Wauw we zijn weer zwanger... Ik ben 2 Juli gecurreteerd met een zwangerschapsduur van 13.5 weken... Vandaag een positieve test gedaan... Oh wat spannend, enerzijds zo enorm blij anderzijds ook zo onzeker... Die onzekerheid zal wel tot de 14 weken zeker duren er kan nog zoveel misgaan... We hebben het ook weer leuk uitgeteld, 29 mei onze oudste jarig 1 juni jongste en ik en nu 13 juni uitgeteld, knap he! Geniet ze allemaal Liefs Catheleine
Bedankt voor de felicitaties. Ik vraag me af of de kans dat het misgaat groter is dan normaal... Heb me voorgenomen er niet (nog) meer over op te zoeken op internet want ik wordt er gek van... Nu proberen te genieten van alles. Groetjes Catheleine
Hoi Catheleine! Van harte gefeliciteerd! Ik herken je nog van jouw topic. Ik las deze en leefde heel erg met je mee, omdat ik in diezelfde periode ongeveer ook mijn miskraam gehad heb. Ik ben blij dat je weer zwanger bent!!! Nu hopen dat het een voldragen zwangerschap wordt, geniet er wel een beetje van meid. Dat heb ik in de eerste weken totaal niet gedaan door onzekerheid.
Stralend, Bedankt voor je reactie, ik vind het fijn om van andere te horen Hoe zij dingen ervaren... Hoe kon jij deze periode door? Voor mij is het zo dubbel allemaal, ik kan het nog niet goed vatten, en ben blij maar zo onzeker... Ik kijk zo aan tegen de 14 weken, en die duren dan toch best lang...Tuurlijk probeer ik er vertrouwen in te hebben... Ik heb wel vreemde dingen allemaal, beetje buik en rug pijn, en die maken me dan weer onzeker... Ook beginnen er echt al weer wat symtomen de kop op te steken, maar die had ik met de miskraam ook... Jij natuurlijk ook gefeliciteerd... Geniet ze, Catheleine
Hey hey! De eerste 8weken waren voor mij heel onwerkelijk. Ik geloofde eigenlijk helemaal niet dat ik zwanger was en dat het deze keer wel goed zou gaan. Heel onzeker dus. Met 8weken heb ik mijn eerste echo gehad met een kloppend hartje. Hierdoor was ik een paar dagen weer heel zeker van de zwangerschap, maar nu begin ik mij toch steeds weer meer onzeker te voelen. Ik denk dat dit zal aanhouden tot de volgende echo met 11weken3dagen. Eigenlijk moeten we proberen om ervan te genieten (dit advies is ook aan mijzelf gericht) en vertrouwen op onze eigen lichaam! Owja 1 tip probeer niet teveel de negatieve verhalen op dit forum te lezen, dat deed ik namelijk wel waardoor ik mij over van alles zorgen ging maken.... Succes meid!!
Ik lees gek genoeg niet echt die negatieve verhalen, dat deed ik in juni wel... Deze keer is mijn gevoel ip best goed, alleen als ik even niks echt omhanden heb dan ga ik na denken, en dat moet ik niet doen... Ik heb gisteren moeders voor moeders gehad, en de test kleurde meteen goed op maar de controle lijn was wel duidelijker dan de testlijn, dat maakte me dan weer even onzeker... Maar zij zei dat het een goede testuitslag was... Verder ben ik nog niet erg misselijk, en daar zou ik kei blij mee moeten zijn maar het maakt me ook onzeker... Bij de 2 vorige was ik dag en nacht echt doodziek... Ik heb wel de hele dag een zwaarhoofd en die groeit soms uit in hoofdpijn.. Alle verschijnselen zijn anders dan bij de andere zwangerschappen... Ik geniet dus echt wel, maar soms is die onzekerheid er echt enorm, en zou ik zo graag een echo willen hebben... Al weet ik dat dat niets zegt, ik had de laatste zwangerschap ook een kloppend hartje gezien , maar toch ging het mis... Nu kijken we uit naar 2 November, en hopelijk blijft alles goed gaan... Bedankt voor je reactie, en geniet ze inderdaad van deze bijzondere periode... Catheleine