hallo lieve mensen, mijn naam is roxan en ik ben nieuw op deze site na zoveel miskramen wat ik heb gehad met mijn verloofde ben ik nu weer zwanger en ik denk ong 5 weekjes ik hoop dat alles goed zal gaan met gods wil en hoop dat er ook christenen zullen zijn op deze site die voor ons willen bidden en andersom ook natuurlijk voor degene die zwanger proberen te worden en nog geen kindje hebben geef de hoop niet op en God luistert naar elk gebed heel veel liefs roxan en mo
Welkom Roxan. Ik ben blij voor je dat je weer zwanger bent en ik hoop dat deze keer alles goed gaat. Ik ben geen christen, maar ik zal zeker voor je duimen.
Roxan welkom en voorzichtig gefeliciteerd. Ook ik ben geen christen, maar ik hoop uiteraard wel voor jullie dat het deze keer goed gaat.
Welkom hier! Ik zal zeker voor je hopen en duimen dat deze zwangerschap goed mag gaan. Zelf heb ik 7 miskramen gehad en zie mijn banner nu. Wonderen bestaan zeker en ik hoop voor jullie dat dit grote wonder bij jullie mag blijven!
Welkom ik ga ook heel hard voor je duimen dat het goed gaat deze keer. ook ik feliciteer je vast voorzichtig.