Wederom heb ik deze keer erg last van mijn ongi. Veel kramp, heftig ook.... Veel bloedverlies, net als de vorige maand. De eerst paar ongi's na het stoppen met de pil waren echt heel medium zeg maar...weinig kramp, weinig bloedverlies...en hooguit twee dagen... Zou nu dan eindelijk de boel op orde zijn?
sandra het zou kunnen..laten we in iedergeval wel hopen wan wel he.. bij mij heeft het immer 1.5 tot 2 jaar geduurt voodat alles weer normaal was... en een ongi kan elke mnd verschillend zijn hoor.. dat zei mijn dok ook nog laatst tegen mij omdat ik altijd zo'n erge last heb.. ligt ook aan je lichamelijk conditie enz..
Sandra, ik had ook nu de laatste twee rondes pas het idee dat ik echt van die rommel van de pilin mijn lijf af was (ookal was ik vanaf het stoppen regelmatig, het was toch een iets andere ongi dan normaal en soms ook dag eerder of later.
een ding weet ik wel en dat is dat IK niet meer aan de pil ga als manlief geen rubbers wilt gebruiken legt hij er maar een knoop in
Me2, dat idee heb ik ook...ben wel regelmatig maar deze twee keer is het echt anders...ik hoop dat ik net zo'n resultaat ga hebben als jij... En ook hier geen pil meer in huis!!!!! nooit geweten dat je daar je libido mee om zeep helpt...
Bij mij is het deze ongi ook heel anders! Verschrikkelijke krampen... al 1,5 week voor mijn NOD. Gister werd ik dus ongesteld maar ik wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten/liggen, verschrikkelijk! Ook ik weet weer waarom ik blij was dat ik aan de pil gegaan ben..... Ik ga ook niet meer aan pil, wij hebben het nu veel gezelliger
Hai die Sandra bedankt voor je felicitatie heel fijn. Ben er heel blij mee. Nu jij nog gaat ook goed komen. Zou zo leuk zijn voor je. ik had het ook niet verwacht maar zie daar en wij hebben altijd onze Nod samen toch? Ik hoop voor je dat het snel raak is meid want ik heb veel aan je adviezen gehad. Je ben een kei! groeten van jennie72
DSandra ik hoop ook dat je snel het juiste resultaat hebt! Ik ga ook niet meer aan de pil!! Ik heb de Persona (heb ik nog nooit gebruikt want het was niet emer nodig, hahaha), die ga ik na m'n zwangerschap gebruiken.
@Jackie, Roses en Me2 Gezellig, dan gaan we met z'n allen niet meer aan de pil Jackie, dat van die knoop is een goed idee, wel nadat er raak is geschoten natuurlijk
haha ja natuuuuuuuuuuurlijk ik zou er wel graag 2 willen (als ik zo bevooroordeeld mag zijn) en daarna de KNOOP
Ik zeg altijd zeg maar nee dan krijg je er twee... Mijn moeder is tweeling en heeft zelf 1 kindje gekregen (mij dus)... Zouden wij er twee krijgen? Het zou wel een heel speciaal wonder zijn. Met 1 ukkie zijn we trouwens net zo blij hoor
Ik wil ook nooit geen pil meer! het wordt uiteindelijk of de mirena of knoop erin bij vriendlief, want ja, die pil maakt je toch een heel ander mens!
SandraK schreef De pil heb ik al 15 jaar niet meer gebruikt en na de bevalling mocht ik niet aan de pil ivm hoge bloeddruk, dus mirena spiraal....auwwwwa dat inbrengen en libido wat was/is dat ????? Was echt een "oude" doos , niks nada geen zin meer, dacht dat aan postnatale depressie lag maar door loop je ook niet eeuwig mee rond, was toch echt dat stomme spiraaltje, toen het er eindelijk uit heb laten halen weer auwaaa, yep was ik back in 'business" als vanouds.... Hubbie blij Die rot hormonen helpen niet alleen je libido om zeep maar ook nog bijna je relatie :x , staat niet op de bijsluiter, daald de verkoop, geloof me maar... Heb nu wel een probleem als ik nog een kindje krijg wil Hubbie er geen knoop in , dat wordt een creatief alternatief : zou het echt niet weten, maar ja is voor latere zorg liefs
idd ook geen spiraal niks geen hormonen meer wij vrouwen laten ons jaren met die troep belagen en dan zou de man geen knuppie willen leggen??? jammer maar die van mij zal der toch aan moeten geloven anders komt er ooit nog wel een elftal haha