Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa ik snap je gevoel over de bevalling.... de pijn is idd vreselijk!! Maar zodra dat frummeltje in je armen ligt is de pijn weg.... alleen met plassen he, jeetje wat een drama hoe erg het dan brandt! Ik zat altijd met een bekertje koud water op de wc ;)

2. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja super leuk een babyshower hihi al die leuke cadeautjes ook enorm veeeel ook pfff.. Was in een zaal dus veel mensen en veele cadeautjes.

Dit is mijn laatste week ! Dus ben al beetje begonnen met feest vieren !

Jaaa heeeerlijk alles ligt klaaar heb er zo een zin in om me kleine meisje te zien waar ik al die tijd zo hard voor heb moeten krikken zeg ik altijd:roflmao:

LilyB vindt dit leuk.
  3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oeh jaaaa, dat plassen. Ik vond dat warmere water met zo’n flesje met slangetje toch wel een verademing hoor. En dan moet je gaan deppen, want vegen kan natuurlijk niet! Oh de ellende. Weet alleen niet meer Hoelang het duurt tot je klaar bent met vloeien.

4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh yes dus nog een weekje doorbijten! Daarna lekker bijtanken en rust nemen :)
    Hahahaha wat weet je het toch altijd lekker te brengen :roflmao::roflmao: je hebt er zo hard voor moeten krikken, maar ze is verwekt van 1x onbeschermde sex hahahaha HEERLIJK!!!

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaa en met een beetje pech ook nog hechtingen (ik had het wel AUWWW)
    Het verschilt per vrouw hoelang het vloeien duurt. Er staat volgens mij wel 6wk voor, die tijd heb ik ook gevloeid (wel minder uiteraard na verloop van tijd) maar het kan ook met 4wk al klaar zijn..
    En dan weer de eerste keer intiem zijn :eek:
    Ook weer zo’n angstig moment!

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ow ja die hechtingen, gelukkig was het niet veel en gingen ze er tijdens het douchen weer uit.
    Maar 6 weken zou wel kunnen kloppen, ik was in ieder geval blij dat het heftigste weer voorbij was, vond het zo vies

LilyB vindt dit leuk.
  7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaaaa is niks hoor om heel de dag met zo’n kraamverband te moeten lopen o_O dat gebroei en gezweet aan je doos, bah!
    Wij vrouwen moeten eigenlijk echt heel wat doorstaan he?!:roflmao:

8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja serieus! Hierna wil ik dus ook niet weer haha, ben er echt helemaal klaar mee.

LilyB vindt dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha ja ik ook hoor, wij hebben samen de keus gemaakt dat 2 genoeg is :)
    Manlief mag een knoop erin laten zetten aangezien ik niet goed op hormonen reageer :)

10. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dat wil ik ook graag, maar dat lijkt hem volgens mij niks. En ik ga echt niet meer aan de pil. Mijn lichaam heeft al genoeg doorstaan,, nu mag hij wel iets ervoor doen, toch? :p

11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja idd, je hebt dalijk 2x een hele aanslag op je lichaam gehad, dan mag hij er nu wel wat voor over hebben ;)

12. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Jaa nog 2 dagen ben echt aan het aftellen!!!
    Ja idd 1 keer onveilig sex is toch niet normaaal hahahaha potverdikkie !
    Hoe voel jij je verder ???

LilyB vindt dit leuk.
  13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ooh jaaaa snap dat het dan aftellen is, nog maar 2 daagjes :) lekker genieten van de rust dalijk!
    Hahaha nee eigenlijk is het gewoon niet normaal, steeds maandenlang hoppen als konijnen en nu maar 1x onbeschermd en BAM! :) ik herinner me nog goed hoe je in shock was toen je de test had gedaan :p
    En nu ben je al bijna klaar voor de bevalling!
    Ik voel me goed hoor, gisteravond wel heel moe en vanmorgen wat duizelig met opstaan. Ik ga straks met het 2e plasje weer een predictor doen :rolleyes: dan donderdag nog de clearblue digitaal en dan stop ik :thumup:

Dafino vindt dit leuk.
  14. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja was echt goed in shock !

Oeeh spannend deel je de test hierrr ?? Ik hou het in de gaten vandaag ben benieuwddddd

LilyB vindt dit leuk.
  15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Uiteraard :D

16. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel benieuwd!! Kreeg weer geen melding :confused:

17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nou ik ben er dus niet gerust op...
    Weinig oploop :(
    Wat denken jullie?
    5BA9DE1D-4DCE-4AED-AC93-1DB68F727C0E.jpeg

18. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Die is toch hartstikke mooi opgelopen? Niet gelijk in een dipje gaan hoor. Ik zie wel degelijk oploop!!

LilyB vindt dit leuk.
  19. Momof2rebels

Momof2rebels Bekend lid

21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ik zie ook duidelijk een oploop hoor ! Die van mij ging ook niet heel snel qua oploop in het begin dat weet ik nog.

LilyB vindt dit leuk.
  20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Echt?? Ik zie het zelf niet zo eigenlijk....
    Had wel een wat donkerdere test verwacht nu

Deel Deze Pagina