Misschien een teken dat het snel gaat beginnen?? Voor een menstruatie heb ik ook hoofdpijn maar niet zo hevig als nu. Mocht ik me morgen nog niet lekker voelen zal ik idd bellen, ook omdat we vrijdag weekend weggaan en zie er behoorlijk tegenop om zo weg te moeten gaan..
@Lalaatje90 wat ontzettend vervelend allemaal zeg. Heel bijzonder dat ze niet meteen wat extra hebben afgenomen toen ze toch bezig waren..... Wel fijn dat je een goede echo had! @DCG wat naar dat je je zo rot voelt ik heb zelf na een echt witte test ook binnen een paar uur bloedverlies gekregen. Maar dat kan bij iedereen verschillen dikke knuffel voor jou. Hoop dat je je snel beter voelt. En voor de buikpijn, ik herinner me goed hoe heftig die was, ik heb meteen voor wat zwaarder geschut gekozen en heb naproxen genomen, maar dat is natuurlijk ieder z'n eigen keus. Ik mis dat nu soms echt...dat ik niet even een ibuprofen ofzo kan nemen... @Dafino spannend het geslacht bij jullie!!! Ben heel erg benieuwd! Hier gister een prachtige echo, hadden gehoopt het geslacht te kunnen zien maar onze kleine frummel was harstikke eigenwijs en hield constant de benen gekruist. De buikpijn heb ik nog gevraagd, ze zag niks afwijkend aan mijn baarmoeder o.i.d, ik heb smorgens nog m'n urine laten testen maar is helemaal schoon. Zij dacht aan bandenpijn en toen ik zij wat voor werk ik deed was ze er van overtuigd dat dit het was. Ik ben natuurlijk echt de hele dag aan het bukken en aan het tillen...dus heel vervelend allemaal maar vind het wel geruststellend dat ik nu wel bijna zeker weet dat het bandenpijn is. Wij gaan nu zaterdag weer voor een geslachts echo bij een pretecho bureau waar ik al een paar keer geweest ben, kan vanaf 14 weken en als ze het niet kan zien omdat onze frummel weer zo eigenwijs doet mag ik later gratis terug.
@DCG ja al is t maar om even te checken wat er gaande is, of je hcg al <5 is of niet, of je wellicht geholpen moet worden met op gang brengen als je je zo naar voelt. @Zuster9203 spannend t geslacht! Heb je een voorgevoel? Ik ga rond 16 weken pas voor een pretecho voor t geslacht. Hier vet onzeker over de echo volgende week. Zo bang dat t niet goed zit omdat m’n klachten echt heel anders zijn dan bij m’n zoontje en milder ofzo
Oooh wat goed om te horen dat je een mooie echo had! Grappig dat frummeltje nu al eigenwijs is en nog niet wil laten zien wat het geslacht is haha. Fijn dat je snel een nieuwe geslachtsbepaling hebt ben reuze benieuwd! Ook goed dat je je klachten even hebt aangekaart, zal vast een opluchting zijn dat er geen gekke dingen te zien waren bij je bmm, je zal nu vast wat geruster zijn.. Hier heb ik de hele dag eigenlijk geen buikpijn gehad, alleen misselijk en echt heel erg duizelig, zware hoofdpijn en last hoog in mijn rug. Kan eigenlijk niet wachten tot het eindelijk gaat beginnen, voel me emotioneel en lichamelijk echt een wrak momenteel Pak zo maar een oxazepam zodat ik hopelijk vannacht wat kan slapen.
Ja zat ik dus ook aan te denken. Ik zei toevallig net tegen mijn moeder dat ik als ik mij morgen nog zo voel ik ga bellen, desnoods moeten ze me maar die pillen geven zodat het vruchtje wordt afgestoten! Snap je zorgen hoor, maar je zal vast en zeker een goede echo hebben. Elke zwangerschap is anders en dus hoef je ook niet hetzelfde te voelen als bij je zoontje. Ik duim voor je op een pracht echo die je een lach van oor tot oor bezorgt
Had een heel sterk voorgevoel maar begin toch te twijfelen de laatste weken hahaha. Dus we gaan het zien... Volgende week je eerste echo hé? Ik was ook zo bang....maar iedere zwangerschap is anders inderdaad. Het is toch alleen maar fijn dat je klachten minder zijn, maar snap dat je er onzeker van word. Zolang je geen kramp of bloed hebt zit het denk ik wel goed. Nog heeeel even doorbijten!
