Hoi, KvK test net gedaan, beide positief als je het mij vraagt (zie handtekening, wat vinden jullie?). Met dezelfde urine een cb test gedaan en deze geeft niet zwanger aan. Had wel veel gedrongen van te voren.... Wel buikpijn gehad en ook een beetje bloedverlies. Vannacht verschikkelijke nacht gehad (enorme stress door omstandigheden) lag om 2.00 uur in bed, niet geslapen en om 5.30 er weer uit. Temp iets gezakt, maar nog wel hoger als eisprong....Heeft een slechte slaap/ geen slaap invloed op je tempratuur? Zal ik morgenochtend testen met ochtend urine? Huisarts gebeld, maandag weer testen en dan maar 1 test doen. Merk maakt volgens hen niet uit....Wat vinden jullie? Ik heb mijn laatste menstruatie gehad op 17 december, en mijn eisprong op 29 december (temp en ovtest) dus gisteren precies twee weken. Ik heb weinig klachten tot nu toe, behalve dat ik de afgelopen weken een rommelende buik heb gehad...En ook sterk het gevoel dat ik zwanger zou zijn...
Als jij 17 december je laatste menstruatie had en je hebt een cyclus van 28 dagen dan zit he nog voor je nod (zondag) en kan het nog alle kanten op. Heb je de cb met of zonder indicator gedaan?
Haai, Dat klopt inderdaad maar mijn eisprong was op 29 december (temp + ovu. test) dus dat was gisteren 14 dagen geleden. Ik heb de digitale gedaan.... Zal niet anders opzitten dan afwachten....ben ik bang....
Stonden de lijntjes er binnen 5 minuten? Ik vind ze heel duidelijk. Het kan zijn dat de CB test een stuk minder gevoelig is en daarom negatief. Dat lees ik wel vaker.
Ik vind hem ook heel duidelijk! Cb heeft meer hcg nodig! Had ik ook! Morgen nog eens testen... Succes!
de testen op je foto lijken me zeker positief, je bent idd vroeg met testen, morgenochtend nog eens proberen met CB? succes!!
Ja maar WELKE digitale van cb. ze hebben er 2. 1 met indicator die ook het aantal weken aangeeft en 1 zonder die alleen zegt zwanger of niet zwanger (3 strips in de verpakking)
Heb je die CB wel 20 sec in je urine gehouden? Meeste testen moeten korter. Verbaasde mij ook toen ik de verpakking las. Ik heb ongeveer 4 dagen voor nod positief getest met CB digitaal die ook weken aangeeft. Maar bij iedereen is het anders. Lijkt me als alle 2 de kruitvat testen een 2e streepje geven dat je gewoon zwanger bent! Zijn heus niet allebei vals positief.
Dat idee had ik dus ook. Ik vind ze ook meer grijs dan roze. Maar aan de andere kant dat zou wel toevallig zijn als het bij beide testen grijs is.
Kv is heel gevoelig, terwijl CB digital veel hcg nodig heeft. Geen paniek, jouw kv testen zijn gewoon positief
je kv testen lijken wel posi. Over het algemeen testen meiden eerder psoi met een kv test als een cb. kv is gevoeliger. Zou over 2 dagen nog eens proberen met de cb
zover ik weet heb je bij de KV testen 12 mlU/mL HCG nodig in je urine en die van de CB is dat 24 mlU/mL HCG, dus als die van de KV posi zijn dan zou je over een paar dagen de CB kunnen gebruiken
Dat de CB veel meer hcg nodig heeft is niet waar. De digitale met indicator heeft 25mlu/ml nodig en de kv heeft 20 nodig. Alleen de CB digitaal zonder indicator heeft meer nodig (50 mlU/ml). Verder lees ik helaas dat veel meiden licht positief testen met de KV 2 voor 5 maar niet zwanger bleken te zijn. Dit schijnt vooral zo te zijn sinds de verpakking is veranderd. Tuurlijk hoop ik voor jou dat je toch zwanger blijkt te zijn en dat je heel snel een knaltest in handen hebt!!
Ze zien er indd positief uit. Zijn ze ook echt roze? Vind ze namelijk wel een beetje grijs. Ik wil je nu niet gelijk de hoop wegnemen, dus vat het niet verkeerd op. Maar de afgelopen 2 cyclussen heb ik ook licht posi getest met kv 2v5. Binnen 5 min én roze, maar toch was ik niet zwanger.. Kv is indd niet meer hetzelfde sinds de nieuwe verpakkingen. Zou over een paar dagen nog eens een cb proberen, ik duim met je mee hoor!
Hoi allemaal, Ze zijn echt roze, op de foto misschien niet, maar in het echt wel. Heb het zelfs aan man gevraagd welke kleur in het lijntje, schat? Roze, hoezo? Dus hij was niet op de hoogte.... Heb het gevoel dat het raak is Morgenochtend test ik nogmaals met ochtendurine en gewoon met de kv testen want volgens de HA maakt het niet uit! Bedankt allemaal! weltrusten!