Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Die knalt indd niet zo nee, maar zolang je niet bloed zit het wel goed of je bent nog niet zover als je dacht? Ik weet het niet hoor...
     
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Het zal wel mis zijn :(
    Zit nu 3 dagen tussen de early en express, hij had toch allang duidelijker moeten zijn?!
    A9ECBB5A-2E4F-471E-831E-7CCFE6084E56.jpeg
     
  3. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja zou je wel verwachten maar predictor droogt altijd nog wel een stuk donkerder op
    Dus ik zou pas over uurtje vergelijken.
    En eigenlijk niet testen vergelijken maar foto’s ervan
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Als ik kijk naar de foto van 10dpo dan is de streep ongeveer hetzelfde...
    Worden toch onzekere dagen pfffff :(
     
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hij is ietsje donkerder opgedroogd, maar niet veel...
    C71E9782-B993-4B23-9BB4-8FB1DE0DC6C4.jpeg
     
  6. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @DCG snap dat je na deze test het vertrouwen een beetje verliest. Toch is het wel beter als je wilt vergelijken dezelfde soort test op het zelfde tijdstip te vergelijken. En wat jeansflower ook zegt je kunt een volledig opgedroogde test ook niet vergelijken met een test die net gedaan is. Als je meer zekerheid wilt zou ik een early doen einde van de middag dat is ook de tijd dat je de andere gedaan hebt. En dan inderdaad de foto’s vergelijken en hem niet naast de opgedroogde vergelijken. Maar dat je, je nu zorgen maakt snap ik heel goed. Zou daar ook onzeker van worden.
     
  7. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    De streep was eigenlijk hetzelfde als de early op 10dpo gelijk na aflezen.
    Ben wel heel erg angstig nu hoor, ik ga zometeen naar de Kruidvat en dan een andere early halen idd. Pffff duimen jullie allemaal met me mee :cry:
     
  8. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Waren ze wel zelfde tijdstip?

    Mijn ervaring is helaas wel dat express meestal donkerder uitvalt dan early, bredere duidelijkere streep. Ik hoop voor je dat je ‘gewoon’ langzaam hcg aanmaakt.
     
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dit zijn beide testen vlak na aflezen
    9B0EAC2F-7A81-4FA0-9B68-6C00C96AC76C.jpeg
    Ziet er in mijn ogen niet echt positief uit :(
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Vandaag was in de ochtend, de early was rond 16:50 dus sowieso niet dezelfde tijd.
    Ik zie ook altijd voorbij komen dat express duidelijker is dan de early, vandaar dat ik me nu extra zorgen maak...
     
  11. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Mijn ervaring is ook dat express vaak duidelijker is dan early, maar inderdaad heeft echt ook met het tijdstip, hoeveelheid drinken, e.d te maken. Misschien maak je traag hcg aan het kan allemaal. Maar ik begrijp je zorgen volledig, en ik wil je dan ook geen valse hoop geven dat het wel goed komt....ik ga in ieder geval keihard voor je duimen dat dit gewoon een rottest is en je straks gewoon mooie oploop hebt!!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  12. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik duim zeker heel hard voor je. Hoop dat de test vanmiddag een mooie oploop laat zien en deze gewoon niet goed was. Dikke knuffel voor jou ♡
     
    LilyB vindt dit leuk.
  13. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik vind m idd twijfelachtig :(
    Ik zal mijn testen van januari eens opzoeken

    Opgezocht, was toen idd ook gelijk gebleven tussen early & express
     
    LilyB vindt dit leuk.
  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Dank jullie wel dames...
    manlief gaat zo even een nieuw duopack early + express halen voor me, ben echt zo aan het huilen steeds!
    Durf al eigenlijk geen nieuwe early meer te doen. Pfffff zenuwslopend, maar zal er toch aan moeten geloven...
    ik houd jullie op de hoogte ❤️
     
  15. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Ik zou m wel echt pas rond 5 uur doen. Dan heb je echt een goed vergelijking. Hoop zo voor je dat het allemaal mee valt. Wat een domper is dit.
     
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Zou ik de early wel zometeen al kunnen doen? Of ook beter wachten tot rond 16:30? Pffff ik weet het gewoon niet meer hoor
     
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Toevallig dat we tegelijk posten...
    Dan doe ik em laat in de middag.
    Aan de andere kant zit er wel 3 dagen tussen dan, dus zou oploop sowieso zichtbaar moeten zijn toch?
     
  18. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Dit was bij mij in januari, 12 & 14 dpo.
    ik zou ff tussen 15.00-17.00 niks drinken. Wel gewoon plassen dan is t extra geconcentreerd
     
  19. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oké, wou dat ik nu al uitsluitsel had... duurt nu nog lang dat het 17:00 is...
     
  20. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Zojuist toch de early gedaan met behoorlijk geconcentreerde urine, het is toch mis :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: Zo oneerlijk!!
    B94F99EC-0AC8-4372-82C4-A16AB3AB8430.jpeg
     

Deel Deze Pagina