eindelijk seks, eindigt in knallende ruzie...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evaatje, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik moet het even kwijt...

Ik dacht altijd een hele lieve man te hebben die me begrijpt en steunt tijdens mijn zwangerschap, nou mooi niet dus.

Hebben we gisteren eindelijk sex.... Vraag ik of hij voorzichtig wil doen. Krijg ik als commentaar dat hij na 2 maanden geen sex niet rustig aan kan doen. Tot overmaat van ramp zakken we daarna door het bed en hij laat me gewoon liggen met het commentaar ik mag gewoon geen sex hebben! Wat en egoistische rotzak!

Hij vind dus nog steeds dat ik fout ben. Het is toch logisch dat je even voorzichtig en rustig aan doet, zeker als je een tijd geen sex heb gehad.

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Moeilijk dit, ergens kan ik je man wel begrijpen dat hij misschien op het moment een beetje gefrustreerd is geraakt na 2 maanden geen sex te hebben gehad, maar de reactie van hem vindt ik daarentegen wel weer wat overdreven....

wat is eigenlijk de reden geweest dan dat jullie al 2 mnd geen sex hebben gehad? En daarbij je hoeft echt nu je zwanger bent geen rare capriolen uit te halen wat sex betreft hoor meid, gewoon zoals jullie het altijd hebben gedaan, kan me niet voorstellen dat je man je (normaliter) de kamer door beukt, en dat hij dit nu ook niet zal doen....dus tja kan me de irritatie wel ergens voorstellen als je zegt dat ie rustig aan moet doen....

heb je 2 mnd weet ik veel waar allemaal last van gehad dan kijk ik anders tegen zijn reactie aan, maar nogmaals ik weet natuurlijk niet wat de reden is geweest hiervan...

liefs smoekie

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben het absoluut niet met Smoekie eens als ze zegt 'dus tja kan me de irritatie wel ergens voorstellen als je zegt dat ie rustig aan moet doen.... heb je 2 mnd weet ik veel waar allemaal last van gehad dan kijk ik anders tegen zijn reactie aan....'

Ongeacht de reden waarom er wel of geen seks is geweest, vind ik de reactie van jou vriend gewoon niet door de beugel kunnen!
    Jij geeft aan het rustig aan te te willen doen (waarschijnlijk met de zwangerschap in jou achterhoofd?) en ik vind dat je elkaars mening en gevoelens vooral op seksgebied moet accepteren! Seks is iets intens wat je samen beleefd en samen fijn moet vinden! Nu krijg ik het idee dat jouw vriend er 'even snel op wil' en dan was dat ook weer gebeurd :(
    Vindt het trouwens ook heel erg dat hij je gewoon op het doorgezakte bed heeft laten liggen! :confused: Alsof hij 'recht' heeft op een potje seks?!?!

Nee sorry, dit gaat mij alles te buiten!

Tuurlijk zal hij gefrustreerd zijn geweest, misschien jij net zo goed, maar ik vindt dat absoluut geen reden om zo te reageren!

4. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik begrijp je man totaal niet. Ik neem aan dat je 2 maanden geen sex hebt gehad door klachten en daar moet je gewoon begrip voor hebben als persoon. Mijn man is heel erg begripvol en zal me nooit dwingen ivm rugpijn of harde buiken maar ik neem wel de tijd voor hem door het op een andere manier op te lossen. Sex is niet altijd penetratie. Maar wekelijks verwen ik mijn man wel want ik mis het zelf ook maar het hoeft niet altijd penetratie te zijn.

Maar dat hij jou op het bed heeft laten liggen :x

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Wat een vent zeg.
    Ik had het mooi niet gepikt en hem de komende maanden pikstraf gegeven ;)

Ff zonder dolle .. ik vind het wel erg ego van hem hoor om zo te reageren.
    En helemaal om jou op een doorgezakt bed te laten liggen.
    Echt een grijntje respect . .sorry

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

Tja dat is ieder zijn eigen mening, het is totaal niet de bedoeling iemand voor het hoofd te stoten maar ik probeer de dingen altijd van 2 kanten te bekijken zowel door mijn eigen ogen, als door “advocaat van de duivel” te spelen…..

Ik heb zelf 2 zwangerschappen mee gemaakt, en zweef al een tijdje rond op het forum hier, en krijg af en toe het idee dat sommige vrouwen alleen maar “zin” hebben tijdens die bekende dagen (voor de zwangerschap) tot het doel bereikt is, dan is het afgelopen , uit , klaar, schluss met de pret (voor de man dan)…..

En uit dat oogpunt kan ik me echt wel voorstellen dat het voor een man niet leuk moet zijn om wanneer “het” eenmaal zover is de hand aan jezelf te moeten slaan en je niet meer “nodig” bent…..

Ik begrijp heel goed wat jij bedoelt hoor, maar als je realistisch bent, en ook tot je door laat dringen hoe veel vrouwen schrijven voor ze zwanger zijn en als ze eenmaal zwanger zijn kun je je mijn reactie wel voorstellen…..

Dat ie haar zo laat liggen slaat nergens op natuurlijk maar ik vindt een verhaal heeft 2 kanten en je weet natuurlijk niet hoe hun relatie normaliter is….

Niemand heeft “recht” op een potje sex, het moet te alle tijden van 2 personen uit gaan en je moet er beide zin in hebben, dat staat voor 100% vast, maar wat ik al zei zwangerschap is een wonder een iets waar je beide van moet genieten en iedereen weet nu onderhand wel dat er totaal geen reden is om bang te zijn of wat dan ook om te sexen tijdens de zwangerschap…

Dat je wat banger bent als je een bepaalde voorgeschiedenis hebt tja dan kan ik het me heel goed voorstellen, en ook dat je als vrouw zijnde niet “altijd” maar zin hebt, maar helemaal niet meer, daar kan ik me persoonlijk niets bij voorstellen, je bent toch verliefd op je partner, jullie krijgen samen een wereldgeschenk wat is er dan mooier dan de herkomst van datzelfde wonder te vieren op de “manier” zoals deze ontstaan is?

Liefs smoekie

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik ben de reactie van je man ook écht niet! Mannen hebben niet door dat jij elke dag, wel met liefde hoor (neem ik aan), alle kwaaltjes doorstaat van de zwangerschap.. En wanneer je dan wel aan seks toe bent, hij jou als persoon compleet vergeet en alleen maar achter zijn 'ding' aan loopt!

Vind ik écht niet kunnen!

8. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Omdat ik in het begin van mijn zwangerschap veel misselijk en ontzettend moe ben geweest, hebben we geen sex gehad. Natuurlijk snap ik enigzins de frustratie van hem, maar ik ben van deze reactie zo geschrokken. Erg egoistisch!

Met rustig aan doen, bedoelde ik zeg maar alleen in het eerste begin. Je kan hem er bij mij na zo'n tijd even grof gezegd niet zo naar binnen duwen. Daar had hij dus geen begrip voor.

Ik dacht ook echt dat hij heel erg begripvol was maar wat ben ik nog boos! Hij zal ook nooit toegeven dat hij fout zit.

Heb hem net nog een sms gestuurd maar hoor niks terug, meneer vind dat hij altijd gelijk heeft.

Dat hij me daar heeft laten liggen is echt te gek voor woorden.

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik vind zijn reactie ook totaal niet kunnen! Mijn man en ik hebben ook al een week of 7 geen sex meer gehad en denk ook niet dat dat voorlopig nog gebeurt maar hij begrijpt het helemaal. Hij denkt er precies hetzelfde over als mij. En toen we wel sex hadden was hij onwijs voorzichtig....

Zou gewoon er ff met je man over praten, misschien had hij ook last van zijn hormonen ;)

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik ben het helemaal met je eens, ik zou uitmekaar spatten als die van mij dit zou flikken.

Hier word op het moment ook rustig aan gedaan het doet veel te zeer(geen idee waarom?) Maar daar heeft ie begrip voor op te brengen, wat de reden ook mag zijn! En ik voor hem dat het even niet meer als vroeger is.

Hij zal het nog moeilijk gaan krijgen straks als je bevallen bent is het ook niet weer meteen feest ;)

sterkte en succes...oh en die pikstraf, wat een goeie haha :) :)

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    De 1 is de ander niet, ik heb het geluk gehad niet zoveel klachten te hebben tijdens de zwangerschap, enkel had ik zelf gewoon niet altijd zin omdat mijn lichaam ook aan het veranderen was en je daar zoals je zelf (en andere) wel weet ontzettend moe van kunt worden, dus tja ook hier is het vaak genoeg geweest dat ik “ff” geen zin had, en daarmee niks aan het handje….heb gelukkkig ok een heel heel erg begripvolle partner wat ik had dan misschien geen of nauwelijks lichamelijke klachten, wat hormonen betreft stond mijn lichaam bijna 9 mnd op scherp, en kon ik gewoon weinig hebben…..en tja daar moet je als man zijnde ook maar tegen kunnen zeg, zo’n schreeuwlelijk die je voor alles en nog wat uitmaakt als je in haar (mijne dus) ogen eens vergeet de vuilniszak te verwisselen of je eigen kopje naar de keuken te brengen…..

