Pas geleden nog een Stokke kinderstoel gewonnen. Las het s`middags om 14.00 uur in mijn hotmail en om 19.00 uur al bezorgd. Doe nu ruim een jaar mee met prijsvragen enz. en al aardig wat gewonnen.
Goed idee van de tweede account. Krijg soms klachten dat ik zoveel spam ik heb een tweede mailadres dus geen problemen met verifiëren. Indien je me wilt toevoegen mijn naam Ilona en Tessa. Nog goede tips voor leuke prijzen sites?
Die heb ik ook een 2de mail, maar ze verifiëren enkel via je gsm nummer of via je id nummer van je paspoort.. Dus zolang het goed gaat is het niet erg maar als ze je door hebben..
Wat een handige tips. Ik heb alleen een keer een personal Bootcamp gewonnen. Ik als niet sporter. Was van een bekende dus had het daarom geliked. Maar ik ben gegaan en het was nog best leuk.
Ik was nog niet zo slim om aan een tweede account te denken. Deelde niet te veel omdat ik daar zelf ook gek van werd. Maar hij is aangemaakt, ik ben nog vriendloos, dus ik wil wel wat vriendjes haha. Naam is Diono Brug.