Eindelijk....we gaan beginnen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder3, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Na een jaar gaan we eindelijk onze best doen om zwanger te worden.
    Ik wil het al een jaar maar mijn man was er nog niet aan toe, nu we 2 weken geleden getrouwd zijn zei hij: "als je nou stopt met de pil en met roken?" ik wist niet wat ik moest zeggen en nu doen we ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te doen. :D :D

Ik weet dat het soms niet gemakkelijk gaat want mijn beste vriendin heeft na een jaar een miskraam gehad en nu na weer een jaar is ze zwanger en heeft de eerste 3 maanden goed doorstaan.
    Nu ze weet dat wij ook bezig zijn zegt ze constant tegen me:
    "ga toch lekker terug roken joh het duurt nog wel even voor je zwanger bent hoor, kijk maar naar mij en je hebt 12 jaar de pil geslikt dus het duurt minimaal een jaar."
    Leuke vriendin he?
    Eerlijk gezegt denk ik dat ze bang is dat het bij sneller gaat want toen ze nog niet zwanger was zei ze ook:
    "als ik jou was zou ik pas stoppen met de pil als ik zwanger ben anders vinden mijn ouders dat niet leuk"
    we werken namelijk bij haar ouders in het cafe/restaurant.

Dit wou ik eventjes kwijt. :oops:

Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan bij ons.
    Ik zal al jullie verhalen volgen en hopelijk heb ik er veel aan, maar dat zal best wel. ;)

2. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Leuke vriendin idd, ik zou zoiets niet tegen mijn vriendin zeggen.
    Ik hoop van harte dat het snel een keer raak is bij jullie!
    Veel succes en veel klusplezier!

3. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Nou als je kan stoppen met roken, dan stoppen is altijd beter. Wel gekke antwoorden van je vriendin. Lijkt wel jaloers ondanks dat ze zelf al zwanger is. Wie weet ben je wel heel snel zwanger, dat is bij iedereen vershillend. Veel succes, liesf jenny

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    He Noesje, leuk dat jullie nu op één lijn zitten!!! Maarre... je vriendin redeneert wel vaag eigenlijk.

Succes met stoppen met roken en hopelijk ben je snel zwanger!

5. Angelaa

Angelaa Actief lid

20 jun 2006
    337
    32
    28
    Veel succes met het zwanger worden. Groetjes

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    succes met zwanger worden.
    alleen de reacie vanje vriendin vind ik erg raar,zo iets zeg je toch niet.zelfde geld ben je wel heel snel zwanger niet iedereen is het zelfde (gelukkig)
    me schoonzusje heeft pco en werd ook pas na ander half jaar zwanger,vriendin van me kan helemaal geenkinderen krijgen (ligt aan beide) en wij zijn ook al 10 maanden bezig en een kennisje van me was zwanger was net bevallen en onverwacht weer zwanger.
    zo zie je maar dat niet iedereen gelijk is.
    ik zou als ik jou was ook stoppen met roken (ik rook zelf al jaren niet meer) maar het is wel het beste voor je kindje.

hopelijk ben je snel zwanger

succes
    liefs sonja

7. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    humz en dat noemt zich vriendin :( .. ik hoop in ieder geval dat jij geen rekening houdt met wat zij wil ...doe wat jij denkt wat goed is ;) heel veel suc6 ...en go for it

8. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat een rare opmerking van je vriendin zeg.
    Je weet nooit hoelang het duurt.
    Straks duurt het nog heel lang voordat ze zwanger is... Vind niet dat ze dat had mogen zeggen.
    En bij sommige duurt het geen jaar ondanks dat ze jaren aan de pil zijn geweest.

Duzze: Veel klus plezier :) Hopelijk ben je snel zwanger

Liefs Jodi

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je voor al jullie leuke reacties.

Een vriendin van mij heeft nu 3 kids maar de eerste was na een hormoonbehandeling en toen het eerste kindje geboren was, was ze na 4 maanden alweer zwanger en die is nu 11 maanden oud en ze heeft sinds vorige week weer een kindje erbij.
    Dus het verschilt inderdaad per persoon.

Mijn ventje zei tegen me dat ik het er gewoon niet met mijn vriendin moet over hebben want ze maakt me alleen maar onzeker. :cry:

Ik ben nu ongeveer al 2 weken gestopt met roken.

Maar ik houd er echt geen rekening mee met wat zij wil want als ze nu nog niet zwanger was geweest was ik ook gewoon gestopt met de pil hoor, als ik moet gaan wachten tot iedereen zwanger is ....

10. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Sorry Noesje, maar in mijn woordenboek staat er bij de omschrijving "vriendin" toch heel iets anders dan de verhalen die jij verteld ? Er niet meer met je vriendin over hebben ? Daar heb je ze toch voor ? Het spijt me voor je dat er zo op wordt gereageerd....
    Ik hoop voor je - en alle anderen natuurlijk- dat je gauw zwanger bent. En wat je zogenaamde vriendin zegt : "IQ van een pinda en het benul van een bankstel". Je er niks van aantrekken en doen wat je wilt.. Ik geloof dat ik een beetje strengere toon aansla dan de gemiddelde forumbezoeker, maar ik kan me zo boos maken over dat soort mensen....Vriendinnen, schoonmoeders ed die er alles maar uitflappen......Wlegh !
    Zwanger zijn en het hebben van een kindje (of meer dan een) is het leukste dat er is en ik gun het iedereen van harte .... Hoop dat je snel een nieuwe wereldburger op de wereld kunt zetten..... :evil:

11. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Nou, ik hoef niets meer te zeggen, alleen dat je lekker je eigen weg moet gaan.. Laat je niet op je kop ziiten door die meid, ze kan bepaalde dingen gewoon niet verkroppen denk ik!!!

Stoppen met roken is inderdaad heel goed (ben zelf 7 maanden gestopt nu) en het is ook beter voor de voorbereiding van zwanger worden.. dus meid alleen maar voordelen!!! en ik kan alleen maar lof spreken over niet roken je voelt je frisser, je bent gezond bezig, en bovenal voor je kindje (straks) is het ook alleen maar beter..

liefs Faith

12. sappie

sappie Fanatiek lid

He hoi,

Ik kan je vertellen dat ik ook 12 jaar de pil heb geslikt. Ik ben in januari gestopt en het was gelijk de 1e ronde raak, dus het zegt helemaal niets hoelang je de pil hebt geslikt !!!!! Rare redenatie van je "vriendin". Klinkt als jaloezie, jammer.

Ik wens je in ieder geval superveel succes met zwanger worden !!

Groetjes sappie

13. Taniaken

Taniaken Lid

19 jun 2006
    92
    0
    0
    kinderverzorgster
    Veel succes met zwanger worden. Maar ben het eens met de anderen. Uw 'vriendin' reageert heel raar.
    [/list]

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    "IQ van een pinda en het benul van een bankstel".

Haha dat dacht ik ook.
    Maar ach ik werk er mee samen en heb het over hele andere dingen tegenwoordig. Als ik straks zwanger ben hoort ze het wel.

We zijn vee aan het klussen dus wie weet.... ;)

Deel Deze Pagina