Hoi meiden, Ik heb weer eens een vraagje aan jullie! Een beetje rare vraag misschien Waar spot je blauwe aders op je boobs? Boven je boobs of erop?? Liefs Vuurtorentje
Ik heb ze alleen aan het einde van mn zwagerschap bovenop mn borsten gehad. Aan het begin niet. Ik zie dat je veel topics opent om dingen te voelen ed, maar ik heb me bijna niet herkent in de symptomen van anderen dus klamp je niet te veel vast aan dingen die je denkt of zou moeten voelen!
Ik heb altijd blauwe aders op mijn boobs en dat betekend echt niet dat ik altijd maar zwanger ben Ze zijn bij mij nooit erger of minder geworden...
Ik heb ook altijd hele duidelijke blauwe aders, bij mij was het geen specifiek zwangerschapssymptoom. De aders lopen bij mij over/in de borst zelf, maar ook richting mijn schouders.
Tijdens mijn zwangerschaps heb ik dat wel gehad.....Het was echt overduidelijk te zien en dan gewoon op mijn borsten......Dit was nog niet gelijk maar in de loop van de zwangerschap, rond een maand 4/5.
toen ik nog niet zwanger was heb ik heel vaak naar mijn borsten zitten turen of ik aders zag en dacht dan echt van alles te zien...maar nu t echt zo ver is zie je ze zo duidelijk...valt echt op zitten echt over hele borst verspreid, maar volgens mij komen die aders meestal pas later, dus denk niet dat je er teveel op moet letten om te kunnen zien of je zwanger bent! het is bij iedereen anders...alleen een test kan je duidelijkheid geven helaas...succes xxx