Niet echt nieuw, maar toch even opnieuw voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Djinti2011, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi allemaal,

Bijna 2 jaar ben ik niet echt meer actief op het forum geweest.
    Destijds stond ik op het punt om samen met m'n toenmalige partner de KID behandeling te starten. Hoe meer ik erover nadacht, des te meer begon tot me door te dringen dat het niet eerlijk was.

M'n relatie liep al jaren niet meer, en (hoe naïef kan je zijn) ik hoopte dat een kindje misschien ervoor zou zorgen dat het wel beter zou gaan. Gelukkig realiseerde ik me op tijd, dat dat geen oplossing zou zijn en heb ik besloten een punt achter mijn relatie van 17 jaar te zetten.

Toen leerde ik mijn huidige vriend kennen, en dan zie je dat het ook heel anders kan in een relatie. Al vrij snel zijn we samen gaan wonen, en in april dit jaar hebben we samen besloten om met de pil te stoppen. Ik was tenslotte 38 en mijn klokje tikt ook door.

Toen ik destijds in het ziekenhuis onder behandeling was, hebben de artsen me gewaarschuwd dat ik er rekening mee moest houden dat ik moeilijk zwanger zou kunnen worden in verband met mijn overgewicht en in de familie het vroeg intreden van de overgang, plus een kleine eicelvoorraad.

En nu, nu kunnen we ons geluk niet op. Op 31 augustus zijn we 8 dagen naar Turkije geweest, voor het eerst van m'n leven op vakantie en het was heerlijk. Ik had al een voorraad tampons meegenomen want ik zou op vakantie m'n menstruatie krijgen.

Voor de vakantie was ik al weken vreselijk moe en emotioneel, maar ik dacht dat dat kwam omdat ik gewoon aan de vakantie toe was.

Enfin, om een lang verhaal kort te maken, afgelopen dinsdag kon ik niet langer meer wachten met testen, en wat bleek, we zijn zwanger!

Op het forum hoop ik veel informatie te vinden en antwoorden op al m'n vragen, en dat zullen er vast nog wel een heleboel zijn.

Liefs,
    Djinti

2. Dana

Dana Niet meer actief

gefeliciteerd en welkom terug :)

3. maggely

maggely Lid

13 sep 2011
    42
    0
    0
    Den Haag
    Welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina