Eindelijk onze caravan! Wat nu?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door podiki25, 23 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    O en denk aan aan de juiste haringen.Dit hangt af van de grond. In zuid Frankrijk gebruiken wij vaak rotsharingen maar sta je op meer grasland dan heb je weer andere nodig.
    Deze link helpt je hiermee. (ik heb geen aandelen bij Obelink maar het is gewoon een geweldige zaak waar ze ALLES hebben)
     
  2. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.054
    2.435
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hier ook plastic servies.
    Alleen kopjes en bekers zijn van echt glas. Niks zo goor als drinken uit plastic. Ik wikkel ze in theedoeken en leg ze klem tussen de bordjes enz in bovenkastje.

    Op marktplaats zijn ook mensen die soms hele lading handige kampeerspullen verkopen.
     
  3. Pinac

    Pinac Fanatiek lid

    13 jul 2014
    1.131
    417
    83
    Ik heb veel bij action weg, stuk goedkoper dan andere winkels en prima spul.

    Verder ductape, genoeg knijpers en fleechedekentjes onmisbaar vind ik. Wij hebben waterkoker en koffiezetapparaat mee, wel zo’n echte voor camping anders neemt het veel te veel stroom. Senseo ook een keer meegehad maar toen vloog de stroom er uit.
     
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.496
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij nemen trouwens tegenwoordig altijd onze Airfryer mee - maar ik let er erg goed op dat we een camping kiezen waar we in elk geval 10 ampere hebben... Wat iemand eerder al zei; wij maken er ook best veel in klaar. Frietjes, allerlei soorten vlees, broodjes.
     
  5. Marti

    Marti Fanatiek lid

    18 apr 2014
    2.333
    843
    113
    Wat leuk een caravan, gaan jullie veel plezier van krijgen. :thumup::)

    Wij hebben een seizoensplek dus veel vragen kan ik geen antwoord op geven. Wat ik wel heel makkelijk vind :
    Wegwerp washandjes. Zit al lotion bij en ze zijn erg handig voor vieze koppies en voetjes. Schoon in bed.
    Badjassen. De kinderen gebruiken bij ons wel badjassen, wij niet. Ze hebben ze vaak aan. Na het douchen maar ook als ze wakker zijn. In de voortent eten wij altijd en dat kan in het voor en najaar best koud zijn ondanks kachel.
    Ik ben blij met mijn medicijn kastje. Paracetamol, neusspray, zetpillen, oordruppels, pilletjes tegen muggen allergie, pleisters, etc. Al meerdere keren 's avonds of 's nachts een huilend kind gehad. Ook standaard in de caravan :maandverband en zonnebrand.
    Slaapzakken voor nood. Mocht er keer een kind spugen dan zit je niet meteen zonder beddengoed. En neemt niet veel plek in.
    Batterijen en zaklampen. Ik dacht wel een keer zonder zaklamp naar de wc te kunnen lopen. Flinke snee in mijn teen want stootte tegen een uitstekende tak o_O(boscamping)
    Slippers voor onder de douche ;) zegt genoeg denk ik.

    Dit seizoen gaat ook de slowcooker mee. Ideaal voor op de camping, lijkt mij dan :roflmao:
     

Deel Deze Pagina