S difrax fles of dr Brown fles?

Discussie in 'Prematuur' gestart door Froetsel, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Momenteel krijgt hij de s difrax flesje, alleen laatste stukje kost hem zoveel energie! Sommige flesjes gaan er zo in, maar soms t laatste stukje gaat soms wat moeizamer. ( vandaag eerste dag, dus het kan nog
    Komen)

Toch de Dr Brown flessen proberen of nog even aankijken

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Mijn kindje was niet prematuur maar had de eerste weken enorm moeite met zijn flessen. Het was te vermoeiend voor hem. Ik had zo'n beetje elke fles uitgeprobeerd toen ik als laatste wanhoops actie de dr Brown kocht. En daar dronk hij super uit! Ben altijd heel erg tevreden geweest over de dr Brown flessen!

3. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Heb je bij de difrax fles, als hè de onderkant eraf haalt, dat plastic 'tuutje' gekeken of dit open is. Soms is het nog dicht vanuit fabriek en dat belemmerd het drinken.

Succes met flessen uit proberen!

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hier ook een prematuur, en Difrax was hier niet geschikt. Na een heeeele lange zoektocht op dr. brown uitgekomen. Bij de Etos te koop. Heel tevreden!

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    De s speen van difrax is erg klein maar de m juist te groot.
    Wat hier werkt is de speen van de hema 0-3 mnd die past er prima in.
    Dan hoef je niet een hele nieuwe fles te kopen!
    Die van kruidvat en etos gingen nog te snel.

6. IamSTERRE

IamSTERRE Lid

11 nov 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier begonnen met dr. Brown fles en na een paar weken uiteindelijk overgestapt na Difrax.

7. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hoe gaat het aanleggen of ben je helemaal gestopt?

8. micnick

micnick Actief lid

17 jan 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dr Brown werkte hier erg goed. Allerlei andere flessen geprobeerd, hielp niet. Dus ik kan het je wel aanraden. Maar toch blijft het persoonlijk...

9. Zwap

Zwap Lid

19 mei 2013
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook de dr Brown met speen level 1. Vayèn is nu 10 weken en begint moeite te krijgen met drinken denk dat ik naar level 2 moet.

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hier vanuit zh advies gekregen dr brown ook omdat ze een prematuur speen hebben! Daar dronk die goed uit na paar wkn overgegaan op difrax omdat de prematuur speen te langzaam ging en lvl 1 te snel maar ook difrax gaat super

11. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Je kan ook het (prematuren)speentje van Dr. Brown in de difraxfles doen :)
    Dan moet je wel iets vaker de speen uit de mond halen omdat het dan wat sneller vacuüm trekt.
    Of evt 1-2-3 speen van difrax? Dan kun je het laatste stukje op stand 3 geven.
    Of idd gewoon de Dr. Brown fles.

Succes!

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik zweer bij dr brown, mijn dochter dronk meteen supergoed uit de de brown fles en meteen begonnen met een level 1 speen...

13. megacarls

megacarls Niet meer actief

Hier altijd met Difrax gewerkt. Werd ook aangeraden in het ziekenhuis.
    Ik heb het al voorbij zien komen maar kijk inderdaad echt naar het ventieltje van de fles. Ik heb het bij 2 flessen (grote van 250 ml) gehad dat het nog dicht zat en dan kreeg N er ook echt helemaal niks uit.
    Dit probleem had ik bij S niet trouwens, ofwel had ik toen geluk of het is een probleem van daarna.

Hoe lossen jullie dat probleem op? Ik heb de ventieltjes van zijn oude flessen gepakt (2 kleine van 170 ml) maar zou je er evt ook zelf een sneetje in kunnen maken?

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hebben wij wel gedaan sneetjes of iets groter gemaakt
    zou het gewoon proberen idd

Deel Deze Pagina