Ik had een paar uur geleden een ovulatie test gedaan en die was positief. We hadden vroeg op de ochtend 15januari seks gehad . Zou het lukken ? Vandaag is het de 16e , dus 1 dag voor de positieve test . Weet alleen niet wanneer mijn ei springt , heb wel al wat pijn aan de linker kant .
Mijn man is vanaf vandaag in het buitenland en is donderdag pas terug . We zijn nu in ronde 4 . Het is vandaag dag 10 en al een vruchtbare test .
Heb net weer een test gedaan en die was negatief , betekend het dat ik mijn eisprong heb gehad? Dus waarschijnlijk heb ik toch wel grote kans deze maand ?
15e ochtend seks maar had geen test gedaan die dag , 16e ochtend getest en positief , 16e avond nog een keer getest en negatief
Kan zijn dat je piek eerder is begonnen, bijvoorbeeld gister. Dan zit je alsnog goed met gister en vandaag, misschien morgen nog een keer.
Heb nu ook geen vruchtbaar slijm meer , dus waarschijnlijk was ik de 15e al vruchtbaar , maar had geen test gedaan . Hoop echt dat het deze maand raak is.
Ik had duidelijk mijn eisprong gevoeld op de nacht van de 16e en vanaf gisteren heb ik diarree en vandaag nog steeds , heb dit nooit gehad . Is het toeval ? Gisteren had ik ook gevoelige borsten , maar vandaag opeens niet meer . Word helemaal gek van mijn lichaam .
De klachten hebben nog niks met een zwschap te maken daarvoor moet je eerst voorbij een innesteling zitten en dat is gemiddeld pas tussen 6 en 10 dpo (dagen na ei) Daarbij als jou ovu test op de 16e posi was dan zou ik er vanuit gaan dat hij pas uiterlijk de 18e is gesprongen (vanochtend). De pijn die je de 16e voelde was niet de eisprong, maar de laatste groeispurt van het ei een paar dagen voor de eisprong zelf.
Kan wel hoor, want zaad overleeft wel een paar dagen dacht ik (afhankelijk van kwaliteit van het zaad).
Hallo dames Ik had op 16 jan een knaltest ovulatie(2 donkere lijnen) 17de jan deed ik terug 1 maar die leek me iets minder ,donderdag had ik in de vm krampjes dus ik dacht ok daar is de eisprong.(Had hier wel meer vruchtbaarslijm tov nu) Mijn laatste regels begonnen op 4 jan cyclus tss 29 a 30 dg. Nu gisteren deed ik terug een ovulatietest omdat ik nu ook krampjes en steekjes had omdat ik me anders voelde.(ovutest gedaan savondslaat 22-23u) En nu is de teststreep donkerder als de controle streep weet het even niet meer Wat moet ik nu geloven graag jullie mening Heb de testjes hier als bijlage ook gepost
Gisteren was het 8dpo en sinds gisteren ben ik enorm ziek . Neus helemaal vast , hoesten , hoofdpijn , moe . Zwangerschap verschijnselen of toch gewoon griep? Wat duurt wachten zo lang
Misschien testje wagen ook al is het nog beetje te vroeg maar sommige zien al wat op 8dpo/9dpo... Maar houd er rekening mee dat je lijf je ook voor gek kan houden en dat griep verschijnselen soms lijken op zwanger...