verstandkies een probleem??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dins, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hoi dames!!

Hmm zoals jullie zien ik ben 1 dag overtijd.. (ihih) iK hoop zwanger te zijn!!! toch durf ik nog niet te testen doordat volgens mij op 3 aug mijn ovulatie hebt gekregen..(en heb tot 1 aug geklust..) en weet nog niet hoe lang mn Lf is,vandaag zou dan net dag 13/14 zijn denk ik..dus ik wacht nog even :)...

Wat mn vraag is..ik heb last van mn verstandkies(moet ik eingelijk gaan operen lig op een zenuw)..die zit lekker vast achterin..en krijg tandvlees ontsteking..het is niet zo erg hoor..alleen bloed ik een beetje bij te hard tanden poetsen en krijg een rare smaak wegens die "ontsteking".. kan dit ontsteking negatief zijn als ik nu zwanger zou zijn??

heb net wat stekels gevoeld..oef ik ben super benieuwd..:)

zijn er dames die gezellig bij willen kletsen ?? wie hebben all vandaag positief getest??hadden jullie symptomen?

Groetjess Dins :)

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

hoi dins,

voor zover ik weet is dit niet schadelijk voor een eventuele zwangerschap. Wat wel schadelijk kan zijn is de straling wat vrij komt bij rontgen foto's. Mocht je tandarts een foto willen maken, moet hij dus zorgen dat je buik wordt afgedekt.

Maar spannend zeg! De digitale testen van clear blue kunnen al voor je NOD aangeven of je zwanger bent. Wellicht is dat een idee? :)

3. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Hallo bijtjuh16!

Bedankt voor je reactie :) Gelukkig dat het geen kwaad kan doen :) :) ennuh bedankt voor het tip voor een clear bleu zwangerschap test :)

Verder heb ik gemerkt dat ik wat pijnelijke puistjes heb gekregen op mn borst ppfff LELIJK heb ik soms wel maar gewone kleine ..nu heb ik 4 rode puistjes !! zijn puistjes ook wel eens een teken??

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Die ontsteking kan geen kwaad hoor. Geen zorgen.

Puistjes kunnen inderdaad een teken zijn! Heb ze ook, op mijn voorhoofd! Morgen is mijn NOD! Superspannend! Ben ook misselijk vandaag de hele dag bij vlagen. En heb knallende hoofdpijn pfffff!!!
    Afwachten, ik twijfelde net of ik moest testen maar wacht toch nog maar even. Weet ook niet precies hoe lang mijn LF is. Heb denk ik mijn ei 2 of 3 aug gehad. Net als jij! :D

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou als ik jou was lekker een testje wagen hoor!

En wat die ontsteking betreft ik denk dat die geen invloed kan hebben op de test. Zo ver ik gelezen heb kunnen allen sommige medicijnen een test beinvloeden.....

Ik ga voor je duimen!

6. Dins

Dins Actief lid

4 aug 2010
    259
    0
    0
    NL
    Oeii wat spanned thx ladiess voor de reacties :)..

Hmmm!! ik zal mn man vandaag zeggen dat we een testje moeten gaan kopen omdat ik overtijd ben hihi..ik kan niet helpen om blij te zijn..maar ik wil een geen teleurstelling hebben.. ik denk dat ik het morgen gaat kopen haha :)ik laat jullie op de hoogte :)!! Ms Rock ik duim voor je!!!!!!

xx Dins

Deel Deze Pagina