eindelijk seks, eindigt in knallende ruzie...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door evaatje, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijtje

Marijtje Actief lid

20 sep 2006
    201
    0
    0
    We waren denk ik tegelijk aan het tikken.

Fijn dat alles weer goed is!

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Blij om te horen. Ik denk dat mijn hubby net zo zou kunnen reageren als de jouwe. Maar ook mijn hubby is een erg lieve schat.

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Fijn dat alles weer goed is ...

En bed gemaakt of samen een nieuw bed uitgezocht en ingewijd.

Ik ben ook misselijk, doodmoe,zangerschaps jicht, nieren die klem zitten, dus opgenomen in ziekenhuis, dan weer eruit. tuurlijk heb je dan minder zin dan anders.
    Tis niet minder zin, het is in slaap vallen voor het in je hoofd op komt.

Maar ik zie zoveel vrouwen die het maar normaal vinden om geen sex ( in welke vorm dan ook) te hebben. Ik doe dan toch echt mijn best om zin te maken.. Even concentreren op feit dat er een lekker ding naast me in bed ligt, dat helpt meestal.

4. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Haha het bed is gemaakt.

We hadden ook wel sex in andere vormen maar mijn man vind de echte daad toch het lekkerst.... Het is niet zo dat ik hem helemaal verwaarloos.

och na ons gepsrek ga ikwel wat meer mijn best doen om me ook in hem te verplaatsen..

En ik vind het zeker niet normaal om maar helemaal geen sex meer te hebben. Dat het je meer moeite kost oke, maar helemaal geen sex meer hebben...

5. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    gelukkig dat alles weer goed is evaatje!

Ik heb zeker geen verkeerd beeld van je man hoor, ik denk dat we allemaal wel eens iets verkeerd aanpakken, gelukkig kan je er altijd weer over praten!

geniet maar lekker van elkaar op welke manier dan ook!

6. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Nee , als we allemaal perfect zouden zijn....
    Maar omdat ik hem niet kende, en alleen dit verhaal hoorde, kreeg ik wel een beetje een apart beeld van hem. Dat is nu genuanceerd gelukkig.

Enneh, als hij wel sex krijgt alleen de daad niet...... tsja dan vind ik hem wel een beetje een zeur hoor :)

Fijn om de afloop te horen, vaak blijft zo'n topic ergens hangen en dan denk ik nog vaak over hoe het nu afgelopen is.

7. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Hoi

Ik ben nu 14 weken en 1 dag zwanger en wij hebben geen sexs meer gehad omdat we dit best eng vinden en ons er allebei niet goed by voelen ookal horen we steeds dat het geen kwaad kan

Mijn man is zo voorzichtig met me en vind dit superlief van hem want het is en blijft tog een man en heeft ook zijn behoeften.
    Maar hy zei zelfs al moet ik er 9 maanden zonder zitten ik weet waar ik het voor doe :D superlief tog.

Als je je er niet prettig by voelt of als je sex wilt hebben maar dan rustig aan vind ik dat je vriend hier wel rekening mee kan houden en je vooral niet op de grond moeten laten liggen als jullie dan ook nog door het bed zakken.
    Eerlijk gezegd vind ik het nogal grof ookal is hy nog zo gefrustreerd op dat moment

Wens je verder veel succes

Groetjes Nancy

Deel Deze Pagina