Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja, hier gaat t goed. Morgen 34 weken. Dan jij nog 2 weken tot je wordt ingeleid. Ook spannend. Hoe gaat het dan na de bevalling met de niertjes? Weet je dat ook?
     
  2. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    ja inleiden over 2 weken, maar ik word volgende week al eerst gestript. Kijken of dat al helpt voor er word ingeleid.

    jaa 48 uur ter observatie. De 1e 24uur worden haar plas luiertjes gewogen. En na 24 uur moet ze bloed prikken om te kijken wat er gebeurd met haar afval stoffen. Als dat goed afbreekt mogen we lekker naar huis.
    De artsen verwachten zelf geen problemen, omdat vruchtwater en blaas al heel veel vertellen over de nierfunctie. En, omdat ze geen bijzonderheden of afwijkingen daarin zien denken ze dat er niks aan de hand is.
     
  3. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dan maar van het goede uitgaan.
    Ben zo benieuwd! Nog 2 weken, dan ben je gewoon weer opnieuw mama. :D klinkt eigenlijk stom, want je bent al mama, maar je weet wat ik bedoel Haha
     
  4. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Jaa ga er zeker vanuit dat het allemaal goed zit. En ik weet precies wat je bedoeld. Het voelt ook echt megaaaa raar dat ik weer mama word van een kindjee. Maar oh zo speciaal en kan zo niet wachten om haar in me armen te sluiten. Heb zo verlangd naar der en met smacht gewacht op me frummeltje !

    En jij ook bijnaa heyyy super speciaal toch heeeerlijk!!!
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  5. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hi dames,

    Beetje afwezig geweest. Ik kwam er steeds niet op en daarna vergeten.
    maar ik dacht ik check eens hoe t met jullie gaat! Hier gaat alles goed :) buik groeit al goed :)

    hoe is t met jullie allemaal?
     
  6. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja denk dat iedereen beetje afwezig is en bezig is met de zwangerschap. Komt natuurlijk veel bij kijken zoals je weet hihi.
    Alweer 25 weekjes schiet ook al aardig op bij jou ! Lekker aan het groeien ook !

    Hier gaat alles op zich wel goed hoor, behalve dat ik wel echt helemaal klaar ben met het zwanger zijn :oops: maar ik word volgende week gestript dus daar kijk ik HEEL erg naar uit haha.
    Hoe is het verder met jou ?
     
  7. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Spannend strippen!

    gaat wel goed hoor, wordt wat zwaarder nu merk ik. Maar verder ok.
    Periodiek bloedverlies blijft, gister extra onderzoek ziekenhuis maar
    Dat zag er gewoon goed uit. Dus ja :) we wennen er maar aan
     
  8. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik kreeg geen meldingen meer van dit groepje :confused:
    @Momof2rebels jeetje wat wordt het spannend!!! Het is bijna zover!! Hopelijk heeft het strippen al voldoende effect zodat je niet per se ingeleid hoeft te worden... heel veel succes alvast :thumup: dat zal genieten worden, weer opnieuw mama van een klein prinsesje :rolleyes:

    @Jeansflower goed weer wat van je te horen! Vervelend dat het periodiek bloedverlies nog niet is gestopt... gelukkig is er niets aan de hand maar lijkt me toch elke keer weer schrikken! Alweer bijna 26wk gaat snel bij jou zeg!!!

    @Lalaatje90 bij jou schiet het ook al op zeg!!!

    @Dafino hoe gaat het bij jou?? Is je buik een beetje rustig? Of zijn de klachten erger geworden??

    Hier niet veel nieuws, nod vandaag maar nog geen ongie. Wel krampen al dus zal straks of morgen doorbreken.
    Morgen naar de miskraampoli dus ben benieuwd!
     
  9. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Kreeg geen meldingen meer van deze groep en heb ook niet zulke lekkere weken/dagen achter de rug. Vandaar dat ik niets meer geschreven heb.

    In het kort; Twee weken terug naar het zkh gestuurd ivm hoge bloeddruk en PE klachten. Daar werd ook activiteit in mijn baarmoeder gemeten op de ctg dus gingen alle alarmbellen aan. Uiteindelijk na het meten van mijn bmm mochten we naar 5 uur weer naar huis. Zaterdag werden de PE klachten erger dus de vk gebeld. Weer terug naar het zkh daar een nacht opgenomen ter observatie. Gelukkig zakte mijn bloeddruk weer en waren mijn bloed en urine nog steeds goed. Dus zondag weer naar huis. Dinsdag 3-12 controle bij de vk weer een te hoge bloeddruk begon het hele riedeltje weer opnieuw :( Weer naar het zkh gelukkig alle uitslagen nog steeds goed, dus uiteindelijk mocht ik weer terug naar huis. Sindsdien heb ik twee keer per week controle bij de vk om alles in de gaten te houden. Afgelopen dinsdag was mijn bloeddruk zelfs weer mooi laag, dus duimen dat dit bommetje niet afgaat en alles nu weer netje blijft klachten zijn nog wel aanwezig. Ene moment erger als het andere dus moet het extra goed in de gaten houden. Morgen komt de vk thuis om mijn bloeddruk weer te meten en dan dinsdag weer een afspraak op de praktijk. Ben er mooi zoet mee :confused::(

    Heb even snel alles een beetje door gelezen. Het is hier erg stil dus heb ook weinig gemist zag ik.

