dagen overtijd... negatief getest

    ik moet zeggen dat ik dat nu wel heel jammer vind, maar ik heb nog hoop.. en anders.. nou ja.. mikken we toch gewoon die pil iun de prullenbak en dan zien we wel :)
     
  10. Mijn vriend wordt pissig al ik erover begin dat ik de duvels voel aankomen. Hij is dan weer teleurgesteld en dan is hij extra lief ( want dat is ie al hihi). We gaan dan aan leuke dingen denken en doen ...en dan kan ie niet wachten tot ie weer kan knutselen. Hij wil al sinds zn 25ste vader worden maar wegens omstandigheden kon t niet..Maar we GAAN DR VOOR ..met zn allen!!!

    groetjesssssss :)
     
  11. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn man was de vorige 2 x toen we zwanger probeerde te raken er ook best wel mee bezig, maar was ook evengoed heel nuchter en ook lief als t toch de :evil: kreeg.
    Momenteel is hij er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig. Zeker als ik dan toch de :evil: krijg, zegt hij, joh is toch niet erg, geeft ons weer extra tijd om goed te oefenen. Tja, terwijl ik zoiets heb, ik hoef niet meer te oefenen ik heb al 2x bewezen dat ik t al echt wel kan hoor :(
    Hij bedoeld t allemaal wel goed, en hij is ook wel begripvol, maar hij is er niet meer zo mee bezig als de vorige keren. Vindt het ook zonde van t geld als ik testen ga kopen als ik nog net voor mijn NOd zit of pas net overtijd ben. Hij heeft ook wel gelijk aangezien bij de 2 meiden die ik heb ik teste toen ik 1 dag overtijd was negatief teste en 4 dagen later positief teste, maarja, ik wil toch gewoon die zekerheid.
    Maar ook mijn man is een man met weinig woorden en weet gewoon dat ik hem er niet zo mee moet confronteren, ben dus ook superblij dat ik dit forum heb gevonden. Hier kan ik toch mijn verhaal kwijt als dat nodig is, maar weet gewoon dat als t zover is hij er superblij mee zal zijn, al zal hij t niet gauw laten merken.

    Groetjes Angela.
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ook mijn man is teleurgesteld als ik weer ongesteld word. Hij is heel lief voor me dan hihihi
    elke keer als ik naar de wc ga, kijkt hij me vragend aan als ik terug kom, enenenenenenen? hihihi
    Hij is er meer mee bezig als de nod naderd. Ik zeg ook al vaak: ik word toch ongesteld, dat voel ik meestal gewoon en dan zegt hij, ja pas als je bloed ziet is voor mij de kans pas bekeken hihihihi dat vind ik altijd zo lief...

    groetjes
     
  13. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    al die mannen zijn toch wel lief he

    (nahja.. anders wil je er natuurlijk ook geen kidneren van.. maar toch)
     
  14. hahhaah mijn vriend zegt ook altijd pas als je bloed zit dan zijn de duivels dr ahhahaah..wat toevallig zeg.
    [/quote]
     
  15. Niet meer actief

    Doet me denken aan mijn man echt precies hetzelfde, ben ik naar de wc geweest en dan is het en en en? En ik voel dan wel dat het komt en dan zegt ie altijd als je geen bloed ziet dan is er nog hoop zo'n lieverd is het ook....
     
  16. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn ventje is er ook wel een beetje mee bezig ;)
    Thuis merk ik het niet zo, maar hij heeft wel al op zijn werk lopen op scheppen hihihi :)

    Dus ik denk haast wel zeker dat hij er mee bezig is, alleen hij laat het niet merken ;)

    Hij is namelijk een stil typje :)

    gr.manon.
     
  17. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Aan de buitenkant zie ik ook geen verschil als ik hem vertel dat de :evil: :evil: zijn geariveerd.
    Hij probeerd me te troosten, en doe heel lief tegen mij.
    Van binnen verwerkt hij het zelf, hij wil heel graag kinderen, alleen is het een echte binnenvetter.
    Als we erover praten, dan komt het er wel uit, maar als ik hem niks vraag, laat ie het ook niet merken.

    Hij vraagt wel heel vaak van, voelt het al anders dan anders? Of zijn hand op mijn buik en zegt ie: kom maar, we zitten op je te wachten..
    Vind ik echt lief en leuk dat hij dit doet, voor de rest merk je weinig aan hem, maar ik weet hoe hij zich voelt, en dat is het belangrijkste..

    Groetjes Kalush
     
  18. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    mijn vriend vraagt altijd rond mijn NOD hoe het is of de :evil: er al zijn of niet. En als ik weer ongi ben stelt hij me wel weer gerust van op naar de volgende ronde en met volle moed weer verder te gaan.
     
  19. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Nou ja.. ik heb natuurlijk mijn eerste :evil: nog niet gehad, maar hij is er wel mee bezig.. legt ook elke keer zijn hand op mijn buik en verteld 'mirrie of errie'-junior dat ie heel erg welkom is..

    Aan de andere kant is hij heel gewillig met klussen enzo, en hij zal het ook niet erg vinden als ik dit keer nog :evil: krijg, dan mag ie nog een extra ronde hard oefenen..

    Helaas begrijpt hij mij niet :confused: :) .. als ik zeg 1 x in de 2 dagen, maakt hij er 2 x in de 1 dagen van.. leuk hoor, zo'n kerel, hahahaha..


    Als ie toch de kans kreeg... :rolleyes: 8)
     
  20. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ja mijn mannetje is er ook wel mee bezig hoor. Hij houdt het niet precies bij, maar weet toch wel ongeveer wanneer is mijn NOD heb. Vraagt dan ook wanneer en wil er ook graag bij zijn als ik test. Als het negatief is zegt hij niet zoveel, maar pakt me wel effe stevig vast. Hij kijkt ook af en toe wel hier en als ik achter de computer ga zitten, wat ik normaal weinig doe, behalve voor werk, vraagt hij of ik weer naar mijn verslaving....ja dit forum dus, toega!!!

    Karin
     

Deel Deze Pagina