Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn dat de gynaecoloog zo goed reageert en dat ze je zo gerust stellen. Wat het uiteindelijk geweest is kom je misschien nooit meer achter, maar het idee dat er nu alles aan gedaan wordt en je zo goed in de gaten gehouden gaat worden geeft toch wel een heel fijn gevoel.
    Hoop zo voor jullie dat het snel weer raak mag zijn en jullie alles kunnen verwerken en een plekje kunnen geven ❤️
     
  2. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Jeetje Meis ben ook ff niet geweest paar dagen, maar lees nu even terug en kom jou verhaal tegen. Wat heftig allemaal, maar wat pak je het toch allemaal wel weer goed op ! Ik hoop dat het wel een beetje duidelijk word waar alles nou vandaag komt om te kijken hoe het zo een volgende keer wel voorkomen kan worden. En ook zeker dat je gehoord word en ze je gewoon serieus nemen !!!!

    Ik wens je nog veel sterkte en dikke knuffels jou kant op !
     
  3. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Oh nu lees ik pas dat je al terug koppeling heb gehad. Maar wat fijn dat ze er in ieder geval nu wel aandacht aan besteden en je nu een beetje weet hoe of wat. Ook fijn om te lezen dat jij de rust in jezelf wel terug kan vinden met deze informatie en aandacht. Ik duim dat het de eerst volgende keer snel raak mag zijn en het gewoon goed loopt !! Dikke knuffel jou kant op !
     
  4. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    @DCG oooooh lieverd ik heb even alles terug zitten lezen en ben ook echt ff goed in shock. Die testen zagen er verdomd goed uit ! Maar ik zag alweer dat je het weer als een sterke vrouw heb herpakt en je een eerst volgende afspraak heb in december om te gaan kijken hoe of wat nu !

    En ik kan me heel goed voorstellen dat je na een derde keer zoiets heb van nee tot hier en niet verder ! Ik vind je nu in ieder geval al heel sterk hoe je jezelf ook gewoon weer herpakt ! Misschien voelt het niet altijd zo, maar je doet het maar mooi wel.

    En ik ga gwn weer door met keihard duimen voor een snelle bevruchting met een gezonde baby'tje voor je gezinnetjeee !!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  5. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    @Dafino Ik zag voorbij komen dat jij ook veel last heb van je bekken dart is echt balen ! Ik heb ook heel veel last van me bekken. De ene dag is wel erger dan de andere, maar probeer er maar het beste van te maken. Hoe is het verder met je zwangerschap en de baby ? Hoe voel jij je buiten je bekken om dan ?

    Alweer 30 weken he wijffie gaat echt heel hard hoor nog ff en dan heb je je babytje in je handen spannendddd he !
     
    LilyB vindt dit leuk.
  6. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Nouu even een kleine update over mezelf.

    Ik ben officieel medisch verklaard. Dus thuis bevalling in bad gaat hem sowieso niet worden. Nou dat was even slikken, maar vond k niet zo erg. Ik wil gewoon dat het goed gaat met mijn kleine meid waar ik natuurlijk erg onrustig door was afgelopen week. Ook wat traantjes gelaten, maar goed heb de goede hoop weer opgepakt en ik blijf gewoon positief.

    Voor nu doet me meisje het hartstikke prima. Ze weegt nu 2500 gram groeit lekker en beweegt als een malle in me buikje. De harde buiken nemen toe en worden ook sterker. Heb heel veel harde buiken op een dag dat is wel lastig. Heb 2 keer gehad dat ik dacht volgens mij begint de bevalling hahahaha. Dat k even in paniek raakte, maar het daarna weer rustig werd. Nou volgens de VK was ze rond de 30 weken al behoorlijk ingedaald en dat voel k ook wel ! Maar met al en el ben ik over 2 dagen alweer 35 weken en vind ik het aardig spannend beginnen te worden hahaha
     
    LilyB vindt dit leuk.
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Jeetje dat maakt het wel reuze spannend zeg met zoveel harde buiken!
    Jammer dat je niet thuis in bad mag bevallen, maar de kleine meid gaat boven alles he :)
    Alweer bijna 36wk en wat een mooi gewicht heeft je meisje al! Nog maar een paar weekjes en dan ligt ze in je armen, wat een heerlijk vooruitzicht!!

