Sindskort doe ik ook mee en heb in in 4 weken tijd gewonnen: kerstcircus kaarten grote make up doos met 3 etages: oogschaduw, lippenstift en blush polaroid zonnebril van 80 euro
heb net ook even gezocht op fb. Met het woord like en winnen kom je vanzelf op pagina's die meerdere prijzen hebben. Hier alvast 1 http://www.facebook.com/sharelikeandwin
Ik wordt er echt helemaal enthousiast van...Ik wil ook wat winnen!! En wat zijn die prijsvraag groepjes dan?
Wat boven jou staat blossom, ik zat er in heel veel, maar ben uit alles gestapt en heb mijn extra profiel opgezegd. De haat en nijd en de jaloezie onderling, bah ik werd er echt naar van, Ik zit nog in twee groepen en ik doe echt alleen mee dat ik zeker weet dat ik iets wil, sommige mensen doen al slijmen bij de reacties voor een balpen haha Maar jullie mogen me toevoegen op facebook hoor, dan zien jullie wat ik deel haha
Ja dan is het inderdaad handiger om er een apart account voor te maken. Ik vind het zelf ook irritant als ik met m'n smartfoon door al die aanbieding moet scrollen van anderen. Ik ga eens even rondkijken!
Nog nooit wat gewonnen helaas al wel een aantal,keer een berichtje van vrienden dat ze wat gewonnen hadden door een link op mijn profiel zicht, maar we blijven proberen
Hier nog nooit wat gewonnen, daarentegen mn schoonzus wint zoooo ontzettend vaak... Heb op n gegeven moment geroepen dat ik onder haar naam mee ga doen... Maar die wint ook losse prijsvragen (tijdschriften, tvgids etc etc), belacties, puzzels, kleurplaten... Mja, ze doet ook overal aan mee... Op fb like ik elke prijs die me leuk lijkt en verder, tja als k n prijspuzzel/vraag zie... En k weet t antwoord...
Ik doe vaak mee, maar helaas nog nooit gewonnen. Hoe gaat dat als je iets wint? Krijg je dan een prive bericht of zo?
Ik deel wel, maar kies dan voor de optie dat alleen ik het kan zien. Zo hebben mijn vrienden er geen last van. Ik heb het pas sinds gisteren uitgevonden en ben benieuwd of ik iets win.
Slim bedacht, maar dat is het helaas niet.. Volgens mij zien de bedrijven dan ook niet dat je de actie gedeeld hebt.