Jippie dames ik heb weer prijs (bloos bloos) heb een carlton koffer trolley gewonnen twv 119,95! En 3 weken geleden een pak pampers via pampers fb. Ikke is blij!!!!!
Geluk denk.. Ik deel me echt niet suf hoor.. Pampers was een actie wie de leukste reactie plaatste, ficher price was meezingen via fb met uk. Like actie's heb ik tot nu toe: labeldoekje,cd en koffer mee gewonnen!
Ik heb weleens gedacht dat er nooit wat mee te winnen valt maar dat ze gewoon een soort van winacties bedenken om reclame te kunnen maken... Maar blijkbaar geven ze dus toch echt prijzen weg. Ik reageer wel op die acties, maar heb nog niks gewonnen. Het liefste zou ik die mooie keuken wel willen winnen waarop ik gereageerd heb.
2 weken geleden, 4 kaartjes gewonnen voor kidZplay in Utrecht. Was een prijsvraag van Pebbletv. FB nog nooit iets gewonnen, maar ik like ook niet zo veel.
Wendy dat is niet normaal hoor haha!!!!! Begint jou achternaam met de A?? Altijd bovenste? Haha Maarre vind zo irri dat iedereen mijn likes ziet hoe zet ik dat uit?
Nee geen a haha dus dat is het niet Jij kunt dat niet uitzetten, anderen kunnen bij jou in hun vriendenlijst aangeven wat ze wel/niet van je willen zien.. (Voor zover jij dat toelaat natuurlijk)
Niet gewonnen, maar iedereen die de FB van l'occitane like'te kreeg een handcrème van 30 ml als er voldoende likes waren. Aantal werd gehaald en we konden de handcrème ophalen.
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst iets gewonnen. Een zwangerschapsfotoshoot met visagie. Was echt super gaaf! Nu wachten op het eind resultaat
Ik win ook echt nooit wat. Er zijn in mijn TL echt al een aantal mensen geweest die iets gewonnen hebben. Dus het is wel echt, want ik vroeg me dat inderdaad ook af hahaha. Vroeger won ik wel veel, dus misschien is mijn geluk nu op ofzo hahah
Ik doe er nooit aan mee maar door dit topic toch geprobeerd. Me schoonzusje is Helemaal weg van die bikini's met die sliertjes dus die heb ik even gedeeld en geliked
Ik heb ook al een aantal keer wat gewonnen. - dieetpakket van de Tuinen (eerste keer dat ik aan zoiets meedeed haha) - 2x 2 kaarten voor Zwaluwhoeve, alleen nooit kunnen gebruiken helaas. Goed idee van een apart account aanmaken voor de win-acties. Ga ik straks ook maar even doen!
jaaaaaaa ik mag mezelf ook in t rijtje winnaars zetten!! zie ineens net mn naam voorbij komen.. ik heb een bosje bloemen gewonnen!! ben als een kind zo blij hahaha