Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat fijn om van je te horen @Momof2rebels :D
    Ongelofelijk dat ze alsnog zelf kwam een dag van te voren. En goed om te horen dat alles in orde is met de niertjes!

    Hier is het ook bijna zover, nog een weekje, al heb ik er nu ook wel zin in hoor.
    M’n vriend heeft volgende week avonddienst, dus ik moet helaas wel alles zelf doen vanaf ‘s middags 14 uur, maar goed, ik doe het gewoon rustig aan en we zien wel.

    Niks meer van @DCG gehoord!

    Lekker genieten van jullie kleine dame! ;)
     
  2. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    jaa echt ongelooflijk. Gwn 4 keer strippen, wandelingen gemaakt van uren ! Springen rennen hahahah, maar niks nakko nada. Toen afspraak gemaakt voor inleiden. En boen zaterdag 21 december besloot ze van heeyy ik bepaal zelf wanneer ik kom & en dat word vandaag hahahaha. Heeft nu al een sterk karaktertje.

    heey spannend hoor nog een weekje ! Ik geloof best dat je er zin in heb. Ik was zooo en zooo klaar met de zwangerschap! Kon wel jankennnn!!!! Dus toen ze zich zelf aankondigde was ik zoooo blij, maar dacht wel snel van OJAA ZO VOELEN WEEEN! HAhahahaha

    Niet te veel doen hoor! Gwn relaxxx doen goed je rust pakken je kan alle energie gebruiken voor de bevalling strakss ! Ben ook zo benieuwd wanneer jou kleine zich aankondigt ! Ik blijf nu zeker alert om te checken wanneer jij aan de beurt bent hihi!
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  3. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja die rotweeën! Kijk ik zo tegenop. En wanneer de vliezen gaan breken ook. Ben nu wel wat angstiger dan bij de eerste moet ik zeggen, stom hè? Soms denk ik dan: ben ik er mentaal wel klaar voor?
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    @Momof2rebels jeeeeee ze is gewoon al 3 weekjes oud!! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje Marley ❤️ Wat een mooie naam en wat ontzettend fijn dat alles goed blijkt met haar niertjes! Kan me helemaal voorstellen dat je geen tijd had voor het forum ;) lekker genieten van jullie meisje!!!
    En wat een heerlijk snelle bevalling!!

    @Lalaatje90 jij zult nu ook snel volgen!! Wat is het toch allemaal snel gegaan zeg!!
    Neem op tijd je rust en gaat vast goedkomen!
     
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik zal ook nog even een update schrijven:
    Op de miskraampoli hebben we eigenlijk alleen gepraat en bloed geprikt, op stolling, schildklier, chromosomenonderzoek. 2 dagen later werd ik ongesteld...
    Op cd 14 heb ik een echo gekregen om de groei van de eitjes te bekijken en het bms op te meten. Alles was keurig en had op cd13 mijn eisprong al gehad! Wrs een goede combinatie voor mij, de folaat + b12 en extra vitamine d3 en teunisbloemolie.
    Bijna alle uitslagen zijn binnen, alleen het chromosomenonderzoek nog niet. Online uitslagen zien er goed uit, alles valt binnen de referentiewaarden, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken...
    donderdag zal ik alles horen van de arts.
    Vandaag was mijn nod, het is nog niet doorgebroken, dus mijn lf doet nog steeds gek vanaf de vmk in november (vandaag opnieuw negatieve test)
    Dus nu afwachten en dan gaat mijn laatste ronde letrozol beginnen, dan is de medicatie op... donderdag zal ik dan wrs te horen krijgen of ik nog verder mag met letrozol of toch een andere behandeling.
    Er is wel ter sprake gekomen dat als er een afwijking in de chromosomen dan mogen wij verder met ivf. Mocht er nou niets uit de onderzoeken komen dan moeten we verder proberen en worden er geen extra middelen zoals utrogestan oid ingezet, de arts zei dat dat geen nut gaat hebben als er niks ontdekt wordt.
    Dus laat nu maar gauw die rode duivels doorbreken! Hopelijk dan eindelijk weer een geluksronde....
     
  6. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Ja heel herkenbaar. Vliezen breken heb ik geen last van gehad. Is 3 keer gebroken door de artsen en geen pijn voelt juist lekker als het loopt hihi.
    Ik had dat ook dat ik dit x wat angstiger was, maar gwn op je af laten komen. Want doorheen moet je toch. You got this girl ! Ben zo benieuwd wanneer jou babytjee er iss spannend hoor !