    Hier even een tijdje afwezig geweest, even voor mezelf gekozen. Voor nu staan we er weer vol positiviteit in, hoop toch zo dat de miskraampoli iets voor ons kan betekenen. Ookal komt er vaak niets uit de onderzoeken, ben toch opgelucht dat er verder gekeken gaat worden. Bereid mezelf voor dat er bij ons ook niks uitkomt en het dus gewoon domme pech is dat het 2x achter elkaar misgaat.
    Maar goed, we gaan het afwachten en voor nu maar hopen dat mijn lichaam zelf ook nog iets gaat doen dit keer...

    Hoe gaat het met de dames?? Er wordt niet zoveel meer gepost hier....
     
  8. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wanneer moet je ook alweer naar de miskraampoli @DCG ?

    Hier gaat ie wel goed, toch wel druk met alle voorbereidingen. Alles van zolder halen, opfrissen, wasjes draaien, strijken en alles opruimen in de kast.
    Morgen weer een controle VK en ben zo benieuwd hoe ze ligt. Hoop dat ze wel snel gaat draaien met hoofd naar beneden.
    Verder ben ik wel klaar met zwanger zijn. :rolleyes:
     
    LilyB vindt dit leuk.
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Lijkt me heerlijk om zo lekker bezig te kunnen zijn met alles gereed maken :)
    Spannend morgen weer een echo dus... dat ze maar snel draait, zodat je geen zorgen hoeft te hebben over evt stuitbevalling...

    Wij moeten 12 dec naar de miskraampoli, grappige is dat ik gister en vandaag positieve ovutesten heb :D:thumup:
    Dus mijn lichaam heeft het dit keer zelf gedaan (eerst afwachten of ie ook echt springt)
    En als het dan idd klopt, dan is 12dec ook gelijk mijn nod.... heel spannend dus dit keer!
     
  10. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oeh jeetje. Nou hopen dat 12 dec gewoon een geluksdag voor jullie mag zijn ;)

    Morgen geen echo hoor, gewoon een controle bij de verloskundige ;)
     
    LilyB vindt dit leuk.
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Nou dat zou toch geweldig zijn zeg! :rolleyes:

    Ohja, je mag weer naar de vk, dan is het idd niet elke keer een echo, jammer....
    Succes morgen met de controle :)

    Hoe gaat het met jullie @Dafino en @Momof2rebels en @Jeansflower ??
     
  12. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Die wekelijkse echo’s mis ik indd heel erg, maar ik ben inmiddels alweer 2 maanden verder en ze beweegt heel veel en hartslag is ook steeds goed bij de verloskundige.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Snap ik dat je dat mist, altijd fijn om te mogen spieken.
    Goed om te horen dat je meisje het goed doet :) nu aftellen naar de uitgerekende datum!
     
  14. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw

    wat fijn om te lezen dat je wel weer in die positieve vibe zit. Dat doet mij goed als jij aan geeft je goed te voelen ! Ik blijf steeds duimen voor je en je glipt vaak door mn gedachten en dan check ik ff, maar zoals je zegt er word idd erg weinig gepost hihi.

    Ondertussen over een paar dagen alweer 37 weken en ben er goed klaar mee. Heb verschrikkelijke slapeloze nachten al weken achter elkaar geen ene nacht door geslapen. Ik kamp met heel veel harde buiken wat soms zelf bijna voelt als een wee zo een pijn doet het soms. Heel veel diarree niet zo smakelijk sorry maja realiteit ff hahaha

    maar verder gebeurd er vrij weinig. Ze is erg actief gelukkig!!! En verder doet ze het hartstikke goed ! Niertjes zijn nog steeds aan het mee groeien. 1 nier gaat met de gemiddelde lijn mee en 1 nier zit er nog wel onder. Maar vruchtwater is boven gemiddelde goed en ze heeft telkens een goed gevulde blaas die ze weer goed leeg plast. Dus ze maken zich op zich geen zorgen, maar omdat qua meting het iets kleiner is is er een protocol waar ze zich aan houden. En zo lang vruchtwater goed op peil is is dat al een heel goed teken, want dat bepaald de nier functie.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  15. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Fijn om te lezen dat je meisje goed in de gaten wordt gehouden met de niertjes. Stelt jezelf weer wat gerust.
    Ik snap heel goed dat je er klaar mee bent, ik ben bijna 33 weken, maar ook ik ben er wel klaar mee.
    Helaas zit het bij deze zwangerschap allemaal ook niet zo mee. Eerst die antistoffen, m’n bekken die zeer doen, migraine wat niet weg wil. Bah!!!
    Slapeloze nachten ook hier. Kan ‘s avonds heel moeilijk in slaap komen, alsof ik dan weer energie krijg ofZo
     
    LilyB vindt dit leuk.
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Wat fijn om te lezen dat je meisje het goed maakt!! Goed dat de niertjes meegroeien, hopelijk maakt het andere niertje toch ook nog een groeispurtje!! Snap dat je er nu wel klaar mee bent, als de harde buiken al zo pijnlijk zijn als weeën kan het maar zo dat je lichaam zich al aan het voorbereiden is, ook met die diarree erbij... ze zeggen dat je lichaam zich gaat reinigen voordat de bevalling begint ;)
    Spannend hoor die laatste weken!!

    Ja hier weer volop goede moed, gister toch een eisprong van mezelf gekregen :) een behoorlijk wonder op zich al haha.
    Grappige is dat mijn nod nu valt op de dag dat we naar de miskraampoli moeten; 12 december.
    Vind die wachtweken nu ineens veel spannender dan voorheen :rolleyes:
     
  17. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hier weer wen goeie controle gehad. Kleine meid ligt nu met hoofd naar beneden, vandaar dat ik ook zo’n druk van onderen ervaar. Vannacht moest ik hoognodig naar de wc, kreeg er kramp van :oops:
     
    LilyB vindt dit leuk.
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Goed dat ze gedraaid is, weer een zorg minder :)
     
  19. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hopen dat ze zo blijft liggen :)
     
    LilyB vindt dit leuk.
  20. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Jeetje het word steeds stiller hier !!!
    Als we maar wel in contact blijven toch ?
    @Lalaatje90 gelukkig is de kleine meid gedraaid !!! En gaat alles goed met de kleine meid !! Schiet ook al aardig op hoor bij jou !! 34 weken bijna je bent er bijna meis !
    @DCG heerlijk die goede vibe waar je in zit ik
    Blijf duinen voor je!! Je maakt het in ieder geval super super spannend!!!
    Ik blijf jou sowieso in de gaten houden !!!

    Update:

    Kleine meid maakt het goed groeit ook hartstikke goed. Niertjes nog steeds aan de kleine kant, maar zit wel groei in. Ik moet elke donderdag voor echo om te kijken of het vruchtwater op peil is en kleine meid een goed gevulde blaas heeft. En dat is al die weken gwn goed. Vandaag ook geweest en was weer picobello.

    Met 40 weken willen ze(gyne) me inleiden, omdat ze haar dan wel echt eruit willen hebben. Ik loop nog steeds bij mn eigen VK met een hele hoop getrek is dat gegaan. En, omdat ik alles behalve inleiden wil gaan ze me volgende week vrijdag 13 december eerst proberen te strippen ALS ik ontsl heb. De VK denkt zelf van wel, omdat ik enorm veel en snel harde buiken/voorweeen heb. Ook is ze al volledig ingedaald en zit ze muur vast tussen me bekken haha. Dus ja is ff spannend aan deze kant. Ik hoop dat het strippen wat doet.
    Bij mijn dochtertje ben ik toen op een dinsdag gestript gebeurde er niks en toen op een donderdag nog een keer en paar uur later is ze geboren. Dus spannend spannend.
     

Deel Deze Pagina