Hey meiden, Nou, na 18 maanden, alle basisonderzoeken, nu dan toch eindelijk een positieve test!! Zo gewenst, maar deze maand zo onverwacht! Nu de komende 2 weken doorkomen tot de echo, heb gelukkig nog genoeg testjes hier Liefs!
tnx meiden Reden waarom ik over 11 dagen (weer) een echo krijg: liepen sowieso al in het ziekenhuis, en heb een kuur provera gehad deze ronde.. Zou volgende ronde starten met clomid, en deed dus alleen een testje om zeker te weten dat ik NIET zwanger was... En toen stond er dus ineens een 2e streep! Heb dus ook geen idee hoe ver ik ben, gezien ik volgens de echo's geen eisprong heb gehad Dus het is allemaal afwachten :S
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Klinkt heel herkenbaar zeg... Wij waren ook bijna 18 maanden bezig en inmiddels in ziekenhuis belandt voor onderzoeken. Tot zover geen bijzonderheden behalve een kleine cyste op 1 eierstok. Deze maand leek het praktisch gezien bijna onmogelijk maar toch verscheen er op de Clearblue 'ZWANGER'! Ik mag 18 februari voor 1e echo, kan niet wachten!! Geniet van je zwangerschap, ik hoop dat alles goed mag gaan. Wellicht komen we elkaar hier op 't forum nog wel 's tegen! Liefs, Marieke
Tnx meiden! Ja, dolgelukkig, kon ook geen woord meer uitbrengen en ik de bloeduitslagen had... Alleen maar janken, janken, janken! Het begint nu eindelijk een beetje door te dringen
Hee naamgenootje Al vaker gezien hier op het forum en nu is het eindelijk zover meid! Van harte gefeliciteerd en hopelijk ga ik je ook snel volgens! Geniet ervan!
Hehe, idd naamsgenootje, wordt voor jullie ook tijd dat het een keer raak is!! Hoop voor je dat je over een paar dagen net zo schrikt als ik een paar dagen geleden!!!
Hmmmz, dat mocht helaas niet zo zijn. Maar geen man overboord, onze tijd komt nog Ben kei blij voor jou, nu nog een mooie banner uitzoeken. Of durf je dat nog niet aan?