Eindelijk verlof! Maar wat te doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chocoholic, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Mijn broertje stuurde zondag een hele lekkere foto van soesjes gevuld met koffieroom.. Nu staan de soezen in de oven, en de room staat af te koelen :D.. lekker toetje dacht ik zo ;) :D

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hmm door al dat gebak krijg ik er ook zin in!!

3. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik heb bij de eerste een plakboek gemaakt van de zwangerschap met buikfoto's, echo, folders en kaarten die we hebben ontvangen. Erg leuk om te doen vind ik en je bent er wel ff mee bezig. Ook heb ik een gipsbuik gemaakt en deze versierd. Succes met de laatste weekjes afwachten. Vond de 4 weken verder ook errug lang duren. Deze keer neem ik 6weken verlof,....ik ga ook maar een to do lijstje maken.

4. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Ga voor t weekend frambozen bavarois maken :D :p met bastonge koekjes bodem en topping met witte chocolade :D

I love bavarois én frambozen.. dus denk dat t wel goede combi is :p

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Famke, jij gaat los!!! Hahaha

Mijn moeder heeft een grote vriezer op zolder waar ze alleen brood in bewaard en in de zomer wat waterijsjes. Ik ga die gewoon tot de nok vullen! En ze komt hoogstwaarschijnlijk dagelijks of om de dag dan dus kan ze, ze gelijk meebrengen!

6. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Haha ja ik vind bakken erg leuk.. nu alle tijd voor ;) manlief vind t ook zo niet erg :D haha

Enne jou vriezer oplossing klinkt ook goed! :) succes er mee!

Deel Deze Pagina