Dan vind ik het alsnog gek dat ik nu weer misselijk ben en hele pijnlijke borsten heb. Maar durf echt niet te testen. Gister heb ik hier dus al de witte test geplaatst, had vandaag dus eigenlijk al bloed verwacht en aangezien ik gister geen enkel symptoom meer en vandaag weer wel... pfff zenuwslopend allemaal
Hi, dit is niet t clubje uitgerekend in februari. Dan moet je even verder zoeken want die is er wel. Wij zaten in feb in een nod clubje met elkaar.
@DCG die digitale testen hebben best wel wat hcg nodig om een positieve uitslag te geven. Denk ook dat het vooral alle spanning is waar je nu last van hebt. En dat is natuurlijk ook hartstikke logisch. Heb wel vaak gelezen dat de bloeding nog wel even op zich kan laten wachten. In het uitgerekend groepje waar ik zit was een vrouw die heeft nog zeker 3 wkn met het vruchtje gelopen. Wil je niet ontmoedigen maar geef het een beetje de tijd. En vooral ook in je hoofd. Heb je vandaag de gyn nog gesproken?
Ik heb haar vandaag niet gebeld. Manlief en ik hebben samen besloten om toch maar haar advies te volgen en gewoon te wachten tot maandag of de bloeding dan al is geweest of toch niet.. ook ga ik dus de letrozol niet beginnen, laat het maar even een maandje tot rust komen, dan ga ik gewoon verder met mijn muntthee en pcos proof smoothies en misschien heb ik geluk dat mijn lichaam zelf voor een eisprong zorgt. Het zal idd allemaal stress en spanning zijn, ik probeer een beetje bezig te zijn om zo even wat rust in mijn hoofd te krijgen.. De bloeding zal vast over enkele dagen wel beginnen. We zullen maar af moeten wachten en kalm blijven.
Hier ook niet echt positief nieuws. We zijn gebeld... blijkt dat er te weinig bloed is afgenomen, betekent dat we morgen weer opnieuw alletwee moeten bloedprikken. Vanmiddag moet ik komen voor een echo, de antistoffen die ik heb zijn nogal actief en ze willen kijken of de baby niet nu al bloedarmoede heeft. En maar weer een week wachten op de bloeduitslag!
Jeetje het zit jullie ook niet mee Zo onbenullig dat ze niet meteen genoeg bloed hebben afgenomen!! Ik ga echt zo hard duimen dat je wel een goede echo hebt en dat beebje helemaal oké is!!! Weer een week in onzekerheid dus! Dikke knuf jouw kant op. Hoe laat moet je er zijn vanmiddag??
Nou dat is zeker niet echt positief nieuws. Hoe laat mag je vanmiddag voor de echo? Wat een ellende dat jullie nu nog een week moeten wachten
Alles zag er goed uit op de echo! Morgen moeten we bloedprikken en dan vrijdag of maandag de uitslag! Maandag moeten we sowieso weer voor een echo.
Oh gelukkig!! Wat een opluchting zal dat alvast zijn! Ik hoop dat jullie vrijdag al de uitslag zullen krijgen, met hopelijk positief resultaat. En dan maandag ook weer lekker genieten bij de echo.
Voel me echt helemaal niet lekker misselijk, hoofdpijn, duizelig en hoge rugpijn aan de linkerkant. Voel me alsof ik koorts heb maar heb gemeten en is niet het geval.
Ja dit was wel even een geruststelling. Heb nu wel wat meer hoop gekregen. M’n placenta ligt ook gunstig. Sowieso doordat ik de baby eerder voel, maar ook als er toch iets van bloedtransfusie nodig is, dan kunnen ze ook makkelijker bij de navelstreng komen.
Dat is dan in elk geval toch mooi meegenomen dat ze makkelijker bij de navelstreng kunnen, als dat toch nodig blijkt! Geloof meteen dat je nu wel wat positiever kan zijn, ookal blijft het nog steeds even afwachten. Je hebt dit in elk geval gelukkig mee!