eindelijk seks, eindigt in knallende ruzie...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evaatje, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prisje28

prisje28 Lid

5 mrt 2007
    36
    0
    0
    verpleegkundige
    Tilburg
    Ik ben het met je eens hoor suus1983. Mijn vriend en ik hebben nu al 3 maanden geen sex meer, en hij begrijpt heel goed waarom. En dat het niks met zijn kwaliteiten te maken heeft.

Evaatje ik vind ook dat de reactie van je man niet kan, en ik zou ook voet bij stuk houden dat hij eerst zijn excuses moet aan bieden.

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@wannabe: ik ben het ook niet met je eens..
    Mijn vriend en ik hebben vanaf 18 februari ongeveer geen sex meer. maar dat betekent niet dat er helemaal niks gebeurd! Ik verwen hem namelijk regematig, ik heb daar plezier van en hij ook. Ik durf zelf nog niet zo goed uh..klaar te komen..dus ik hoef dat ook niet zeg maar! maar mijn vriend masseert mij dan ofzo, wat ik dus erg fijn vind.
    De reden dat wij het niet echt 'doen' (maar wel andere dingen dus!) is dat ik al 2 mk heb gehad en beiden keren begon het bloedverlies na de sex....Ik dacht toen nog wel steeds: is normaal, na de sex kan er bloedvaatje zijn geraakt ofzo..wat helaas dus niet zo was want waren beiden mk...
    Nu gaat het hartstikke goed en heb ik helemaal geen bloedverlies gehad..met ons kindje is ook alles goed nu. Dus"mijn vriend mist ook niks, hij vind het goed zo en vind het zelf nu ook niet prettig om het echt te doen, hij is ook angstig voor bloedverlies.
    maar ons sexleven is prima zo.
    Mijn vriend zeurt er ook niet over door als ik bijv even geen zin heb om hem te verwennen ofzo. Dus dat zit bij ons wel goed.
    maar vind de reactie van jou vriend ook niet echt kunnen, hij moet toch wel respecteren dat je rustig aan wilt doen...en dan niet zo wild te keer gaan ineens..
    En dat ie jou dan zo laat liggen? Niet erg netjes..misschien toch eens erover praten op een rustig moment. Succes ermee meis

Liefs

Syl

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    hoi Suus, dat mag je uiteraard vinden, maar ik vind het vreemd dat je met een aantrekkelijke man in bed ligt en dan geen zin in hem hebt...

Dat je het niet doet om ( bv bloedverlies) medische redenen.. uiteraard, maar dat zou voor jou dan ook wel frustrerend moeten zijn.

De man van de topicstartster, klinkt als een heel onaangenaam mens ( vooral omdat er daarna niet over gesproken is.. maar dat is mijn mening na een eenzijdig verhaal en geen enkele kennis van die relatie uiteraard) ,
    Maar zijn frustraties begrijp ik wel heel goed.

En wat smoeki schrijft over vrouwen die heel veel willen om het kindje maar te verwekken en daarna niets meer doen.....

dat is bij ons thuis zelfs een grapje geworden....
    Wat wil je lieverd? : sex ... met mij.... maar ik ben toch al zwanger .... om daarna samen in lachen uit te barsten.

enneh, op mijn werk heb ik ook zo'n begripvolle man naar zijn vrouw toe.....
    Maar als hij in een hotel zit vanwege het werk, dan slaapt ie s nachts niet alleen hoor..... en tegen zijn vrouw maar begripvol naar haar zwangerschap ( die $%#$% is er nog open over hoor en schaamt zich absoluut niet)
    Geef mij dan maar een gefrustreerde.... :)

Let wel, medische redenen ,miskramen etc etc... allemaal begrip voor geen sex..
    Maar dan kun je er nog best allebei een beetje gefrustreerd over zijn en he erg missen.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn hubby kan ook wel eens zo uit de hoek komen. Al denk ik niet dat hij me zou laten liggen op een doorgezakt bed.
    Maar voor de rest... kan ik het me helemaal voorstellen dat dit hier thuis ook zo zou kunnen gaan.
    Tja idd.... mannenkwaaltje.

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Syl... dat is toch gewoon sex.... alleen geen geslachtsgemeenschap ?

Wat jij vertelt is juist wat ik ook bedoel. Samen oplossingen bedenken, creatief zijn. En dus wel sex hebben en lichamelijk intiem zijn ,en van elkaar genieten.
    Sex is toch veel meer dan geslachtsgemeenschap ( mooi woord he :) )

en uiteraard na een miskraam is dat weer heel anders dan bij gewone zwangerschaopen.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.132
    113
    wannabe: ik begrijp dat je daar anders tegen aan kijkt en dat is prima, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Wat je denk ik niet moet vergeten is dat het niet alleen om medische redenen gaat. Ik ben erg gevoelig voor hormonen, dat heb ik altijd al gehad. Voordat ik zwanger was, hebben we nooit problemen gehad met sex, maar sinds ik zwanger ben, heb ik de behoefte gewoon niet meer. Dat komt niet omdat ik zwanger ben geworden en het nu niet meer nodig is, maar volgens mij gewoon door de hormonen en heeft niks met mijn mannetje te maken hoor.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.132
    113
    wannabe: ik begrijp dat je daar anders tegen aan kijkt en dat is prima, iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Wat je denk ik niet moet vergeten is dat het niet alleen om medische redenen gaat. Ik ben erg gevoelig voor hormonen, dat heb ik altijd al gehad. Voordat ik zwanger was, hebben we nooit problemen gehad met sex, maar sinds ik zwanger ben, heb ik de behoefte gewoon niet meer. Dat komt niet omdat ik zwanger ben geworden en het nu niet meer nodig is, maar volgens mij gewoon door de hormonen en heeft niks met mijn mannetje te maken hoor.

8. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Zoals Sylvia ook al opmerkte zijn er ook andere vormen van sex waarbij je ook heel fijn van elkaar kunt genieten. Als ik geen zin heb in gemeenschap dan gebeurd het ook niet, ik doe het niet tegen mijn zin. Maar ben zeker wel bereid om iets anders voor hem te doen, soms echt ook verwennen maar soms help ik gewoon even een handje ;) tis maar net waar ik zin in heb maar ik zal hem nooit helemaal afwijzen daarvoor houd ik teveel van hem. Ik zie het ook niet als een taakje/klusje om dat voor hem te doen maar dat doe ik gewoon omdat ik van hem hou. En het is een fijne oplossing voor beiden voor wanneer het even niet op een andere manier kan of wil. Zo gaat het bij ons ook als ik niet zwanger ben en gewoon ff geen zin heb mijn man vind het geen probleem, soms vraagt hij of ik één van de andere vormen van sex met hem wil doen i.p.v geslachtsgemeenschap.

@Evaatje,
    Alles moet bespreekbaar zijn wat sex betreft in een relatie. Ik vind het dan ook erg dat je vriend je zo respectloos had behandeld. Het is mooi dat jij als benadeelde al zegt dat het wel weer goed komt, dan komt het zeker wel weer goed! Laat je mannetje nog maar ff wat betijen en praat er op een rustig moment nog eens over met hem. Hij moet het niet zo laten escaleren en wat eerder aan de bel trekken voor aandacht. Hij denkt misschien dat als jij "het" niet wil dat je helemaal niks wilt. Laat hem jou gedachten hier over weten het is goed als zulke dingen uitgesproken worden dan hoef je niet zo er naar te raden of op je lip te bijten en dat geld voor beiden natuurlijk.

9. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    hihi, ik vind het heel erg hoor voor je evaatje, maar vergeet niet dat onze hormonen tijdens een zwangerschap onvoorspelbaar zijn.
    mss heb jij een ietsiepietsie aandeel in zijn reaktie , je bent mss een beetje botter geweest dan je zelf denkt toen je vroeg om wat rustiger aan te doen
    mss bedoelde hij het als grapje dat dat niet kon, maar vatte jij het serieus op en mss is hij wel gewoon een lompe boer.

maar je zei zelf al dat hij normaal niet zo is, ik denk dat het een samenloop van omstandigheden is, en dat is nu ff niet leuk, maar over een tijdje kunnen jullie er mss samen om lachen

en dat hij je op een doorgezakt bed heeft laten liggen, tja....in boosheid doe je dat soort dingen dan denk ik
    en eerlijk is eerlijk, je bent nog niet hoogzwanger en dat je niet meer naar links of rechts kunt bewegen....

heel veel succes maar ik denk dat jullie er samen wel uit zullen komen

10. VickyS

VickyS Actief lid

11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Als zwangere vrouw gebeurt er heel wat met je lichaam, zowel fysisch, hormonaal, ... Als koppel ben je uiteraard samen zwanger maar het kindje groeit tenslotte in de buik van de vrouw en als vrouw draag je er tot op bepaalde hoogte alle verantwoordelijkheid voor.
    We verwachten van onze partner dan ook dat die er begrip voor heeft dat er vanalles verandert met en in ons lichaam, maar ik denk niet dat we deze "verwachting" als vanzelfsprekend mogen nemen.
    Daarmee bedoel ik dat de partner er wel begrip moet voor opbrengen aangezien hij tenslotte ook mee gekozen heeft om zwanger te geraken, maar toch lijkt het me niet altijd evident.
    De meeste mannen zijn vrij sex-minded en als ze dan opeens lange tijd geen sex meer mogen/kunnen hebben, kan ik me wel voorstellen dat dat hormonaal ook op hen werkt. Daarom hebben ze allicht wel begrip voor hoe we ons voelen, maar we mogen niet vergeten dat er bij hen ook allerlei gevoelens naar boven komen.
    Ik spreek hierbij zeker zijn gedrag niet goed, zoals het feit dat hij je daar gewoon op bed heeft laten liggen, want ik zou me persoonlijk belachelijk gemaakt voelen.

Zoals velen onder jullie al aangebracht hebben is praten uitermate belangrijk, zowel om jouw gevoelens duidelijk te maken maar ook die van je partner. Voor hem kan het namelijk ook niet altijd makkelijk zijn, ook al verwachten we dat wel.
    Ik wil hiermee zeker niemand tegen de borst stoten of zo hoor.
    Die van mij reageert ook niet altijd zoals ik zou willen ;)

Evaatje, ik begrijp echt heel goed dat je boos bent omwille van zijn reactie en dat je erdoor geschrokken bent. Voor mij is het overduidelijk dat je vriend met frustraties zit die hij blijkbaar nog niet naar jou toe geuit heeft. Anders was je er zeker niet zo van geschrokken. In jouw plaats zou ik zeker eens vragen naar zijn gevoelens en hem dan uiteraard ook zeggen dat je geschrokken bent van de manier hoe hij gereageerd heeft.

11. Niet meer actief

Nou wij hebben al zoooooooooo lang geen sex meer... mijn vriend is een scheetje... want hij telt er nog eens 2 a 3 maanden bij NA de bevalling.. en dan mag hij weer helemaal los gaan ;)

En als mannen het niet begrijpen... he dan uhh trekken ze er maar een keer aan hoor... sorry dati k het zo crue zeg.. maar in sommige gevalleln kan het gewoonweg niet... en bij ons is het gewoon zo dat ik paniekaanvallen krijg.... we kunnen er tenministe gewoon om lachen en houden nog meer van elkaar.. want nu is het gewoon altijd lekker veel knuffelen en andere dingen ;)

Die van mij had me echt niet zo hoeven te laten liggen... en al helemaal niet uit zijn plaat gaan... want dat is GEEN respect hebben voor je vrouw/vriendin...

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Volgende keer dan maar op de bank, die zijn vaak wat steviger...;)

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik denk dat mijn hubbie en ik ( ruzie of geen ruzie) niet meer bij waren gekomen van het lachen als we door het bed waren gezakt.... :)
    Jammer dat het bij jullie er niet voor zorgde dat de stemming naar het goede omsloeg....

Maar je gelijk halen bij een man is vaak onbegonnen werk.... :rolleyes:

14. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja sorry hoor, ik kon er niets aan doen, maar heb net vreselijk om dit berichtje zitten te lachen achter mijn computer. Kunnen jullie hier zelf de humor niet van inzien?

15. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ja, ik lees ook al de hele tijd mee en ik moet er stiekum toch ook wel om lachen. (Sorry dames) Vrouwelijke hormonen en mannen gaan nu eenmaal niet zo goed samen, maar dat is algemeen bekend. :)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wannabe: even een korte reactie op bovenstaande opmerking.

Mijn vriend en ik hebben een zeer fijn en goed sexleven. Mijn vriend heeft een super lijf en is ook erg aantrekkelijk. Maar.... ik heb totaal geen zin meer in sex sinds ik zwanger ben. Dan ligt er een super aantrekkelijke jongen naast me en dan wil ik wel, maar het lukt niet. Moeilijk uit te leggen. Ik verlang naar hem, maar de zin in de "fijne" sex is er niet. Maar ik verwen hem wel hoor, ;) Ik voorkom de frustratie wel.
    Maar het hoeft dus helemaal niet vreemd te zijn. Hormonen kunnen rare dingen met mensen doen. Ik kan ook niet wachten om straks weer heerlijke sex met mijn vriend te hebben.

Maar ik heb al ergens anders ( eerder) in dit topci gezegd hoe ik er verder over denk ( ben het met jou en smoeki eens)

17. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    whahaha ik weet niet of mijn bank dat aankan, hij is pas nieuw..

ff inwijden dan maar ;) hihi

18. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Wat een onzin om te lezen dat je als je even geen sex meerhebt je man niet meer aantrekkelijk vindt. Ik heb een hele knappe man met een erg mooi gespierd lichaam, maar als je iedere keer doodmoe en kotsmisselijk bent vergaat de zin je echt wel even...

Maar goed ik heb gelukkig goed met mijn man kunnen praten en alles is gelukkig weer goed. We hebben ook weer heerlijke sex gehad ;)

Hij is de laatste tijd ontzettend moe en mist mij gewoon heel erg, het waren een aantal dingen die bij zich bij hem hadden opgestapeld en helaas kwam het er op een rot moment uit.

Ik moest trouwens ook wel lachen om dat doorgezakte bed, alleen mijn hubbie niet.

Ben in iedergeval heel erg blij dat alles weer goed is!

19. Marijtje

Marijtje Actief lid

20 sep 2006
    201
    0
    0
    En? Heb je al samen gepraat? Ik ben erg benieuwd of jullie al weer kunnen lachen samen.... ;)

Succes!

20. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Heb je mijn reactie hierboven gemist?

Alles is weer goed en gelukkig kunnen we weer lachen... Dat doen we altijd veel. Ik hoop ook niet dat jullie een heel slecht beeld van mijn man hebben gekregen. Vind nog steeds dat zijn reactie biet kan maar buiten dat is het echt een ontzettend lieve man voor me!

Tsja door de hormonen kun je dingen nu heftiger ervaren dan dat ze eigenlijk zijn....

Deel Deze Pagina