Misschien leuk om inspiratie op te doen! Dit heb ik tot nu toe gekocht voor mijn zoontje: Name it en prenatal
Even offtopic, maar ik moest echt lachen dat je zin hebt om eerst foto's te maken en dan nog te bewerken, uploaden enz... Van 5 longsleves
hahahahaha die laatste foto! Van je 2e foto vind ik het grijze vest en grijze trui met streepjes leuk. Waar heb je die vandaan?
Ik heb nog helemaal niks gekocht. Komende week 26 graden joehoe. Shoppen voor de winter gaan we pas doen wanneer de temp onder de 17 graden komt. Is vroeg genoeg. Ik word helemaal naar van die stugge en dikke winterkleding.
Ik heb tot nu toe aardig wat bij de wibra ingeslagen. Ze hebben echt een onwijs leuke hersft/wintercollectie voor jongens. Leuke truitjes en broekjes! Ik ben nu pas 60,- ofzo kwijt en heb echt al mooie setjes bij elkaar gesprokkeld. Zal morgen even wat fototjes maken. Deze winterjas ga ik aanschaffen:
Pfff.. ik zie echt dat ik nu al veel te veel heb geloof ik haha. Ben een groot fan van marktplaats en daar gaat het geloof ik fout Foto 1; tommy hilfiger - vingino - just small Foto 2; wibra - chaos and order - name it Foto 3; mexx - levis - vingino Foto linksonder; sd le chic - z8 Foto rechtsonder; uggs
En nog meer.. Foto 1; donkerblauwe broek zara - grijze jeans zara - jeans noppies - jeans hema - zandkleurigebroek just small - jeans h&m Foto linksonder; baseball boxpakje wibra - baseball jack wibra - spijkerbloesje h&m Foto rechtsonder; onbekend - just small - hema
En de laatste, het bovenste is nog onderweg en de andere foto is mijn kleintje in de nog te grote jas
Ik heb wat dingetjes van z8 ingeslagen allemaal van de vorige collectie en de b-keuze waarvan trouwens totaal niets te zien is maar wel ontzettend veel geld scheelt! En van vorig jaar heb ik nog een gloednieuwe jas van Noppies liggen toen in de uitverkoop gekocht. Verder ben ik wel een beetje aan het rondkijken maar wacht ik even op de kinderbijslag. Oh heb trouwens nog 3 paar nieuwe schoenen staan voor de winter.
Och wat een schatje River en toffe jas! En die laatst geposte longsleeve shirts zijn ook erg leuk! Waarvan zijn die? Ik ben ook een grote fan van marktplaats haha.