Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lief van je ❤️ Hoop ook zo dat deze blijft plakken....

2. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik ook!! Mijn duimen draaien :thumup::thumup::thumup:

LilyB vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Vanmiddag ook nog predictor gedaan, hier hoefde ik niet voor te turen :)
    We zijn daarna weg gegaan dus had nog niet eerder tijd om em te posten...
    Komt ie :D
    9CEEF7B8-6A7E-498F-B8DB-F64EB610FED1.jpeg

Dafino en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  4. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Yeah!!! Duidelijk genoeg! Nu maar blijven hopen dat ie blijft plakken... joepie!!!!! :D

LilyB vindt dit leuk.
  5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaaa idd :)
    Nu niets anders dan afwachten, donderdag nod....

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dat is dan het nadeel van wachten hè?! Wist je maar van niks. :rolleyes:

LilyB vindt dit leuk.
  7. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Whoehoeeeee die ziet er goed uit hoor!!

Nu blijven plakken :thumup::thumup::thumup:

Zo blij voor jullie. Hoe reageerde je man?

Wij hadden vanavond etentje bij mijn schoonouders. Bleek een klein complot want daar vertelde mijn schoonzusje dat ze ook zwanger is. Bijna 11 wkn nu. Een hele verrassing, maar hartstikke leuk!

LilyB en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha ja maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik al “iets” weet :)
    Nu maar hopen dat het deze keer beter gaat dan de laatste keer, maar het voelt al sowieso heel anders, maar ik heb er vertrouwen in :)

Dafino vindt dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ooooh wat geweldig!!!! Zal vast en zeker een hele geslaagde avond zijn geweest :)
    Dat worden dan 2 beebjes voor opa en oma :rolleyes:
    Hoe voel je je nu trouwens?? Nog last gehad van die stekende buikpijn??

Manlief is nog wat nuchter, die durft nog niet blij te zijn ivm de laatste keer, maar dat gaat vast veranderen als we eenmaal een paar weken verder zijn :thumup: we gaan voor die plakker!

Dafino vindt dit leuk.
  10. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ja mannen ervaren dat misschien ook wat anders. Zie wel dat je een mooie banner hebt aangemaakt. En je moeder en je zus? Of is het voor hun nog een geheimpje?

Vandaag wel veel last van mijn buik maar niet op dezelfde plek. En gelukkig niet het zelfde gevoel. Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden. Dat is al een opgave opzich met nog 3 kids :confused:
    Lig nu lekker in bed. De kleine man is heeeeeel druk. Maar ja, liever te druk als te rustig :rolleyes:

LilyB vindt dit leuk.
  11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa dat is altijd een goed teken dat ze lekker druk zijn in de buik :) lijkt me heerlijk om dat gevoel weer te ervaren! Misschien zijn het wel oefenweeen waar je last van hebt. En uiteraard is je mannetje een stuk groter waardoor sommige bewegingen toch wel flink pijn kunnen doen... lijkt me idd lastig om rustig aan te doen met 3 kinderen, dus idd elk moment pakken dat je pakken kan.

Ik heb het mijn moeder en zusje uiteraard vandaag verteld, moeder gelijk tranen in haar ogen en reuze blij! Zij zegt ook “dit gaat nu goed” en mijn zus stond perplex van de predictor :)
    Ik heb idd de banner toch maar gemaakt ja, aan de ene kant dacht ik dat het beter was om te wachten maarja zo’n banner maakt ook geen verschil in of het goed gaat of juist niet. En uiteraard ben ik te trots dat ik weer zwanger ben dat ik natuurlijk toch die mooie banner onder mijn naam wil :)

Dafino vindt dit leuk.
  12. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    @DCG WAT ZIET MIJN OOG NU !
    Wat geweldigggg ! Gefeliciteeeeerd lieverd en nu gaan we voor een plakkertjeeee.
    Ik werd tijdens het lezen zooo zenuwachtigg !
    Ik ben zo blij voor je lieverdd WOEHOEE !

