Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Zo naar gedroomd. Wordt steeds zenuwachtiger over de uitslag van het bloed. Die zullen we maandag denk ik wel krijgen. En ze bellen ook pas eind van de middag :( rond een uur of half 6/6 uur. Pfffff
     
  2. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Welke uitslag is dat?
     
  3. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Bij mij hebben ze antistoffen gevonden (anti-k). M’n vriend moest nu ook bloedprikken. Dus we moeten nog even afwachten tot we de uitslag van zijn bloed hebben.
     
  4. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Oow en wat betekent dat?
     
  5. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Als hij die K antigeen heeft dan heeft de baby dat ook en breek ik het bloed van de baby af. Dat willen we niet :(
     
  6. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Oow nee dat is niet gewenst nee.
    M’n stiefmoeder had dat met beide kinderen, beide bloedtransfusies na de geboorte gehad. Nu tegenwoordig kunnen ze je wel spuit geven toch? Of niet tegen dit?
     
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Aaah snap ik meid :( het is ook allemaal zo onzeker en angstig. Met zoiets duurt wachten echt lang. Kan me voorstellen dat de onzekerheid er goed in hakt.
    Ik hoop echt zo dat het mee gaat vallen!!
     
  8. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nee met deze niet. Rhesus c negatief heb ik, een prik heb je alleen bij rhesusD
     
  9. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dit duurt nu immens lang ja. Ik moet gewoon positief blijven! Het komt gewoon allemaal goed!
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dat is precies de juiste instelling!! Positief blijven en blijven vertrouwen! Komt vast en zeker goed lieverd!! Wij duimen op een zeer positief telefoontje maandag!!
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Vanmiddag komen mijn digitale testen binnen :) kan bijna niet wachten!!!
    Vanmiddag vertrekken we ook naar Toverland, even lekker dagje eruit! Mijn zusje gaat ook mee, aangezien zoonlief graag in de achtbanen wilt en mijn man meestal maar 1x erin wilt omdat ie er doodziek in wordt... ik ga nu geen risico lopen, ookal heb ik gelezen dat het mag zolang het nog onder je schaambot zit, maar je zal maar eens een bloeding krijgen na een achtbaan, dan vergeef je jezelf nooit! Ik heb zolang moeten wachten en ben er nu dan ook meer dan zuinig op en doe alles om dat kleine draakje te beschermen en bij me te houden :)
    Morgen nog geen idee hoe we de dag volkrijgen en dan maandag ga ik de gyn bellen, als mijn test dan gewoon overduidelijk positief is zal die ene dag ook niks uitmaken :)
    Vind het allemaal zo reuze spannend!! Ik voel vanalles in mijn buik, wrs groei van de bm?
    Ook weer behoorlijk misselijk en mijn borsten doen flink zeer! Mijn eigen bh’s passen al niet eens meer, dus loop nu al 3 dagen met sport bh’s... ben ook echt opgeblazen en mijn kleding zit niet echt lekker, dus denk dat ik deze keer al vroeg in positiekleding loop...

    Hoe gaat het met de rest van de dames?
     
    Dafino vindt dit leuk.
  12. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Even een knuffel jouw kant op @Lalaatje90 ♡ Kan mij heel goed voorstellen dat het wachten nu vreselijk lang duurt en je echt zenuwachtig bent.
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  13. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Zou ook zeker geen risico nemen. Liever te voorzichtig als dat je ej schuldig moet gaan voelen.

    Wanneer ga je je digitale test doen?

    Herken precies hoe je je voelt. Deze keer had ik volgens mij in de achtste week een positiebroek aan. Mijn gewone paste nog wel, maar kreeg daarvan te veel spanning op mijn buik.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  14. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik heb nu m’n gewone aan met elastiekje om de knoop maar t zit nu al vervelend. Zal idd denk ik vrij snel m’n positiebroeken pakken. Als t lekker weer is kan ik nog ff de jurken aan van deze zomer :)
     
    Dafino en LilyB vinden dit leuk.
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja idd, geen risico voor mij!! Dan maar geen achtbanen :)
    Ik denk dat ik em vandaag al ga doen, als het goed is komt er 1-2 op te staan...
    En dan een of anderhalve week later als er ongeveer 3+ zou moeten komen :)

    Oh echt zo vroeg al? Ik ben dus niet de enige die het nu al niet meer fijn vind in normale kleding, idd hetzelfde gevoel als jij, gewoon spanning op de buik, waardoor het echt totaal niet lekker zit.
     
    Dafino vindt dit leuk.
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja jurkjes zijn dan echt een uitkomst! Dus kom nog maar even op met het mooie weer!! :)
    Gek he dat we zo snel “groeien”.
    Bij mijn zoontje heb ik tot ongeveer 16wk mijn normale kleding gedragen. Daarna jurkjes met een legging en vanaf zo’n 20wk moest ik toch echt positiekleding aan
     
  17. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik vond wle tot 5 weken dikkere buik dan nu. Toch meer lucht ofzo.
     
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ja dat zou goed kunnen, en wrs wat last van obstipatie, ik merk dat nl wel dat het soms toch wat lastiger is...
    Maar vind het niet erg hoor, laat die buik maar groeien, ik vind dat prachtig!:D
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  19. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Had je al een knaller gehad, nee toch? Ook altijd een leuk moment!
     
  20. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Nee nog niet, ik ga straks de digitale test doen zodra die binnenkomt en maandag de laatste predictor, daarna de gyn bellen :)
    Maandag zal ie vast wel knallen!
     
    Dafino en Jeansflower vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina