Goed gezegd inderdaad! En super toevallig, zo zie je maar. Uiteindelijk worden we allemaal zwanger van hetzelfde hihi. Niet van ovulatietesten. Balen van die gedwongen pauze. Het duurt allemaal al zo lang. Maar zou zeggen, dan maar optimaal genieten van je pauze! Trek de rode biefstukken, wijn en filet american maar uit te kast. Mijn NOD is de 13e. Ga zondag een testje wagen. heel spannend weer. Hoop het zo maar ben niet naïef...
Ja idd, we proberen het gewoon positief te zien, en een biefstukje en een wijntje zeg ik geen nee tegen hoor haha... ik wil sowieso gewoon door blijven gaan zoals ik afgelopen ronde deed; ontbijten met pcos proof smoothie en 2x daags muntthee (voor de hormoonbalans) en verder eet en drink ik wat ik lekker vind Oooh zondag al, spannend hoor! Wij zitten dan nog in movie park (gaan vrijdag weg) maar ik zal voor je duimen hoor!!! Ik hoop het zo voor je!
Dat is lief van je! Ik kan alle duimen gebruiken hihi. En zeker lekker gezond doorgaan! En dan deze pauze maar even proberen te genieten van alle voordelen van niet zwanger zijn. Dat heb ik ook gedaan hihi. Hielp wel even om mij weer als mijzelf te voelen en niet als een soort disfunctionerende couveuse.. Veel plezier dit weekend!
Precies, dat verdien je! En verdriet mag er ook zijn hè! het is gewoon ronduit klote allemaal. Hopelijk even lekker wat afleiding voor jullie dit weekend.
Verdriet is er sowieso, het is ook allemaal nog vers. Het is dat we al hadden geboekt anders had ik liever thuis gebleven... maar we moeten door he, ook voor onze kleine man die erg uitkijkt naar vrijdag Afleiding is nooit verkeerd, wie weet helpt het wat meer mee bij de verwerking.
En weer een nieuwe slome dag die voorbij gaat kruipen.... de weken mogen mijn nu wel ontzettend snel gaan.
Hoi lieve damesssss, Jeetje wat heb ik jullie toch gemist, maar ik was helemaal niet in de mood sinds de 20 weken echo van vorige week. Alles verliep goed totdat ze bij de nieren van de baby was en ik door gestuurd ben naar het ziekenhuis en had dus echt nergens meer zin in ! Maar goed ik heb alle pagina's even zitten lezen en ik zie dat er een nieuwe groep is. @DCG lieverdd jou heb ik net even een berichtje gestuurd dus wij kletsen even daar verder ! @Dafino Ik zag de echo van dat kleine schattige frummeltjeee wat een qutieee !!!! Ik heb ook sterk het gevoel een jongen ! Hoe gaat het met je ? Hoe voel je je ? De baby doet het verder goed? @Lalaatje90 ik las jou berichten ook over de anti stoffen dat je gedeeltelijke informatie kreeg en ook dat er niet genoeg bloed is afgenomen, maar dat de echos er wel goed uit zien ! Komt vast en zeker goed met jou frummeltjee gezien je al plopjes voelt geweldig ! Ik voelde die rond 15 weken dus ik weet bijna zeker dat je je frummeltje al voelt !!! Maar hoe voel je je verder? @Zuster9203 hoe is het met jouuu ?? ik zag dat je veel last heb van banden pijn ? Hoe is het daarmee? @Jeansflower Hoi lieverd richting de 8 weken zie ik alweer hoe voel jij je ? Hoe gaat het met het frummeltje van jou ?
