hallo allemaal, Wij gaan begin oktober beginnen..ben echt benieuwd. We gaan eerst nog een verre reis maken en daarna stoppen met de pil en beginnen aan het wondertje.....spannend. Is toch altijd spannend.... succes allemaal! gr.
Dank je wel bosuiltje! Ik wil het mijn moeder ook wel vertellen maar ik weet dat ze niet elke maand wil horen dat het niet gelukt is dus misschien zeg ik maar niets Misschien is het leuk hier een clubje van te maken en dan van die lijsten bijhouden wanneer NOD enzo esli4,,wat leuk voor jullie! Hopelijk zijn jullie snel zwanger. Edit: hopelijk voor jou heb je niet teveel last van ontpillen. Geldt ook voor de andere dames hier.
Oh meiden, ik werd weer helemaal hyper bij het lezen van jullie verhalen! Ik weet nog zo precies hoe het voelde om dan eindelijk te gaan beginnen!!! De pil de deur uit, foliumzuur halen, van alles lezen op internet, ineens overal moeders met baby's of dikke buiken zien, heerlijk!!!! Ga lekker genieten van deze periode, het is zooooooo leuk! En ook al heeft het hier eventjes geduurd, ik ben zo blij dat ik toen intens genoten heb en me nergens druk om heb gemaakt! Heel veel 'succes' en ik hou jullie in de gaten! Liefs Loesie
Wees maar lekker enthousiast hoor!!!! Je hoeft echt niet telkens na te denken over, wat als ik of mijn man misschien onvruchtbaar ben/zijn!! Kom nou zeg, dan wordt het hele zwanger worden toch een hel! Ook ik heb al heel wat afgestruind op internet toen.. Welke kinderwagen ik wilde, welk kamertje, gastouderbureaus, je kunt het zo gek niet noemen! En wat heb ik ervan genoten! Zelfs toen ik wist dat er hier heeeeeel weinig kans was op een spontane zwangerschap tussen de ICSI's door, zat ik aan het eind van de maand toch weg te dromen... En natuurlijk is het zo, dat als je het niet te plannen hebt, het je geen donder uitmaakt wanneer je kindje geboren wordt, maar als je het kunt plannen...dan doe je dat toch?!?! En jij moet er nu gewoon vanuit gaan dat je dat kan! Mijn zus raakte heel snel zwanger steeds en die hebben op een gegeven moment, bij de 3e, ook gezegd, we kunnen deze maand beter even wachten, anders zit ze wel heel kort op de 2e met verjaardagen...Achteraf was het te laat, want ze hadden 1x sex gehad die maand en ze was zwanger...en ze waren dolgelukkig hoor! Kaatje, ik snap echt wel dat het voor jou heel moeilijk is. Heb precies hetzelfde meegemaakt. Maar het is niet eerlijk om iemand die enthousiast is daarover aan te vallen. Je kan haar niet kwalijk nemen dat ze er nu nog niet over na wil denken dat het misschien niet gaat lukken. Ik hoop dat het voor jou ook snel op roze gaat! Succes! Liefs loesie
Ja, het is echt wel herkenbaar dat enthousiaste, ik kan het ook totaal niet loslaten, lijkt of mijn hele leven nu draait om zwanger raken Fijn dat er meer enthousiastelingen zijn whahahaha!
Ik heb ook gezegd dat ze lekker enthousiast moet blijven. De discussie was trouwens al voorbij Ik heb alleen gezegd dat ik het raar vond dat ze liever niet wil dat haar kind in de zomer wordt geboren. Raar betekend niet dat ik kwaad ben of dat ik haar aanval. Ik mag toch ook mijn mening geven Iig bedankt! Ik hoop het zelf ook en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik begrijp het wel een beetje, het probleem met bepaalde momenten waarop je kind wordt geboren... Natuurlijk kun je het niet sturen, maar er spookt toch door je hoofd van 'Hmm de timing had mooier gekund'. Dat had ik met mijn eerste zwangerschap. Ik was uitgerekend een paar dagen na Sinterklaasavond. Voor het kind zelf is dat gewoon niet zo leuk als zijn/haar verjaardag zo pal op andere feestdagen valt. Een vriendin van mij is op 6 dec jarig en die klaagt ook altijd al dat zij dat helemaal geen fijne datum vindt. Als ik had kunnen en mogen kiezen, had ik ook een andere bevallingsdatum gewild. En in de zomer bevallen is ook weer wat negatiefs over te zeggen, want mijn schoonzusje is bevallen bij 30 graden en dan is het zelfs in het ziekenhuis niet uit te houden, ik had echt medelijden met haar En ook dat is voor het kind weer niet leuk, omdat in de zomer met zijn/haar verjaardag meestal alle vriendjes op vakantie zijn. Neemt niet weg dat elke geboorte een geschenk is, en dat iedere vrouw zich gelukkig mag prijzen met een gezonde baby, maar ik snap het wel dat iedereen zo zijn voorkeuren heeft m.b.t. uitgerekende datum.