Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Jaaaa hier gaat het goed :) eindelijk!!!
    Misselijkheid is goed gezakt en heb inmiddels al een extra echo gehad tussendoor. Kleine doet het tot nu toe hartstikke goed qua groei!
    Dinsdag weer bij de vk spieken en de intake zal telefonisch gebeuren.
    Wat goed te horen dat het bij jullie ook zo lekker gaat :) heerlijk om een ritme te hebben en jeetje wat groeit je meisje!!! Super!
    Hier fototje van de laatste echo :)
    Bekijk bijlage 646207
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  2. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Prachtig!!! Lekker genieten zou ik zeggen :D
    Wanneer ben je precies uitgerekend?
     
    DCG vindt dit leuk.
  3. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    17 oktober :)
    Genieten doen we zeker weten!! Wel jammer dat onze plannen door Corona in het water vallen, maar hopelijk is het in oktober toch allemaal wel onder controle en kunnen we dan rustig genieten van onze baby :rolleyes:
     
  4. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
    Team Roze, alles goed en gezond
     
    Lalaatje90 vindt dit leuk.
  5. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Prachtig! Weer een meid erbij hihi :D
     
  6. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hoe gaat het hier? Houden jullie het wat vol met Corona? :(
     
  7. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    We zullen wel moeten....
    Wel jammer dat de “leuke” echo’s nu niet door mogen gaan :(
    Het is hier wel heel erg stil geworden he... iedereen natuurlijk druk met de baby’s..
    Hoe gaat ie met jou?? Hou jij het een beetje vol?
     
  8. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Mwah! Dochterlief heeft een beetje moeite met nekje trainen, waarschijnlijk blokkade, waardoor de borstvoeding ook niet helemaal lekker loopt.
    Osteopaat al gebeld, maar ze mogen door Corona niks doen. Hopelijk mogen ze snel weer werken!
     
  9. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Gaat het inmiddels al wat beter met de kleine meid??

    Wij hebben gister te horen gekregen dat ook wij een dochter krijgen :D
    Ons gezinnetje is dalijk echt totaal compleet :rolleyes:
     
  10. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Oooow wat leuk!!! Gefeliciteerd met de kleine meid! Verder alles goed?

    Hier niet! Ik ga morgen naar de kinderarts, omdat ik vermoed dat ze Kiss syndroom heeft. Ze heeft een hoop symptomen daarvan.
    Het is gewoon niet meer te doen met de borstvoeding. Ik zit er behoorlijk doorheen hoor.
    Dus ik hoop dat ze snel kunnen helpen vanaf morgen. Dat we dan weer plezier hebben in het voeden, want de fles pakt ze ook niet.
     
  11. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Jeetje heftig! Denk je op die roze wolk te kunnen en dan zit alles zo tegen :(
    Hoe is het gegaan bij de kinderarts??

    Hier gaat alles zijn gangetje, heb weer mijn oude energie terug en de kwaaltjes zijn eigenlijk allemaal verdwenen :)
    Donderdag naar de gyn ivm prematuur/dysmatuur geboorte bij mijn zoon. Zit al aan de bloedverdunners die ik tot 36wk moet gebruiken.
     
  12. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Kinderarts heeft besloten om haar op te laten nemen vanwege alle onrust. Zodat ik ook een nacht goed kan slapen. (nou niet dus!!!)
    Ze is alleen de borst gewend en fles niet, dus als ze snachts wakker wordt, en dan? Daar heb ik continu op gelegen. Niet fijn!!!
    Ben nu eigenlijk ook bijna de hele dag bij haar in t ziekenhuis. Even snel naar huis geweest om te douchen en weer hierheen. Dan kom je en ligt ze nog steeds te slapen, zit je je hier weer te vervelen.
    Ben zelf doodop. Wil liever vanavond hier slapen als dat mag.
    Zodra alles weer een beetje goed gaat met de borstvoeding en de rust er bij ons beide weer in zit gaat ze weer mee naar huis.
    Ze willen haar gewoon even observeren in haar gedrag.
     
  13. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Oh jee, het zit jullie echt niet mee he?! :(
    Begrijpelijk dat je zelf sowieso geen rust hebt als zij in het ziekenhuis ligt, ik zou ook geen oog dicht kunnen doen....
    Hoop dat je gewoon bij haar mag blijven en dat ze snel weer thuis is.
     
