Ik had slagroomsoesjes in de witte chocola gedoopt en daarna in de (roze)muisjes. Viel erg in de smaak! En t zag er heel leuk uit.
Ik en vorige week met verlof gegaan en heb zelf cakejes gebakken, zo'n topping erop gedaan en roze en blauwe muisjes erover! Had er ook van die prikketjes met vlaggetjes in gedaan van hoera een meisje/jongen (wij weten niet wat het wordt).
Ik trakteer op zelf gemaakt Antilliaans "snoep" vergelijkbaar met fudge. En dan in de vorm van een sterretje, verpakt in een doorzichtig zakje Je kan ook gewoon lange vingers half in de witte chocola dippen en dan door de muisjes, brownies met muisjes erop of wat al genoemd is natuurlijk
Ik heb ook slagroomsoesjes gedaan, dan met botercreme erop en roze en blauwe muisjes. Maar mijn collega's kwamen allemaal op de koffie, en ze namen gebak mee Was wel een super leuke verassing!
Niet helemaal on topic, maar moet meteen weer aan denken dat ik een borrel kreeg aangeboden van het werk... Toen dacht ik.. ok, de enige die hier niets aan heeft... ben ik... maar was uiteindelijk wel heel gezellig... leuke ideeen trouwens, hier had iemand beschuitjes met chocoladepasta en dan roze en blauwe muisjes, maar dat is misschien meer voor wanneer de kleine er is...
Ik heb een lunch verzorgd voor mijn collega's ( niet een heel groot team) was echt heel gezellig en een leuke afsluiting. !
witte marshmallows op een stokje en dan in roze en/of blauwe icing. en dan roze en/of blauwe sprinkels erop.
Ik heb een wolkencake gebakken met muisjes erop en brownies met muisjes. Werd iedereen erg gelukkig van!