Hoi allemaal, geheel onverwacht was ik gisteren overtijd! En ik voelde me al niet zo lekker (dacht eerst aan griep) toen heeft me man nog na het sporten een test gehaald hahah en het werdt een plusje . Dit hadden we nooit gedacht een half jaar terug ben ik bevallen van onze lieve zoon en nu ben ik al weer zwanger. (er was iets geknapt en ook afgezakt omdat we in de toekomst nog een 3e wilde ging ik niet aan de pil en deden we het maar ouderwets met condooms). We zijn nog met stomheid geslagen dat het precies na een keer misgaan gelukt is. Nu een vraag iemand ervaring met 2 kindjes achter elkaar?? Onze oudste dochter is 5 dus die kan als ze wil mee helpen hihi en jongste een half jaar!
Gefeliciteerd ik ben er vandaag ook achtergekomen dat er een derde verrassing opkomst is en de jongste is 1,5 dus was even schrikken om eerlijk tezijn ben ik nog aan het bijkomen
Van harte gefeliciteerd !! Ik ben 2 x erg snel na de bevalling zwanger geworden ..( 3 en 4 maanden erna) Het is me enorm meegevallen toen ik zwanger was van de 2e ( was niet de planning zo snel) Vandaar dat de 3e er ook zo snel achteraan komt , omdat het me dus enorm is meegevallen. Tuurlijk is het af en toe gigantisch druk , maar ook erg leuk! Je groeit er vanzelf in , en ook jij komt de "tropenjaren" vast door! Geniet van je zwangerschap !
Ik denk dat het allemaal wel goed komt kwa drukte met de kids. Waar ik het meest tegen op zit is me werk die zien me al weer aan komen bij mijn 2e zwangerschap had ik ernstige voor weeën waarschijnlijk door het werk (ik ben coach en geef groepslessen) dus waarschijnlijk vlieg ik er uit zodra hij de kans heeft. Als ik het hem verteld heb.
Haha, hier hetzelfde. Ik ben echt in shock! De jongste is 13 maanden en wij zouden eigenlijk ICSI moeten voor een derde... Natuurlijk ben ik ook blij... soms... vaak... maar ook in shock
Gefeliciteerd junior 1, ja toch mooi dat als je er niet mee bezig bent er dan zo wonder gebeurt! Als alles goed zit ben je over negenmaanden super blij!
Gefeliciteerd!! Wij hopen ook op een snelle nieuwe zwangerschap (onze jongste is ruim 8 maanden nu) dus ik lees met belangstelling de ervaringsverhalen hier mee!