Ja dat geloof ik meteen dat je daarvan baalde! Alles duurt gewoon allemaal te lang... Ik neem idd paracetamol 1000mg om het een beetje te onderdrukken, haalt toch net even de scherpe kantjes eraf
@DCG Wat balen zeg dat je toch een ronde moet wachten. Reageerde ze helemaal niet op die ronde met clomid? Hoop voor je dat het allemaal mee valt met de pijn en dat je er snel doorheen komt. Knuffel voor jou!
Nee ze lulde er gewoon overheen met het advies dat ik in het vervolg niet meer vroeg moest gaan testen! Vond haar een beetje gemeen overkomen en zei gelijk dat mijn lichaam niet klaar is voor een nieuwe zwangerschap. Dus tja, dan gaan we maar braaf wachten.... pfff alsof alles nog niet lang genoeg duurt zo
Nee idd, terwijl ze me maandag nog probeerde op te beuren met valse hoop en dan nu echt zo bot! Gelukkig is zij niet mijn vaste gyn!
Wat stom zeg echt klote dat je nu moet wachten. Ik heb ook 2 dagen langer gebloed dan normaal, en was de eerste 3 dagen veel veel meer dan normaal. Pijn was op de eerste dag het ergste. Waarom neem je niet wat sterkers dan paracetamol? Ibuprofen ofzo? Dan kom je er in ieder geval wat comfortabeler doorheen?
Het is wel vol te houden zo hoor, anders grijp ik idd wel naar iets sterkers. Goed om ook jouw ervaring te horen, zo weet ik een beetje wat me te wachten staat... voel me wel echt weer het buitenbeentje nu, in het nod forum was ik de laatste, en nu heb ik nota bene zelf dit zwangerentopic geopend en ben ik weer de gene die niet zwanger is Stomme emoties allemaal
Jij kon toch ook niet weten dat dit zou gebeuren? Maar ik snap je gevoel. Ik hoop dat je snel weer een eisprong aanmaakt. Sommige vrouwen zijn heel erg vruchtbaar na een vmk. Houdt hoop!
Nee kon ik idd niet weten, maar is gewoon weer even een k*tgevoel dat ik alweer de enige niet zwangere ben. Alle emoties lopen vandaag toch wel weer hoog op Over enkele dagen zal dit wel minder zijn denk ik... Ik hoop het ook zo dat ondanks de pcos mijn lichaam hierdoor een seintje krijgt... ik wil deze “pauze” even bijhouden met tempen en mocht ik op cd21 nog geen eisprong ontdekken dan kan ik de gyn bellen voor de provera. Ookal weet ik dat je cyclus langer kan zijn na een vmk, de gyn zei dat ik sowieso na zo’n 3wk het recept mocht vragen omdat mijn eisprong wrs helemaal niet uit zichzelf zal komen. Dan daarna kunnen we weer met nieuwe frisse moed verder!
Ik snap je helemaal. T is gewoon zuur. In januari had ik na een week hoofdpijn te hebben gehad weer frisse moed.
Die hoofdpijn is herkenbaar ja, had ik gister ontzettend last van. Vandaag gelukkig wel minder. Het is gewoon even een klote periode, en als alles eenmaal achter de rug is dan zal ook ik weer met frisse moed en hoop verder kunnen. Heb gewoon even een baaldag omdat ik nog niet met de medicatie mag starten, vind het principe dat we nu “stilstaan” best zwaar. Als we eenmaal weer nabij het einde van de maand zijn kunnen we er weer vol gas tegenaan. We geven absoluut niet op, vooral niet nu we weten dat we het kunnen, dat geeft extra doorzettingsvermogen.
Ik herken de hoofdpijn ook, maar kwam bij mij ook door het huilen, krijg ik heel erg hoofdpijn van. Goed dat je niet opgeeft. Het is inderdaad een geruststelling dat het wel kan! Maar het is en blijft gewoon klote allemaal
Ja klopt, door al het huilen en alle stress die je dan ervaart staat je hoofd echt ff op klappen... Het bloeden begint al stukken minder te worden maar de krampen zijn echt pijnlijk! Verlies ook geen weefsels of stolsels oid dus weet ook niet of dat nog komen gaat, ik hou alles sowieso nauwlettend in de gaten. Het besef begint eigenlijk nu pas te komen, maar ik vind het echt zo fijn dat ik bij jullie terecht kan! Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik zonder jullie zou moeten... klinkt beetje vreemd natuurlijk, maar met jullie kan ik echt alles delen en ik heb echt heel erg veel aan jullie ❤️❤️ Dankzij jullie kan ik over mijn verdriet praten, voel ik mij begrepen en gesteund. Hier hoor ik alleen maar “laat het los”,”het was de tijd nog niet”, “wees blij dat het vroeg mis is i.p.v. later in de zwangerschap”, “het was nog niks dus til er niet zo zwaar aan”, “test niet meer zo vroeg”. Niet echt waar je op zit te wachten als je zo intens verdrietig bent, alsof ik zelf niet weet dat er nog geen hartje klopte, dat maakt dit verlies niet minder pijnlijk! En ja, het zal heus wel kloppen dat er iets mis mee was, maar om van extreme blijdschap zo weer de grond in getrapt te worden is gewoon zwaar k*t! Die onbenullige opmerkingen gaan bij mij het ene oor in en gelijk het andere oor weer uit. Zal allemaal vast lief en aardig bedoeld zijn, maar goed
Die opmerkingen voegen niks toe. Ik had doordat t zo vroeg misging ook geen stolsels etc. Alleen bloed
Nee idd, laat ze dan maar niks zeggen... Ik dacht dat er meer dan alleen bloed moest komen, maar niet dus. Dankjewel
@DCG Ah nee wat ongelooflijk klote zeg! sorry breek even in hoor. Zat wat te strunen op het forum. en zag de bekende namen. Sterkte meid! Ik had na mijn miskraam ook meteen een vmk. Niks aan! en dan van die ongevoelige opmerkingen etc zijn echt niet waar je op zit te wachten.
Daar gaan we gewoon voor lieverd. Het is zo oneerlijk allemaal. En echt niet vanzelfsprekend. Maar we zetten door. Ik heb vorige maand even een pauze genomen en deze maand geen ovulatie testen. Dat gaf mij veel rust. Zit nu op het wachtbankje. Ga 's avonds wandelen en fietsen voor wat lucht in het hoofd. Ben mijzelf lekker aan het verwennen met weekendjes weg, rust, beweging en goed eten. Je kan ook niet je leven op pauze zetten al die tijd dat je bezig bent... Als ons kindje wel komt, verdient het een uitgeruste, mentaal stabiele moeder toch?
Nee idd, zwanger worden en blijven gaat soms niet zo makkelijk.... maar we mogen niet opgeven en we moeten positief blijven, onze tijd komt ook!! Fijn te horen dat de pauze je goed doet en ook goed dat je goed voor jezelf zorgt! Jezelf lekker verwennen kan nooit kwaad Ik had deze ronde ook alles aan de kant gegooid, voor even leek dat goed uit te pakken... maar het was wel heel toevallig dat ik zwanger raakte in de ronde waarin ik geen ovu testen deed en niet tempte en al die andere mikmak. Ik kan dus helemaal met je eens zijn dat “mentale rust” idd heel goed is hoor. Wij hebben nu verplicht pauze, de gyn zegt dat ik nu nog niet starten mag met de letrozol. Maar zodra we mogen, gaan we er weer voor de volle 100% voor! Spannend nu voor jou, het wachtbankje... Wanneer is je nod?? Ik duim voor je hoor