uitwendige versie gehad en onrustige buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dorianne, Dec 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik ben op zoek naar mensen die mij gerust willen stellen.
    Ik heb vanmorgen een uitwendige versie gehad!
    alles behalve prettig en erg pijnlijk, is uiteindelijk ook niet gelukt.

Nu heb ik de hele dag al buikpijn, krampen, steekjes en harde buiken en dan doe ik niets! vanavond aan het ctg gelegen en ik had een onrustige buik, op mijn zij trok dit wel weg. (regelmatige harde buiken)
    Nu ben ik thuis, ik kan niet slapen, harde buikpijn, pijn in de rug en pijn in en aan de buik!

Hebben meerdere mensen dit zo ervaren?
    Ik weet dat ik kan bellen als het niet goed gaat, maar wilde toch even mijn verhaal kwijt! Morgenvroeg moet ik zowiezo weer aan het ctg om mijn buik te controleren.

pfff zou dit echt nooit meer doen, wat een ellende en waar zijn we aan begonnen! De kleine doet het overigens super en beweegt volop maar natuurlijk voor mij niet fijn nu ;)

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je succes wensen!

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik heb donderdag een uitwendige versie gehad, ook mislukt...maar vond het op zich wel meevallen eigenlijk, had erger verwacht. Heb de rest van de dag ook wel krampjes/buikpijn gehad en was wat moeier maar verder niet verontrustend ofzo. Zal per persoon verschillend zijn...

Hoop in ieder geval dat je nog wat geslapen hebt en dat het weer rustig is!

4. lvd81

lvd81 Lid

Mar 8, 2010
    72
    0
    0
    Geen ervaring mee, maar wil je idd ook even succes wensen! Hoe is het nu? Vanochtend goeie ctg gehad?

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Bedankt voor jullie reacties!

vannacht om 5 uur is mijn buik wel wat rustiger geworden. Ik heb nog steeds harde buiken maar er zit geen regelmaat meer in. Ik mag de eerste dagen niets doen als voor mijn dochter zorgen...
    CTG was dus best goed, ik moet morgen wel terug aan het ctg en dan in principe niet meer tot dinsdag (moet dan naar de gynaecoloog). Tenzij die harde buiken weer terug komen dan moet ik direct terug komen.

En het kindje doet het super, voel elke beweging maar die voelen niet echt meer prettig van dat gepor in mijn buik ;)

6. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    brrr...krijg nu al de bibbers als ik dit topic lees!!
    ik krijg donderdag (8dec) een uitwendige versie!!!
    ik hoop zooo dat het lukt....!!!

7. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    wel heel super dat je kleintje het goed doet!!!en dat je je al wat beter voelt

Share This Page