Oow wanneer moet je naar t ziekenhuis? Wat zagen ze bij de nieren? Met mij redelijk, voel me slechter dan bij m’n zoon, hele dag naar ipv alleen s ochtends. Dinsdag mogen we eindelijk gaan kijken hoe t daarbinnen gaat
*Uitgerekende data: ❤️ Momof2rebels 29 jaar, 3e kindje, 22 december 2019 ❤️ Lalaatje90 29 jaar, 2e kindje, 17 januari 2020 ❤️ Dafino 35 jaar, 4e kindje, 19/01/2020 ❤️ Zuster9203 26 jaar, 1ste kindje, 08/02/2020 ❤️ Jeansflower 32 jaar, 2e kindje, 23/03/2020 Zwanger van Een jongen ( ) Een meisje (1) Een verassing (4) *Geplande afspraken: Aug: 5 aug - Zuster9203 - screeningsecho 5 aug - Dafino - geslachts echo 5 aug - Lalaatje90 - telefonisch consult gynaecoloog 8 aug- zuster9203 - controleVK + centuring pregnancy 11 aug - Dafino - gender reveal 12 aug - Lalaatje90 - afspraak gynaecoloog 13 aug- jeansflower - intake + echo vk 13 aug- Momof2rebels - bel afspraak ziekenhuis betreft nieren 19 aug - Dafino - controle vk 23 aug- Momof2rebels - controle VK 26 aug - Lalaatje90 - 20 weken echo 28 aug - Lalaatje90 - controle VK Sept: 4 sept - Dafino - 20 weken echo
Oohh spannendd !!! Nou zo lang je je naar voelt is het een super goed teken ! Natuurlijk niet leuk dat je je zo naar voelt, maar ik draaide het altijd om naar het positieve haha. Want voelde me ook een partij naar eerste 3 maanden jeetje ! Ik ben al geweest gisteren baby is helemaal onderzocht. Onderzoek van 2 uurtjes ! De manier hoe de onderzoek startte het gesprek barstte ik al in tranen, omdat ze zo sprak als of er van alles mis was met mijn baby ! De nieren bleken bij de 20 weken echo te klein te zijn. Ze had iemand erbij geroepen om het te bevestigen en die gaf ook aan zien er idd te klein uit dus hebben ze er voor gekozen mij door te sturen naar het ziekenhuis voor een uitgebreid onderzoek. En die was dus gisteren. Heel de week alleen, maar zitten janken en stressen niet te doen was zo op ! Maar uiteindelijk gister onderzoek nou ook alleen maar zitten janken, omdat ze toch vertellen wat er aan de hand kan zijn en wat het kan betekenen nou me maag draaide 100 rondjes en tranen bleven vloeien. Uiteindelijk de hele onderzoek gehad en als uitslag dat de nieren idd aan de kleine kant zijn, maar qua meting wel binnen de curve zit die het ziekenhuis aan houd. Ze maken zich nu dus geen zorgen, maar ik blijf wel onder extra controle en moet ik dus met 30 weken weer terug komen om de nieren weer ff te onderzoeken. Ik word dinsdag wel gebeld, omdat ze het als nog even met het team wil bespreken de fotos en filmpjes van de baby om zeker te weten dat de uitslag wat ze mij heeft gegeven klopt. Nou je snapt dat dat telefoontje van aanstaande dinsdag me al de nieren doen vreten. Maar volgens de arts hoef ik me nu geen zorgen te maken en zag alles er gewoon goed uit. Want de baby is opnieuww van top tot teen onderzocht alleen veel uitgebreider. En ze zag niks verontrustend. Wel heeft ze een wit vlekje in het hartje gevonden, maar dat had mijn dochtertje ook en dat ze is gwn een kalk vlekje niks mis mee. Dus het is voor mij even afwachten tot dinsdag wat het team van het ziekenhuis heeft besproken betreft fotos en filmpjes van me baby en dan hoor ik meer. En met 30 weken moet ik weer terug komen voor een onderzoek
Verder voel me goed, ben wel heel erg gespannen de laatste paar weken. Ik ben superblij met de echo’s, maar dat verandert nog niks aan het bloed natuurlijk. Hopelijk krijgen we morgen de uitslag en hoeven we niet nog een weekend te wachten. Wat vervelend van de niertjes, hoe is dat verder afgelopen? Ben je al in het ziekenhuis geweest? Bij m’n zoontje zagen ze met de 20 weken echo wat meer vocht in z’n ene niertje en moest ik met 30 weken weer terug voor een echo en toen bleek alles goed te zijn! Hier heb ik het gevoel dat we een meisje krijgen, weet niet waarom, maar misschien door alles wat er in mijn lijf gebeurd. We zagen het dinsdag zelfs duimen op de echo, zo schattig! Ik kan gewoon niet wachten!
