Hallo allemaal, Ik heb PCOS en we zitten in de MMM. Ik heb eerst een halfjaar aan mn gewicht moeten werken voordat we konden beginnen met de behandeling. Eindelijk zijn we dan mogen beginnen met clomid 50 mg. alles ging voorspoedig. Ook een mooie posi test van de clearbleu. Vol ongeloof en blijdschap hebben we alle testen die we hebben gedaan in de handen gehad. We hebben gejankt als een klein kind dat we nu toch zomaar de eerste ronde geluk hadden. Eindelijk kwam er een kindje van ons samen. Nu dat we het eindelijk allemaal een beetje gingen beseffen is het van ons afgenomen. de spulletjes die we hebben gekregen liggen ver weggestopt onder in de kast. Gister gezellig gaan lunchen met zn tweetjes. vriendlief en ik. naar de wc om te plassen. onee bloedverlies en krampen ineens in paniek naar het huis van mn ouders gereden en daar het ziekenhuis gebeld. we konden meteen komen. na drie kwartier in een verloskamer te hebben moeten wachten kijkend naar een klein luiertje en een roze/blauw mini mutsje naar een andere kamer voor de onderzoeken. en dan: helaas mevrouw er is al niks meer te zien. het vruchtje is al weg. De wereld zakt onder je vandaan en ik heb met lange uithalen onbedaarlijk staan janken. wat kon mij het schelen dat er mensen langsliepen op de gang. tja en nu de dag erna. nog erg veel buikpijn en ben blij met het extra dikke maandverband wat we van de gyn hebben gekregen. heb het ook zeker nodig. nu gaan we de tijd nemen om het een plekje te geven en om straks weer met frisse moet ertegenaan te gaan. liefs suus
wat ontzettend klote, ik weet helaas hoe je je voelt! veel sterkte de komende tijd en laat je emoties toe!
suusje ik heb er nog steeds geen woorden voor,, ik wen sjou en je man/vriend heel veel sterkte.... dikke knuffel cindy
Sterkte meis! hoop dat je het verlies goed kan verwerken en dat er snel een wonder in je mag groeien ! x
oh suusje wat erg.... ik had het niet helemaal meegekregen.... las op het pco topic ineens dat het mis is gegaan... wat afschuwlijk..... snap dat je onbedaarlijk hebt staan huilen... jullie kindje was zo ontzettend gewenst. eindelijk zwanger... en dan toch mis... ik wil je sterkte wensen veel liefs Jose