Dat hij je heeft laten liggen nogmaals dat is idd echt egoïstisch en misschien vond hij het op dat moment niet je zou toch denken dat hij nu wel zo redelijk zou zijn om dat wel te weten, misschien is het een optie om hem de reacties te laten lezen zodat hij het misschien wat beter begrijpt?

Succes meid

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Meid misschien dat dit een beetje verzacht. MIjn vriend is net zo kwa het sex hebben alleen hij roep na een dag geen sex al dat het niet mag, Misschien wel een beetje een mannen kwaaltje maar dat neemt niet weg dat het behoorlijk irri is.

13. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik begrijp je man ook niet hoor.
    Mijn vriend wilt juist rustig aan doen omdat het heel normaal is.
    Ik vind dit heel egoistisch hoor.

14. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Dianne: dat snap ik wel, maar dat de sex eindigt in een knallende ruzie waarna hij me op een doorgezakt bed laat liggen gaat gewoon te ver.

Natuurlijk snap ik dat het voor hem ook moeilijk is maar deze reactie slaat nergens op.

Smoekie: ik denk niet dat hij het op prijs stelt dat ik ons priveleven op het Internet zet...

Voorlopig vind hij nog steeds dat hij gelijk heeft. Nou dit keer hou ik mijn poot stijf.

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    succes in ieder geval meid, hoop in ieder geval dat je mijn reactie een beetje kunt begrijpen dat het zeker geen verwijt naar jou toe is geweest of wat dan ook......

en idd je poot ff stijf houden, hij mag gerust weten dat het niet goed is zoals hij gereageerd heeft, maar dat bedoelde ik ook dat wij natuurlijk niet weten hoe hij doorgaans is in jullie relatie....

liefs smoekie

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ja dat kan ik begrijpen dat je dat niet oke vind dat ie laar liggen.

Ik zou idd ook me poot stijf houden net zo lang dat hij bij mij kwam zijn excus aanbieden, goh meid erg vervelend allemaal!

17. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    zie het ook niet als een verwijt hoor Smoekie.

Onze relatie is altijd heel erg goed. Mijn man plaatst me nog steeds op een voetstuk en zou een moord voor me doen. Daarom ben ik ook zo geschrokken van deze reactie. We hebben eigenlijk nooit ruzie, maar als we eens ruzie hebben is het heftiger dan 'normaal'.

Ik zou gewoon graag van hem horen dat het hem spijt of iets dergelijks. Mara daar kan ik denk ik niet op rekenen. Wat dat betreft is het altijd al een stijfkop geweest.

Moet zeggen dat ik me wel beter voel na het lezen van jullie reacties. Merk toch (vast door de hormonen) dat ik me de ruzie nu ook veel meer aantrek. Normaal ben ik daar veel harder in.

18. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Ik vind ook dat je man echt te ver gaat hoor. Kan best begrijpen dat hij graag wil vrijen, maar je draagt nota bene zijn kindje, met alle ongemakken van dien. Het klnkt mij in de oren alsof jij maar even moet accepteren dat hij 'erop wil' en dat dat niet zo'n 'big deal' is. ik vind het niet meer dan normaal dat je rustig aan wil beginnen, zeker als je een tijdje niet gevreeen hebt (om welke reden dan ook). Het gaat toch niet alleen maar om ZIJN genot? Jij bent toch geen ding zonder gevoelens?

Succes meid.

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het komt ook vast wel allemaal goed meid, en ik kan me heel moeilijk voorstellen dat jou man zo gereageerd heeft om jou bewust te kwetsen.
    Het is ook vast de frustratie geweest, maar dat neemt niet weg dat hij het rechte heeft om te reageren op de manier zoals hij nu heeft gedaan.

Ik zou vanavond gewoon met hem praten hierover en hem vertellen hoe je van zijn reactie bent geschrokken en hoe jij je er onder voelt. Praat het in ieder geval wel uit, want ik ben wel van mening dat zoiets niet onbesproken kan blijven.

20. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    o meid wat erg zeg! Ik kan me echt goed voorstellen hoe je je voelde!

Wat heb ik dan een lieve vent, ik durfde gisteren ook voor het eerst weer, maar toen hij in me was durfde ik niet meer, dus vroeg of hij er weer uit wilde gaan dat ik met andere manieren hem wel verder wilde bevredigen, nou hij was echt lief, want hij begreep het wel, ookal zei hij wel: 'schat het kan echt geen kwaad', maar hij ging toch heel lief op mijn verzoek in.

Deel Deze Pagina