ik heb de buzz, maar omdat het zo`n apart frame is loop ik te klungelen met parasol. ik weet dat er een buzz parasol is, maar die is er alleen in zwart,en natuurlijk weer vrij prijzig, en moet besteld worden. mischien heeft iemand tips voor me
ik heb gewoon een prenatal parasol op mijn buzz. zit alleen wat lager op het frame bevestigd. is maar net wat je mooi vind
ik heb ook de speciale klem die kan je bij de baby zaken kopen. totaal was ik ook ron de 40 euro kwijt 7 euro voor de klem en 30 voor de parasol. ik had eerst een van de prenatal geprobeerd maar die viel steeds om. nui heb ik deze van mijn ouders gekregen. lief he hihi
ik heb ook de buzz en daar past die van de prenatal prima op hoor. Alleen idd wat lager erop bevestigen maar het gaat prima! Ben erg tevreden
Als het goed is kan je het onderste stukje (met het ronde gat dat je om de stang van je buggy/wandelwagen moet plaatsen) eraf klikken. Dan klik je vervolgens je parasol op de klem en klaar is kees!
Toevallig heb ik ook de Buzz, Het punt is dat je die parasolletjes niet zo strak kan aandraaien van de prenatal. Ja, het kan wel maar dan beschadig je het frame behoorlijk (heb ik nu ervaring mee ) En dan krijg je dus niets van de garantie... Ik zou gewoon die dure kopen en je frame netjes laten! Als ik het overnieuw mocht doen
ik heb de parasol nu op de zitting vastgemaakt. daar zit een stukje stof langs het frame en dat gaat goed. dan zit die ook op de goede hoogte. maar als ik langs prenatal kom zal ik eens vragen naar zo`n klem.
Ik heb ook een Buzz en ik heb toevallig 2 wken geleden een parasol bij de HEMA gekocht! Ideaal en kost maar 8,95!
jeetje wat een achterlijke prijzen ~(40 euro) voor een parasolletje....ik heb gewoon de standaard van de prenatal op mijn Quiny en dat gaat prima. De mevouw van de winkel zat wel zo van ...nou hij blijft denk ik niet goed zitten hoor (probeerde me die duurdere aan te praten) maar ik heb 'm al enkele weken en het gaat prima!