Jeetje wat heftig toch @Momof2rebels Ik kan ook totaal niet tegen stress enzo, ik zou ook alleen maar huilen en huilen. Dat doe ik het liefst nu ook, maar we weten nog steeds niks. Straks is er niks aan de hand en heb ik me om niks druk gemaakt, maar die spanningen alleen al. Als je in t ziekenhuis moet komen weet je gewoon dat er iets mis is. En dat hele begin dat ze het zo erg maken dat er van alles mis is met je baby hadden wij ook. Je hele wereld staat dan ff op z’n kop. We moeten elkaar gewoon steunen hier! Ook al is het digitaal
Ja snap ik dat het niks veranderd, maar goed liever dat de echos enz er wel goed uit zien dan dat er ook niet zo goed uit zou zien toch? Ik hoop ook dat jullie morgen gwn de uitslag krijgen in plaats van met die onzekrheid het weekend in pffff ! Ja heb me verhaal net er boven getypt ! Ook al met de niertjes dus ! gelukkig is dat goed gekome n!
Oh meid wat een enorme domper is dat Wat een stress moet je ervaren hebben! Snap dat je nergens zin in had... Dat met het 2e onderzoek de niertjes nog binnen de marge vallen is wel een goed teken! Maar tuurlijk maak je jezelf ongerust! En dan ook nog afwachten tot dinsdag.... dan duren de dagen helemaal zo lang!! Even een hele dikke knuffel jouw kant op lieverd en ik ga zo hard duimen dat je dinsdag een positief telefoontje krijgt!
Ja jij snapt me helemaal ! Het gesprek ging zo pffff dramatisch dat ik direct van het ergste uit ging wa er echt helemaal kapot van. Heb ook bijna alleen, maar geslapen. Maar goed het gesprek erna heeft me wel weer opgeknapt en verder doet ze het hartstikke goed en de bewegingen zijn nu zo duidelijk aanwezig en zo lang ik haar goed voel en ze reageerd ben ik al blij ! Jaa de steun hier is GEWELDIG ! Lijkt ook echt als of ik jullie al super goed ken enz ! Heerlijke meiden zijn jullie love it !
Aaah wat lief! Dat zijn altijd weer de prachtmomenten als ze zoooo lief gaan liggen duimen tijdens de echo! Beurt je dan meteen even op he.. Ik hoop echt zo dat jullie morgen goed nieuws krijgen
Jaaa echt een stress niet te doen hoor ! Maar nu ze onderzocht is en te horen gekregen dat ze het wel erg goed doet ondanks de kleine niertjes ben ik wel wat geruststellender ! En idd wat je zegt dat haar nieren binnen de marge vallen doet me al heel goed !!!! Jaa dinsdag zullen de zenuwen wel weer spontaan op komen dagen, maar we blijven positief. Manlief die vond het erg moeilijk om mij te zien janken haha, maar is zelf super positief. Zoals hij het zegt met zijn meisje is er NIKS aan de hand. Hoe doen die mannen dat ? Hij is zo relaxx en zo positief. Ik kan dat echt niet hoor pffff
Me too, maar omdat mijn antistoffen al best aan de hoge kant zijn kan dat een teken zijn dat er toch wat gaande is, maar ik hoop van niet natuurlijk. Door die goeie echo’s krijg ik wel weer hoop natuurlijk!
Die man van mij is hier ook niet relaxed hoor. Die neemt t liefst vrij van zijn werk, omdat ie er met z’n hoofd gewoon niet bij is. Laten we maar snel duidelijkheid krijgen, dan kunnen we weer verder hè?