Eindelijk ons zwangerenclubje vanaf febr. 2019

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LilyB, 1 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCG

    DCG Fanatiek lid

    24 feb 2020
    3.423
    3.187
    113
    Vrouw
    Het blijft lastig, maar het komt goed :)
    Fijn dat het nu toch wat beter gaat en jij je makkelijker erbij neer kan leggen.
     
    Momof2rebels vindt dit leuk.
  2. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hier een tijd radiostilte. Inmiddels is Benjamin alweer 3 maanden en 7 kilo schoon aan de haak (Hollands welvaren). We hebben een wat lastige start met m gehad. Zelf psychisch met Corona last gehad en hij huilde en huilde en huilde.
    verborgen reflux kwamen we gelukkig snel achter. En nu soms nog huilen tijdens flessen vanwege krampen die door t drinken opkomen.
    Kortom we hebben dit mannetje echt moeten leren kennen en dat vergt tijd icm thuisonderwijs aan de oudste een drukke en chaotische tijd.

    De bevalling ging super goed, ben thuis bevallen, alleen gehecht in het ziekenhuis dat was jammer maar oké.

    Ik kan onmogelijk alles teruglezen, hoe is het met iedereen?

    Ik zie een meisje voor @DCG hoe leuk!
    Mijn zoon wil zo graag een zusje ;) grote broer van een meisje is echt grote broer he haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Momof2rebels vindt dit leuk.
  3. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hoe gaat het hier allemaal?

    onze kleine meid is over een weekje alweer 6 maanden. En dat betekent ook 6 maanden borstvoeding. Jeetje wat een ups en downs heb ik al gehad met de borstvoeding en met deze dame.
    Maar gelukkig wordt het alleen maar leuker. Volgende week ook starten met hapjes :)
     
    Momof2rebels en Jeansflower vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina