Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    En dan uiteraard genieten :) lekker uitrusten zodat je genoeg energie hebt voor de bevalling ... kerstvakantie klinkt nog zo ver weg, maar als we daar weer eenmaal zijn duurt het niet lang meer tot je bevalling.. zo spannend allemaal weer!
    Fijn dat je maandag alweer mag bloedprikken, hopelijk weer net zulk positief nieuws als vorige keer!
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  2. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja de school moet nog beginnen en we hebben het al over de kerstvakantie :roflmao: eerst hebben we nog de herfstvakantie. Dan even gezellig met de kids naar het bos enzo. Altijd leuk om even kastanjes en eikeltjes etc te zoeken.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hahaha ja idd (nou ja, hier is school gister begonnen) maar goed, voor je het weet breekt de herfstvakantie alweer aan! Is zeker altijd leuk om het bos in te gaan, de kids vinden sowieso alles geweldig ik het bos, kastanjes, paddestoelen... heerlijk!
     
  4. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik ben nu alweer moe. Moet er nog echt aan wennen dat de wekker zo vroeg gaat om weer te werken.
    Laat er maar gauw weer een ritme in komen volgende week.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  5. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @DCG hoe waren je ovu testen maandag en dinsdag?

    Was dit topic weer kwijt. Sjonge!

    Wij gaan donderdag op vakantie dus dan zal ik wel even 1,5 week radiostilte houden.
    Hoe is t met de rest?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Maandag en dinsdag waren de testen een beetje hetzelfde zoals ik ze hier heb laten zien, gister plots weer een lichtere test, dus sowieso nog geen piek gevonden. Vandaag wel een lage temp van 36,3 dus ik denk dat het nu niet lang meer gaat duren..
    oh heerlijk op vakantie! Waar gaan jullie heen?
     
  7. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je lichaam t zelf doet deze ronde!

    We gaan naar Ibiza! Heerlijk
     
    LilyB vindt dit leuk.
  8. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik krijg ook ineens geen meldingen meer, gelukkig weet ik jullie nog te vinden haha.
    Ik heb gisteren definitief mijn contract opgezegd voor het schoonmaken. Bedrijf was heel begripvol, maar de mensen waar ik werkte niet denk ik, ik kreeg niet eens een reactie terug... maar goed. Daar zit ik niet mee, voor mij een stuk rust.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  9. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat lekker zeg! Geniet ervan :D
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oja lekker hoor! Dat wordt vast en zeker genieten! :)

    Hoop het ook zo dat mijn lijf eindelijk zelf iets doet, vind het er voor nu redelijk positief uitzien, maar nog even geduld dus ;)
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Fijn dat het bedrijf zo begripvol was! Dan heb je dat in elk geval goed af kunnen sluiten. Wel beetje kinderachtig dat de mensen zelf niets hebben laten horen, ze hadden je op zijn minst even kunnen bedanken voor al je werk en even een beetje begrip kunnen tonen. Maar goed, zulke ondankbare mensen heb je er altijd tussen zitten, heel ondankbaar!
     
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

  13. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja, het zijn mensen met status hè? Die denken alleen maar: jij bent onze hulp en meer niet!
    Maar dat had de vorige hulp ook gezegd, die voelde ook geen stukje waardering. Blijkbaar is ze daarom ook gestopt ofzo.
     
  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Nou dan mag je ook blij zijn dat je daar weg bent!
    Omdat iemand status heeft, hoeven ze nog niet langs de schoenen te lopen en het goede werk van de hulp maar voor lief te nemen... je hebt je tenslotte toch steeds uit de naad gewerkt voor hun plezier!
    Zulke mensen kan ik niet luchten hoor bah!
     
  15. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Uit m’n zwetende naad ja :roflmao:
    Ben er indd ook klaar mee!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  16. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Bedankt voor het taggen ! Kon de groep niet vinden ! Ik ga straks ff weer bijlezen.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hihi scheelt dat het niet superveel is om te lezen :p
    Hoe istie meid? Alles nog lekker druk daarbinnen? :)

    Hier niet veel bijzonders te melden, gister plots temp van 36,3 en vandaag 36,5, nog steeds wachtend op een ei o_O
    Heb even andere tempkaartjes vergeleken en meestal na zo’n lage temp komt mijn ei na 2-3 dagen dus hoop echt morgen of overmorgen dan toch goed nieuws te mogen delen :)
    We blijven hoop houden dat mijn lichaam het gewoon zelf gaat doen dit keer!
     
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Zuster9203 hoe istie nu met jou dan?? Zie je hier niet meer zoveel voorbij komen...
     
  19. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wat is het stil hier....
    Hier nog steeds geen ei, inmiddels cd18..
    Had goede hoop dat mijn ei eraan kwam, maar alle “vruchtbare symptomen” zijn verdwenen en geen tempstijging dus dat wordt maandag bellen voor provera :(
    Gelukkig kunnen we dan snel weer starten met letrozol en mag ik weer hoop hebben
     
  20. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Wat jammer dat je lichaam het toch niet zelf heeft opgepakt...ben je al begonnen met de provera? Hoop dat het allemaal weer iets doet voor je en dat je snel weer een normale cyclus hebt.

    Sorry dat ik zo afwezig ben. Ik heb het erg druk met heel veel werken en als ik dan pauze heb/vrij ben/klaar ben ben ik gewoon kapot. Heb heel erg veel last van de bandenpijn en merk dat ik weer misselijk word van de vermoeidheid. Daarom lig ik ieder vrij moment vooral veel op de bank/in bed. Het duurt nog 2 lange weken voor ik vakantie mag gaan vieren dus ik moet echt nog even door maar man....het huilen staat me nader dan het lachen ben het zo zat! Een extra dagje vrij nemen zit er voor nu helaas ook niet in, de helft van het team is op het moment op vakantie, incl mijn eigen vaste collega die normaal altijd bereid is om iets extra te doen voor mij. Ik hoop dat ik me straks in de vakantie weer een beetje mezelf ga voelen, en dat hoop ik ook voor mijn man. Hij heeft het er allemaal heel moeilijk mee om mij zo te zien en mist de gezelligheid en intimiteit enorm ( slaapt daardoor slecht/maakt zich constant zorgen).
    Zo dit was weer even m'n klaaguurtje, ik ga proberen weer wat vaker te kijken :)
     
    LilyB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina