Dankje voor het delen van jouw verhaal. Probeer om gewoon open en eerlijk te zijn, het doet pijn om erover te praten, hoewel ik de hoop al heb verloren zegt iets in mij dat ik nog niet meteen op moet geven (ookal weet ik wel beter) Ik laat mijn tranen de vrije loop, ik huil als ik daar zin in heb, maar ik ben meer in mezelf gekeerd en zit maar wat voor me uit te staren... ik denk dat ik me maar aan de gedachte vast moet houden dat het dan beter is dat het misloopt, anders was het kindje wrs toch niet goed ontwikkeld geweest of een zware afwijking hebben oid. Ik probeer daar maar troost in te vinden, dat mijn lichaam zelf wist dat het niet goed was en dat het niet klopt.... een kwestie van verwerken en dan maar alle moed weer verzamelen en doorgaan, want de kleine troost is toch wel dat ik weer dat ik nog zwanger kan worden... hopelijk gaat het dan een volgende keer wel gewoon goed
Zolang ze niet volledig wit zijn is er nog altijd een sprankje hoop. Ik hoop ontzettend dat t toch goed mag zijn. Digi knuffel. Rustig aan, is niet niks
Nee klopt, het is echt mega klote maar dat weet jij als geen ander helaas... Manlief zegt ook dat mijn 2e express van vandaag duidelijker is en vind dat ik nog niet te vroeg verdrietig moet zijn, hij zegt misschien valt het wel mee! Aan de andere kant heb ik vandaag zoveel testen gedaan en van verschillende merken en geven allemaal een lichte streep, ik weet zelf ook wel dat die allemaal al veel duidelijker moesten zijn, maar ik heb wel echt om de 2u geplast en getest... moet het maar even proberen te laten rusten want anders maak ik mezelf alleen maar gek... Dankjewel voor je steun lieverd, digi knuf terug ❤️
@Lalaatje90 ik wil je alvast heeeeeel veel succes wensen met het gesprek met de gyn morgen, ik hoop echt dat alles meevalt! ❤️ @Zuster9203 succes met de screenings echo en veel kijkplezier ❤️ @Dafino heel veel kijkplezier morgen bij de geslachtsbepaling ❤️ (Doe het alvast nu, voor het geval ik het morgen vergeet)
Ik voelde net wat lopen dus vlug naar de wc gerend, dacht dat het bloeden al was begonnen Blijkt het allemaal nog steeds die melkachtige afscheiding te zijn... is dat nog een goed teken of zegt dat niks????
Ik durf het je echt niet te zeggen meid. Hoeveel testen heb je vandaag gedaan? En heb je een foto van die twee expres testen? Wil je geen onnodige hoop geven. Je testen die je hier hebt laten zien zijn erg licht en zien er voor 13 dpo niet goed uit. Maar ze zeggen altijd, geen bloed geeft moed. Dus ja, ik vind het een hele lastige. Hoop het zo hard voor jullie!
Ik heb een clearblue + test gedaan, 2x express, een early en een kv2v5... Dit zijn beide express opgedroogd, de onderste is als laatst gedaan...
Klopt wel dat de tweede donkerder is als de eerste. Moeilijk hoor. Heb nog naar mijn eigen testen gekeken, mijn expres van 12dpo was wel donkerder als deze. Maar ja, misschien maak je wel langzamer hcg aan. Vind het zo lastig. Ga je morgen ook nog testen? Je hebt nog geen testen die lichter zijn als je eerste testen toch?
Nee klopt, de kv2v5 is ook “ietsje” donkerder dan mijn eerste testje op 9dpo. Niet veel helaas maar zoals ik al zei heb ik ook echt vaak geplast. Morgenvroeg ga ik sowieso nog de kv2v5 opnieuw doen om te kijken wat ie dan doet, daarna bel ik de gyn om alles uit te leggen, wie weet toch nog een bloedtest oid? Vind het allemaal zo onzeker, vooral omdat ook jij vind dat de 2e express donkerder is... even proberen af te wachten dan maar
Bij mij komt er ook nog bij dat ik twee dagen vooruit ben gezet. Dus dat de test dan donkerder was is ook weer logisch. Lastig lastig. Beste is inderdaad morgen opnieuw testen en kijken hoe de test er dan uit ziet. En meid wat ga ik hard voor je duimen. Ik ga nu naar bed, probeer jij ook een beetje te slapen? Als ik morgen wakker ben kijk ik gelijk. Slaap lekker ❤️
Dat maakt wel verschil, maar dan nog klopt het denk ik niet bij mij, aangezien ik 10dpo een behoorlijk duidelijke predictor early had. Morgen maar afwachten, ik hoop dat ik kan slapen, zal wrs moeilijk lukken... misschien dan maar proberen uit te slapen.... Wens jou in elk geval een goede nacht ❤️ Welterusten lieverd
Dankjewel lieverd! Zal een hele lange dag worden ben ik bang. Zal wel vanavond de uitslag krijgen aangezien pas eind van de middag belt Maar ik heb deze ochtend en middag volgepland. Dus hopelijk gaat de dag een beetje snel voorbij. En weet je wat t gekke is? Voor mij stopt de wereld een beetje... maar ik weet ook dat de wereld gewoon doorgaat. Ongeacht wat de uitslag is. Ik kan er helemaal niets aan veranderen. Vanmiddag nog even langs een vriendin en dan zullen we er ook over praten. Dat voelt wel goed enigszins. Doe jij vandaag nog een testje? En die witte afscheiding kan een goed teken zijn. Er is geen teken van bloed. En geen bloed geeft moed!
Ik snap hoe je je voelt en ik leef zo ontzettend met je mee ❤️ Fijn dat je vandaag wat druk gepland staat, dan gaat de dag misschien iets sneller om. Ik ga echt zo hard duimen dat je een goed telefoontje ontvangt meid, dikke knuffel
Oké dames, heb zojuist getest, de streep is nog steeds een lichte tuurlijn, dus dit gaat niet meer goedkomen