    @DCG hoe was je afspraak vandaag?

    @Momof2rebels wat spannend zeg, morgen al strippen. Ben echt super jaloers! Met al deze ellende kan ik niet wachten tot we ons mannetje in onze armen kunnen houden zonder gekke klachten of ziek te worden.

    @Jeansflower wat rot zeg dat je periodiek bloed verlies blijft houden. Gelukkig zijn al je controles steeds goed.
     
  10. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    wat fijn dat alles er weer goed uit zag ! Ja word ook steeds zwaarder ! Ik ben er ook echt klaar mee, maar kan elk moment !!! Dus spannend hierroo doe zo even een update schrijven een en ander gebeurd deze week ! Hihi
     
  11. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw

    Jaaa het een anders afgespeeld vandaag ga zo even een update schrijven erover, maar hoe was jou afspraak ? En je NOD ? Is het door gebroken ?
     
  12. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @Momof2rebels hoe gaat het met je? Ik zie geen update? Is het strippen gelukt, heb je al babynieuws?
     
  13. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    jaa zou nog een update plaatsen idd ! Heb wel paar keer gecheckt, maar zag niemand meer reageren hihi.
    Nog geen baby nieuws aan deze kant helaas. Ondertussen al 4 keer gestript zonder resultaat helaas. Ik heb al wel 2,5 cm ontsluiting.

    Zondag 22 op mn uitgerekende datum krijg ik een ballon katheter om de ontsl te rekken tot precies 3 cm en dan worden me vliezen gebroken en krijg ik opwekkers.
    Dus vanaf zondag word het spannend. Kan niet wachten heb er enorm zin in en kan niet wachten om na zo een lange tijd me prinsesje in mn armen te hebben.
    Hoe is het met jou verder ???
     
  14. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Jeetje wat balen zeg dat het strippen nog niet geholpen heeft. Wordt je voor zondag nog een keer gestript of dat niet meer? Misschien is de ballonkatheter dan niet meer nodig? Als je 3 cm hebt dan kunnen ze direct je vliezen breken toch?

    Met mij gaat het redelijk. Vandaag lijk ik wel weer wat meer klachten te krijgen. Even goed in de gaten houden. Kon vanmorgen mijn linkerhand niet echt meer dichtknijpen. Nu gaat dat wel weer iets beter maar ben nog niet echt overtuigd. Dus kijk het tot de middag nog even aan, mocht het dan niet beter worden bel ik de vk. Handen tintelen ook weer.

    Ben zo benieuwd wanneer je je meisje kunt knuffelen. Hoop voor jou nog voor zondag!
     
    Momof2rebels vindt dit leuk.
  15. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Spannend @Momof2rebels :D

    Hier nog 4 weken te gaan, ben er zo klaar mee. Ik begin nu wat te wachelen Haha. Iedere keer als ik opsta voel ik m’n blaas weer opspelen en nare felle steken van onderen. Gelukkig hebben we bijna 2 weken vakantie :rolleyes:
     
    Momof2rebels en Dafino vinden dit leuk.
  16. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
  17. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Dames wat is het hier stil.

    @Momof2rebels ben heel benieuwd hoe het met je gaat. Er vanuit gaande dat je inmiddels bent bevallen.
     
  18. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Het is hier indd stil! Denk dat @Momof2rebels al wel bevallen is, want ze zou ingeleid worden. En al een weekje niet meer online geweest.
     
  19. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Daar had ik inderdaad ook naar gekeken :)

    Hopelijk alles goed gegaan en nu volledig in haar babybubbel net als @Aapie88 die is volgens mij helemaal niet meer online geweest na haar ks...
     
  20. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Hallooo lieve damesssss

    ik ben tijdje niet online geweest, maar was ff volop aan het genieten van me kleine meid ! Elke keer dacht ik ff update zetten en dan vergat ik het weer. Nu zijn we beetje gewend en hebben een kleine draai gevonden !

    @Dafino @Lalaatje90 hoe is het met jullie lieve dames ??? @Lalaatje90 jij mag ook bijna ! Spannendddd meisss
    @Dafino ik zie dat je ook bevallen bent superrr leuk!! Hoe is alles gegaan ??? Hoe heet de kleine mannetje ?

    nou dames ik zou dus zondag 22 december ingeleid worden, maar mijn kleine meid die kondigde zich zaterdag 21 december uit zich zelf aan hihi. In totaal heeft me bevallen met wee en al 3,5 uur geduurd. Dat is dus superrrr snel, maar wel superrrr heftig qua pijn en de weeenstorm !!!

    maar om 14:36 is mijn kleine meid Marley geboren met een gewicht van 3410. We moesten natuurlijk 2 dagen in het ziekenhuis blijven vanwege de nieren. Bloed geprikt, echo gemaakt van haar niertjes en alles ziet er goed uit dus mochten we lekker naar huis !

    ze is overmorgen dus alweer 3 weekjes oud. Het gaat erg snel alweer ! Ik geniet zo van mijn kleine meid. Het blijft raar dat we zo hard ons best hebben moeten doen voor onze kinderwens en nu is ze er ook echt ! Heel onwerkelijk nog hihi.
    Ze lijkt 2 druppels water op haar papa en heeft een onwijs vollee bos haar.


    Hebben jullie nog wat gehoord van @DCG
     

Deel Deze Pagina