4 dagen op een roze wolk geleefd en helaas vandaag is het misgegaan. Bij het afvegen een sliert rood bloed aan het wc papier.. een aantal uren later die vreselijke krampen..en veel bloedverlies.. Ik kan er nu toch vanuit gaan dat mijn cyclus vandaag weer begint?
Ach, wat ontzettend triest voor je zeg. Heel veel sterkte..... Ik telde na mijn MK's vanaf de dag dat het vloeien echt begon weer als dag 1. Alhoewel dat op dat moment maar bijzaak is natuurlijk..... Nogmaals sterkte!
Ben op dit moment weer zo ontzettend verdrietig.. De blijdschap dat het eindelijk een keer gelukt is.. het in je hoofd al plannen maken voor de komende maanden.. is in een klap weg.. Op het moment dat ik het eerste berichtje tikte ging het nog aardig maar zit er nu ffies helemaal doorheen...
hoi meis,, wat ontzettend rot voor jou en je vriend / man.. ik heb dit zelf ook gehad vorige maand, en hoe kort ook was,, rot en verdrietig kan je je voelen. ik heb mijn cyclus weer geteld vanaf rood bloed verlies. Maar moet zeggen mijn opvolgende cyclus klopt nu al niet meer,, ( cyclus 27 dagen en nu al bruin vloed / spotting ) dus ga er vanuit dat je cyclus enig zins in de war kan zijn. xxxjes en sterkte
Hoi lieve meiden, Vanmorgen bij het naar de wc gaan mijn vruchtje verloren.. ik had zelf het idee dat het vruchtje nog helemaal niet zo groot kon zijn maar het was toch al ruim een centimeter groot.. Ik was best geschrokken omdat ik het helemaal niet had verwacht dat het al zo groot zou zijn.. Ik heb de afgelopen dagen zo erg gevloeid en gisteren was het al een heel stuk minder.. Ook ging het weer een stukje beter met me. Maar na vanochtend voel ik me zo leeg.. Ik heb het opgevangen en ga het in een mooi doosje begraven.. Hoe klein het ook was.. Het doet zoveel pijn...