    Je bent er sowieso klaar voor, maar omdat het letterlijk afwachten is. En dat het elk moment kan gebeuren. Slaat je hoofd op hol en gaat het over uren draaien that’s it ! Komt helemaal goed hihi.
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  7. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    jaa dank je wel lieverd. Jaa 3 weekjes alweer gaat zoo snel de tijd ! Jaa ze is nog wel onder controle, maar blijkt ook dat die mensen ons niet heel goed geïnformeerd hebben over haar nieten enz. Dus heel gedoe jo. Maar belangrijkste is. 1 nier is gwn goed en de andere nier is een paar mm te klein. Dus echt iets te klein dus niet veel te klein en ook niet beide nieren. Maar alles uitslagen zijn goed. En ze plast enorm goed dus allea is goed.

    ik las je update ook!!!! Ik ben wel
    Blij voor je dat je wat meer duidelijkheid krijg en er echt actief word gecheckt hoe of wat !!!! Ik
    Blijf voor je duimen totdat het zo ver is !!!!!!!!! Ik gin het je zooo !!!
    Maar als ik het zo lees zijn de artsen actief bezig met het checken hoe of wat !!
     
  8. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    2009lisanne vindt dit leuk.
  9. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Kijk leuk, ik zat bij @Lalaatje90 vorig jaar in de groep.
     
  10. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    @Lalaatje90 hoe is het met je ? Je zit over een paar dagen op 40 weken. Is er ondertussen een spruitjee ? Offf ben je nog aan het afwachten ??
    Spannenddd hoor !
     
  11. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nog steeds wachtende..... :(
    Mag van mij echt snel gebeuren hoor, ben wel klaar met het wachten, duurt lang!
     
  12. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    @Lalaatje90 je bent sowieso al bevallen hihi. Hoe is het met jou en je meisje ??? Hoe is de bevalling gegaan ? Hoe heet je kleine meid ? Ben zo benieuwd.

    @DCG ik hoop zo dat we je nog spreken. Ben zo benieuwd hoe het nu met je gaat ??
     
    LilyB vindt dit leuk.
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Heeeey :) gaat goed hier hoor!!!
    Check mijn banner en check mijn predictor express :D:D
    7E8DF1FE-A64B-4E14-9CA0-1E386537A68D.jpeg
    eergister een tuur op de early die bijna niet zichtbaar was en nu al een mooie duidelijke!!!

    Hoe istie met jou en je meisje???
     
  14. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Sorry dames, druk druk druk hier met een kleine ik! :D

    Ik laat de naam ff privé, maar de bevalling is heel goed gegaan.
    Ik ben ingeleid met 40+5 vanwege een te hoge bloeddruk en ze bang waren voor zwangerschapsvergiftiging , maar gelukkig heb ik dat niet ontwikkeld. Maar wel vliezen laten breken en weeopwekkers gehad. Heb 6 uurtjes over de bevalling gedaan, supersnel in tegenstelling tot de 1e van 15 uurtjes Pff.
    Heb geen ruggenprik gehad, ook superblij dat ik t niet heb gehad, want het ging opeens heel snel en ik wilde ook geen katheter Haha. Nare ervaring met die dingen.
    En 10 minuutjes geperst en toen was ze eruit. Een klein spruitje van 48 cm en 3200 gram. En ze is alweer 2 weken oud. :)
     
    LilyB vindt dit leuk.
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Klinkt als een fijne snelle bevalling!
    Heerlijk!
     
  16. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Er is lang niets meer gepost hier...
    Iedereen is natuurlijk druk met de kleintjes :rolleyes:
    Even een korte update van hier; maandag 2 maart de eerste echo gehad in het UMC en een mooi kloppend hartje gezien :D
    Aanstaande dinsdag mag ik alweer spieken bij de verloskundige en de officiële intake + termijnecho staat gepland op 31mrt.
    Verder gaat alles zijn gangetje, wel last van misselijkheid maar die nemen we voor lief...
    Hoe gaat het met de andere dames?
     
    Lalaatje90 en Dafino vinden dit leuk.
  17. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hoe gaat het nu met je???!
    Wat fijn om dit te kezen! Eindelijk!!!

    Sorry meiden, m’n hoofd staat niet zoveel naar dit forum meer. M’n leven wordt geleid door kids hier. Onze kleine meid is inmiddels alweer 2 maanden oud! Ze lacht veel en groeit supergoed! Bijna 6 kilo en maatje 62 is een feit hihi

    Ik hoop dat het goed gaat met iedereen :)
     
    DCG vindt dit leuk.
  18. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hoe gaat t met jou? 20 wekenecho gehad? Wat krijg je? :D
     
  19. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Straks 20 weken echo. Dan hopelijk ook het geslacht.

    Hoe is het met jou en de kleine?
     
  20. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ow wat spannend! :D ben heel benieuwd!!
    Hier gaat t goed. We zitten in een goed ritme, we slapen ‘s nachts goed, heerlijk!
    Ze lacht veel en begint al wat te gillen. Een echte meid! Haha

    Succes straks! ;)
     

Deel Deze Pagina