Pijn in onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sharony, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharony

    Sharony Nieuw lid

    25 dec 2005
    3
    0
    0
    Administratief medewerker
    Hallo allemaal,

    Ik heb al veel gelezen over pijn in de onderbuik als je zwanger bent, ook op dit forum. Maar wie kan mij geruststellen. Het lijkt net of je ongesteld moet worden en ik heb ook veel last van witte vloed :oops: . Ik hoor het graag!

    Sharony
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Het hoort er echt allemaal bij meis.
    Ik had het ook heel erg bij mijn 1e zwangerschap.
    Probeer te genieten. Je moet maar zo denken. Je baarmoeder is
    behoorlijk aan het groeien en dat geeft die pijn...

    Sterkte!!
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Heel bekend hoor, beiden symptonen horen er volgens mij ook gewoon bij!
    Ik zou me niet te veel zorgen maken, en zolang het alleen witte vloed is die niet sterk ruikt,og geel korrelig is, en geen bloed is kan het volgens mij geen kwaad.
    groetjes Sarina
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb het ook (gehad) Hoort er allemaal bij. Er gebeurd nu vanalles in je buik dus het is wel logisch dat je dat voelt. Liefs Jenny
     
  5. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Je baarmoeder gaat zich omhoog richten als je zwanger bent, dus de banden moeten wat oprekken e.d. dat voel je dus. Dat gaat wel voorbij.
     
  6. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Heb ik ook gehad. Niks aan de hand hoor!
     
  7. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    hallo Sharony,
    dit heb ik ook maar dat hoort er gewoon bij.
    Het is ook zo dat je meer witte vloed hebt. ;)


     
  8. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik heb op dit moment ook erge last van buikpijn, misschien komt het omdat ik er ook elke keer aan denk, maar ik denk er ook weer juist aan omdat ik het de hele tijd voel... Ik heb ook af en toe menstruatie-steken! En dan ben ik echt bang dat ik toch nog ongesteld wordt... Verder heb ik (nog) nergens last van. Gelukkig van de ene kant, maar van de andere kant zou ik best een heel klein beetje misselijk willen zijn, maar niet te lang!
    Vanaf wanneer kun je je eigenlijk misselijk voelen?
    En vanaf wanneer ga je nog meer voelen?
    En nog een niet zo'n leuk vraagje:
    Als je een miskraan hebt gehad, heb je dan nog wel HCG in je urine?

    Gr. Niki
     
  9. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi Niki,
    Als je een miskraam heb gehad heb je nog een tijdje HCG in je urine, het heeft even tijd nodig om het lichaam te verlaten. Dus als je een test zou doen gelijk na een miskraam dan zal die positief zijn.
    Groetjes, Gina
     
  10. lightmorebh

    21 sep 2005
    20
    0
    1
    tuinbouwmedewerker
    zoetermeer
    ik heb presies dezelfde menstruatiepijn al een maand. en heb nu erg gevoelige tepels en last aan de linkerkant van mijn buik. ik slik wel de pil. kunnen dit zwangersschaps kwaaltjes zijn heb 2 weken geleden getest maar negatief.
     
  11. Sharony

    Sharony Nieuw lid

    25 dec 2005
    3
    0
    0
    Administratief medewerker
    Om een beetje in te gaan op het onderwerp van Niki, ik heb sinds vandaag ook verschrikkelijk last van misselijkheid. Ik dacht zelf ook dat ik niet zou krijgen en op de één of andere manier wilde ik ook een beetje misselijkheid voelen, maar daar ben ik nu van teruggekomen. Ik ben dus vandaag ziek thuis gebleven en in de loop van de dag na meerdere malen te proberen te eten voelde ik me al een stuk beter, maar je maag is overal wel gevoeliger voor, heb ik het idee. :(
     

Deel Deze Pagina