Zal me kort voorstellen ben Danielle 24 en mama van 2 kids Jamely(3,5) en rocco(1,5) En we willen graag een 3de. Ik heb tot 1,5 maand geleden bv gegeven en mijn cyclus is als volgt 37 dg 22 dg 30 dg 29 dg. Mijn laatste ongi was 26 mei en ik voel altijd mijn eisprong deze keer niet rond de 15 de dag maar pas op dag 21 tot op heden ben ik nog steeds niet ongi en testen zijn negatief. Mijn vermoeden is dat ik de 26ste mei een miskraam gehad hebt want bloedde echt mega heftig en ook wat langer na nog. Zou dit kunnen of heb ik gewoon een lange cylcus? Bij mijn 2 eersten was ik bij de 1ste 1ste maand na stoppen met de pil zwanger en regelmatig ongi altijd geweest. Bij mijn 2de hetzelfde 1ste 2 keer met verschil maar daarna regelmatig en toen we echt een 2de wilde binnen maand zwanger. Is het ook normaal dat je echt veel pijn hebt tijdens de eisprong bij mij is het echt ene pijn en kan dan soms niet staan of lopen van de pijn duurt meestal paar uurtjes en is ineens weer weg. Hoop dat jullie deze vragen kunnen/willen beantwoorden.
denk eerlijk gezegd niet dat je een mk hebt gehad meid, in persoonlijk vindt het altijd wat voorbarig om te snel te spreken van een mk (ook wat betreft de emotionele kant van het woord) vaak gaat er tijdens de innesteling iets waardoor het eitje alsnog wordt afgestoten en men alsnog ongesteld wordt...sommige spreken dan van een mk maar feitelijk is het nog geen mk... denk dat je dit keer een iets langere menstruatie hebt gehad, ik had de laatste keer zo ontzettend veel pijn aan mijn borsten dat de ha zei ik denk dat het komt omdat je volgende week ong moet worden, maar ik heb daar nog nooit last van gehad, het is wel iets minder geworden maar ik heb het toch nog wel, dus ja het menselijk lichaam is gewoon een raar iets waar je helaas geen gebruiksaanwijzing bij krijgt... wat betreft de pijn tijdens de eisprong de een heeft er geen of weinig last van, ik heb er de 1e maanden gruwelijk last van gehad, zelfs zo erg dat er werd gedacht aan een blindedarm ontsteking...maar wat dat betreft heb ik er nu bijna geen last meer van en kan ik ook niet echt meer zeggen wanneer mijn eisprong eraan zit te komen..maar ja tis ook wel weer lekker dat ik geen pijn meer heb (afwisselend links en rechts bij mijn eierstokken).. in ieder geval heel veel succes meid
een eisprong kan idd erg pijnlijk zijn maar dat hoeft niet, en je hoeft het ook niet iedere maand te voelen. en na een zwangerschap kan je cyclus enorm veranderen du je moet als het ware ook steeds ontzwangeren (i.p.v.ontpillen) zeg maar. ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. ik had na mijn zwangerschappen ook steeds een andere cyclus, de ene keer erg pijnlijke menstruaties en de andere keer 'normaal' dus is zou ook niet zo snel over aan miskraam denken.