Hier een fotoshoot, 25 euro tegoed voor just eat en vorige week twee eetbonnen voor een restaurant hier in de buurt.
Ik heb gisteren een lief! luiertas gewonnen te waarde van 89,95 .. Ook verder nog nooit wat gewonnen dus was helemaal uitgelaten.. Yoehoejjj!
Waar doen jullie dan? Meestal deel ik als ik iets in m'n vriendenlijst voorbij zie komen, maar dat is vaak hetzelfde. Ik wil ook eens winnen
Ik heb eens een pakket van 12 kinderboeken gewonnen en al 2 keer iets voor iemand anders. We hebben toen met z'n allen (onze mama groep) massaal gereageerd voor diegene en die heeft 1 keer een sierraad met de afdrukjes van haar zoontje gewonnen en een draagdoek.
Als er mensen zijn die vrienden willen worden, pb me dan. Kunnen we misschien nog win acties bij elkaar weg plukken
Ja maar ze checken of je gedeeld hebt, en als jij hem niet zichtbaar heb staan dan doe je dus niet meer mee..
Een 2e account is niet heel verstandig, want die tellen vaak niet mee zeggen ze. En delen zodat je ze alleen zelf ziet kan ook niet aangezien de sponsor dan niet kan zien dat je heb gedeeld. Hier ook al regelmatig wat gewonnen: - smoothie maker van Goliath - zit graafmachine - steigerhouten bed Erg leuk.