LilyB vindt dit leuk.
  13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dankjewel mop!!! :D
    Nu gaan we idd voor die plakker :thumup: maar sinds zojuist begint de misselijkheid al (na mijn bakje koffie) en mijn borsten zijn behoorlijk gevoelig... juist deze ronde had ik van begin af aan al een goed gevoel, rond 8dpo nam het gevoel af en was ik overtuigd dat het niet gelukt was, 9dpo een witte test en op 10dpo dan toch een streepje :) was zo in shock!!! Had het echt niet meer verwacht!

Hoe istie met jou en je meisje??
    Jeetje wat vliegt het om bij jou zeg! 33wk alweer! Had je nog een babyshower gehad???

14. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oeh misselijkheid en gevoelige borsten :D Was bij mij altijd de progesteron haha en werd ik ongesteld. Maar bij jou is dat dus gunstig? :D

15. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ooooh heerlijk laat de kwalen, maar lekker komen hihi. Niet altijd leuk, maar wel altijd een fijn gevoel dat ze aanwezig zijn hihi.
    Ik ben zo blij voor je en juist op een moment dat je denkt dit word um niet meer jo. PATS BOEM! Heerlijk het is je zooo gegund !!!!!!!!

Jaa 33 weken idd deze week alweer richting de 34 weken gaat zo snel !!! Maar helaas heeft wederom de bekkeninstabiliteit toch weer ingeslagen. Kan bijna niks meer elke beweging die ik maak gaat gepaard met pijn. Dus dat is minder, maar verder voel ik me wel gewoon goed.
    Ik heb idd een babyshower gehad en het was een prachtige dag. Ik ben ook zo verdomd gewend deze gehele zwangerschap vandaag op het werk ook weer. Dus ik mag echt niet klagen.

LilyB vindt dit leuk.
  16. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Wat heeerlijk he een drukke meid. Hahaha mijn kleine spruit is ook zo verschrikkelijk druk ljkt lasof er over de gehele dag geen pauzes in zitten.

De oefenweeen heb je daar nog last van? Ik had harde buiken vanaf 16 weken, maar dat is nu wel sterker dan gwn harde buiken en heb ze dagelijks ! Heeeel vervelend soms moet ik ze ff weg puffen, omdat ze zo heftig zijn.

Nou ik zou al lekker beinnen met wassen enz hoor. Ik heb gisteren alles gevouwen en in de kast gezet, maar ben 3 dagen bezig geweest met ALLEEN baby kleren en spullen wassen, strijken vouwen en in de kast zetten. Spullen uitpakken een plek geven. Ik ben helemaal kapot ik wou dat ik het toch iets eerder had gedaan toen ik nog fitter was !
    Maar HEERLIJK als alles op zn plek is kan er uren naar staren !

Kijk je al uit naar de bevalling hahaha??

LilyB vindt dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Bij mijn zoontje was ik ook voor nod al flink misselijk dus ik maak me nog niet zo druk ;)

18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Aaah wat heerlijk dat je zo verwend bent!! Is altijd leuk en vooral de babyshower :)
    Wat vervelend dat je bekken toch op zijn gaan spelen! Moet je nog lang doorwerken?? Lijkt me behoorlijk zwaar om door te moeten gaan.
    Een heerlijk gezicht he, zodra alles in de babykamer klaar is en lekker gewassen en in de kasten ligt! Je bent er dus klaar voor nu :D spannend hoor, nog een paar weekjes en dan ligt je kleine meisje in je armen :rolleyes:

19. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oh man, helemaal niet! Kijk er juist tegenop, die pijn en vieze bende, echt geen zin in, maar het moet! De angst slaat ook weer toe, die nachten :( maar goed, is maar voor een korte periode hoop ik.

Logisch dat je lichaam nu even tegen protesteert als je zoveel dagen al van alles hebt gedaan. Mijn bekken doen het op zich nu wel aardig, dus ik voel me ook weer wat actiever,. Maar slapen is een hel, zoveel wakker :(

20. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw

Ahhww ja snap ik. Op je af laten komen wij kunnen dit hihi.

Jaa mijn bekken die zijn hard in protest helaas. Had niet verwacht last ervan te krijgen zo laat nog, maar helaas mocht niet baten.
    Oohh over die nachten niet esproken ! Ik slaap nu al 2 weken geen enkele nacht door en het breekt me nu helemaal op. Kan wel janken van vermoeidheid !

Deel Deze Pagina