Inderdaad reuze benieuwd! Ben ook wel bang dat het iets te vroeg is voor deze echo maar ja...ze bied het niet voor niks zo vroeg al aan denk ik dan. En het feit dat ik gratis terug mag als het nog te vroeg is heeft ervoor gezorgd dat ik dacht, ik ga gewoon haha. Ik hoop echt dat je je vandaag wat beter voelt. Hopelijk ook wat beter geslapen, dat scheelt al een hoop.
Gelukkig dat er niks aan de hand is en het dan gewoon bandenpijn is. Jammer van bet geslacht. Hier werd ons gisteren ook weer gevraagd of we het wilden weten Haha Fijn dat je gewoon weer terug mag komen.! Zou ik ook gewoon doen
Met 14wk kunnen ze dat wel zien hoor, tenminste vaak wel en is gewoon fijn dat je dan sowieso weer even mag genieten van frummeltje, en dat je dan gratis terug mag is al helemaal fijn! Ben echt zo benieuwd!
Hier vanmorgen wakker geworden van hevige krampen Zojuist is het begonnen met een beetje roze verlies de buikpijn is wel heviger dan tijdens menstruatie.. heb net toch maar terug gebeld naar het ziekenhuis en de gyn belt mij vandaag weer. Ik wil toch graag zo snel mogelijk gewoon door dus ik ga met haar overleggen of ik alsnog gewoon mag beginnen met letrozol! Mede dankzij @Dafino omdat zij het clomid verhaal weer even terugbracht, dat was ik dus vergeten, toen ook 2 dagen overtijd met licht positieve test en toen wel gestart met letrozol, dus even kijken of ik de gyn met me mee krijg De meeste tranen ben ik nu denk ik wel kwijt, het is nog steeds wel zwaar en emotioneel, maar kan mijn tranen nu wel wat beter bedwingen. Vannacht ook wat beter geslapen. Temp was vanmorgen 36,9 dus het zakt langzaam al. Misschien morgen of overmorgen weer 36,5. Lijkt mij dat een vmk op deze termijn snel uit het lichaam is, aangezien ik maandagavond al negatief testte... gaan jullie met me meeduimen dames?
Ik Hoop voor je dat t snel op gang komt en niet te heftig is. Bij mij viel t toen mee, 1 dag vervelend dagen erna ok.
Dankjewel, heel lief ❤️ Had jij hevig bloedverlies toen het eenmaal op gang was? Of was het net als een zware menstruatie? En weet je toevallig ook hoeveel dagen je gevloeid hebt? Een kennis van mijn moeder is vk en die zei dat met mijn termijn het wrs gewoon een zware menstruatie zal zijn, aangezien de vrucht dan al voor 4wk gestopt is met ontwikkelen. We gaan het maar afwachten.
zojuist gebeld door de gyn. Mag helaas toch niet starten met de letrozol Ze zei dat mijn lichaam zich eerst helemaal klaar moet maken voor een nieuwe zwangerschap en dat het nu sowieso nog niet klaar is daarvoor. “Hoe sneu het ook is, je moet nu even de natuur zijn gang laten gaan” zei ze. Dus we blijven even stilstaan en moeten maar hopen dat ik zelf een eisprong ga aanmaken
Ik heb normaal maar 4/5 dagen totaal waarvan 1-2 beetje rood en erna bruin. Dus t was zeg maar 2x zo heftig
Oké dan weet ik een beetje waarop ik me kan voorbereiden. De krampen zijn wel echt hevig nu hoor, lijken wel lichte weeën. Komt natuurlijk omdat het vruchtje “los” moet komen. Ik vind het eerlijk gezegd nog het zwaarst dat we nu gewoon een maand helemaal stilstaan. Het liefst wou ik gewoon door kunnen, omdat ik weet dat ik zelf geen eisprong krijg en ik dus weer extra medicatie mag gaan slikken. Maar wie weet gebeurt er een klein wondertje dat door de vmk mijn lichaam toch zelf iets gaat doen.
Ja dat is zonde ik baalde toen ook weer van weer een 6 weekse cyclus. Gewoon lekker pijnstillers nemen hoor!