  14. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @DCG wat leuk een meisje! En wat fijn dat je je weer goed voelt. Gek zo hè met de corona. Dat is toch wel heel anders zwanger zijn. Las iets over dat de 20wkn echo wel weer met partner mag, gelukkig! Dan kunnen jullie daar tenminste samen heen.

    Hier is het druk. 3 kinderen thuis van school, gelukkig komt daar na de mei vakantie weer verandering in. Heb echt flink moeten schakelen. Mijn vader kreeg corona, toen mijn ex, een vriendin die het heel zwaar heeft gehad. Maar gelukkig allemaal weer gezond.

    Hoe is het verder met je?
     
    DCG vindt dit leuk.
  15. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Wat fijn om weer wat van je te horen!
    Kan me voorstellen dat het aardig druk was met 3 kinderen en een baby in huis :)
    Fijn dat maandag een beetje de rust terugkeert. Ik hou mijn zoontje nog een tijdje thuis, hij en manlief vallen in de risicogroep en de assistente van de gyn zei gister nog dat ik als zwangere extra voorzichtig moet zijn....
    Dus hier wordt het nog thuisonderwijs, al vind ik het helemaal niet erg.
    Wat zijn er een boel mensen in je omgeving ziek geworden! :( gelukkig is iedereen weer gezond!
    Hoe maakt Levi het??

    Hier gaat alles goed :) gister bij de gyn geweest, bmm gemeten en is netjes lang en gesloten, nu de 20wk echo afwachten en dan met 22wk weer echo bij de gyn voor dezelfde controle. Ze verwachtte niet dat een zwakke bmm de oorzaak was van de vroeggeboorte van mijn zoontje, dus als de volgende echo goed is mag ik de andere groeiecho’s gewoon via mijn vk :)
    Die zijn dan met 24, 28, 32 en 36 weken, dus ik mag lekker vaak spieken :rolleyes:
    Verder zijn we druk bezig geweest in huis, nieuwe woonkamer, muren weer opgefrist, nieuw tapijt en aankomend weekend gaan we boven beginnen met de babykamer!! Even de muren sauzen en het tapijt eruit, schuren en schilderen. Afscheid nemen van de zonnebank aangezien we daar geen plek meer voor overhouden haha die zal ik wel gaan missen :p
    Kamertje en aankleding is allemaal besteld en zal eind juli- begin augustus gemonteerd worden. Badset hebben we al binnen en gisteren flessenpakken van dr. Brown’s gehaald (de roze :D)
    Heb zo goed als alle benodigdheden al bij elkaar, nu nog even wat kleertjes uitzoeken maar is nu nog vooral veel zomermode...
     
  16. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    @Lalaatje90 hoe gaat het nu inmiddels met jullie meisje??
     
  17. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Mwah, het wisselt...
    Denk dat we in een slaapregressie zitten van 4 maanden. En in een sprong.
    Afgelopen 3 dagen alleen maar hazenslaapjes en gelukkig doet ze het vandaag even wat beter.
    Ben ik ook niet zoveel met haar in de weer. Jeetje wat kan ze dan ineens weer veel jengelen.
    Morgen word ik gebeld door de kinderarts, omdat ik gisteren m’n bezorgdheid heb gemaild naar de pedagoog in t ziekenhuis.
    Maar misschien maak ik me ook wel teveel zorgen en wil ik dingen zien die er niet zijn...
     
  18. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met haar dan? Wat zei de kinderarts?
    Hoop zo dat het puur de sprong was waar ze last van had.
     
  19. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Vind het zo jammer dat dit clubje zo stil is geworden :( kreeg dus ook geen melding van het laatst geplaatste bericht...
     
  20. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ja het gaat wel aardig goed. We hebben het met de kinderarts nu afgesloten. Ik heb me er gewoon meer bij neergelegd dat ze af en toe niet even veel wil drinken en slapen. Dan gaat het ook wat makkelijker. Maar denk dat ze nog steeds in die sprong zit hoor. En slapen gaat ook nog niet helemaal je van het! Het is wat als ze zo klein zijn pfff. Verlang wel weer terug naar de eerste 6 weken Haha. Of na het eerste jaar.
     
    DCG vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina