Dank je wel meiden! Heb vandaag echt effe een dip dag Ben zo onzeker, ben zo bang dat het mis zal gaan..... Ben blij als het 6 maart is en ik de echo heb, dan heb ik echt zekerheid.... Hebben jullie dit ook meiden dit gevoel?
Hoi Snowy, Dat gevoel ik ik maar al te goed! Wij zijn nu zwanger na de eerste IVF poging en ik ben echt dol blij.........maar ook vrezelijk bang. De meest rare dingen gaan door mijn hoofd en alles wat ik lees over wat er mis kan zijn aan mn embryo denk ik ook dat het mis is. volkomen onterecht natuurlijk maar ik kan het gevoel maar niet naast me neer leggen. Wij hebben bij 5wkn al een ego gehad en daar was een vrucht zakje te zien maar hij was wel erg klein.......en daar ging ik weer in de stress! Nu hebben we morgen de tweede ego en ik hoop dat ik dan wat meer kan gaan ontspannen! Sterkte de komende tijd!
Hai snowy, Meid, wellicht niet in de juiste topic! maar ik kan verdrietig genoeg niet meer in ''onze'' vreugde delen! Ik ben vanacht hevig gaan vloeien! en ben het vruchtje aan het kwijtraken. Voor jou meid! Geniet ervan! dat is het enige wat je kan doen... XX Monique
hallo. Allereerst gefeleiciteerd, Al die onzekerheden ... ik ken ze. Ohh van hoe moet dit en krijgen we dat wel op tijd klaar en wat ik nu voel is dat normaal, vreselijk. Maar het schijnt erbij te horen, dus laat ik het maar gebeuren. Heb wel het gevoel er niet altijd bij te zijn? jij ook last van. liefs
Monique, wat een vreselijk nieuws zeg! Dat is waar ik ook zo bang voor ben..... Hoe ver was je nou ook alweer? sterkte ermee in ieder geval.
Hia snowy, ik was bijna 5 weken! maar aub meid! geen zorgen maken.. Ik had al zon voorgevoel! ben wel superverdrietig! maar heb goede hoop, dat het ooit nog eens goed komt. Jij sluit straks in october een mooie beed in je armen.. x Monique
Goh vind je heel positief over komen Monique! respect hoor! En ik zal heel hard voor je duimen dat je snel weer zwanger mag worden en dat dan wel alles goed gaat! Ben je nog bij de Gyn geweest hiermee?
Hai snowy, nee meid! ik ben helemaal niet positief! sterker nog..zit met mn ziel onder mn armen...moet nog boodschappen doen, stofzuigen! maar heb geen flauw idee..hoe ik mezelf uberhaupt nog uit mn ochtendjas krijg... Maar dit is JOUW topic! en jij moet ervan gaan genieten...kan ik hier toch niet mn hele verhaal doen..gekkie! Mijn verdriet doe ik in een andere topic...daar ga ik jou niet mee lastig vallen. En ik wil je ook niet ongerust maken, maar ik moest het wel effe aan je kwijt...Dit omdat we vorige week samen zo vreselijk blij waren. dus meid! nogmaals geniet ervan! x monique
Hey Monique, He sinds gister middag ook ineens bruine afscheiding, alleen met afvegen. Heb gelijk de Gyn gebeld en die vroeg in welke week ik zat en dat dit heel normaal kan zijn en gewoon innestelingsbloeding kan zijn. Als het rood word moet ik opbellen, ant dan kan het misgaan Ben sinds gister zo bang....... Ik heb het niet iedere keer dat bruinige, maar nu net had ik het ook weer met afvegen..... Ben zo onzeker nu, word er helemaal gek van
hai meis, niet gelijk het erste denken! ik had gelijk rood bloed hoor! Ik kan me wel goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Lieve meid, ik hoop zo dat het goed gaat! je hebt al aardig verleden achter de rug..ik zal een kaars voor je branden. Probeer je niet te druk maken -makkelijk gezegd..ik weet het- maar bruin verlies is niet erg..ik hoor het vaker van vrouwen! en maanden later hebben ze een gezonde beeb in hun armen. Hou je me op de hoogte, Knuf Monique