Hij is iets donkerder opgedroogd, heb nu wat meer vertrouwen! Donderdag alleen nog de clearblue digital en dan ben ik er klaar mee, dan gelijk bellen naar het ziekenhuis voor 1e echo te plannen
die testen zien er idd heel goed uit !!! You did ittt !!! Heeerlijk ga er zeker van genieten je verdiend het.
Eventjes een spammetje Vandaag weer een oploop Ben reuze benieuwd wat de digitale morgen aan gaat geven!!! En dan, hoppa, bellen voor de eerste echo
Dat ziet er hartstikke goed uit!! Ben ook heel benieuwd naar je digitale morgen. Super blij voor jullie!!!
De eerste mijlpaal vandaag 4 weken!!! Straks doe ik de cb (2e plasje) en dan post ik em hier Hoe gaat ie met jou vandaag?
Hij geeft niet zwanger aan...... Heb de ha al gebeld voor een bloedtest... Zit op zijn telefoontje te wachten aangezien de assistente het moest overleggen
Wanneer is je NOD? Gaf die gelijk aan niet zwanger? Dit zit best wel rot testen. Hebben heel veel HCG nodig. Bij mij gaf de test toen na echt heel lang draaien 2-3wkn terwijl ik volgens de echo’s toch echt al wel verder was. Hoop dat je ha snel terugbelt. Kan me wel voorstellen dat dit je onzeker maakt. Maar die test van gister is veel duidelijker als die van eergisteren. Dus niet zwanger klopt sowieso niet!! Hou moed meid, heb je niet nog een predictor liggen?
Nee heb helemaal niets meer in huis... Het duurde ook idd erg lang voor het resultaat te zien was. Durf nu niet echt blij meer te zijn, en wil eigenlijk nu ook geen nieuwe testen meer halen, dus eventjes de huisarts afwachten, ik hoop zo dat ik vandaag of morgen mag prikken
Ik heb geen idee hoe dat werkt maar hoop voor jou ook heel hard dat je bloed mag prikken zodat je duidelijkheid hebt! Dit laat je wolk toch weer een beetje uitgeklaard spatten....
Ja idd, was allang blij dat ik het tot hier gered had, aangezien ik vorige keer op deze termijn al negatief testte. Lijkt wel alsof het dan toch niet gegund is het mag nooit eens van een leien dakje gaan
Is je NOD wel al geweest? Heb echt geen idee meer wanneer die zou zijn... Ik denk dat je gewoon te vroeg die digitale cb gedaan hebt. Je leest er ook heel veel slechte dingen over omdat het heel onzeker maakt als je deze uitslag ineens krijgt terwijl je testen er gewoon goed uitzien. En belangrijker nog, ze laten ook een duidelijke oploop zien. Snap dat je even moet slikken maar geef nog niet op!!
Nod zou morgen zijn dacht ik... Maar vandaag 4wk zwanger dus dan zou dat vandaag zijn toch?? Pffff ben helemaal van de wap. Straks toch maar predictor halen ofzo denk ik...