Hoi meiden, Kon mijn oren niet geloven kreeg van de vriendin van mijn vriendin te horen dat ze probeerd mijn huwelijk kapot te maken want ze is verliefd op mijn man. Ze is zelf al een paar jaar gescheiden en klaag altijd over haar ex die nooit zijn poten uit steekt en ik heb een handige man die strijkt,wast eten kookt als ik werken ben. Ik doe het door de weeks hij in het weekend. Nou naar mij idee normaal. Maar zei is zo jarloers dat zei hem wil hebben. Haar vriendin die ik ook ken vond dat ik dit moest weten. Ze heeft nu wel een nieuwe vriend maar als ze met hem naar bed gaat denkt ze aan mijn man :-& Nou dan spoor je toch niet. Ze weet zeker dat ze mijn man dit jaar nog in bed krijgt [-( Nou dacht het niet. Ik ben naar haar toe gestapt en ze ontkent alles. Inmiddels hebben drie mensen zich gemeld en het bevestigd dat het waar is. Maar mijn vriendin heeft huilend gesmeekt dat het niet waar is. Dat alles wat verteld word leugens zijn. Ik zit er heel erg mee niet van mijn man hij zegt dat ik de enige vrouw ben in zijn leven. Maar drie mensen zeggen dat mijn vriendin mijn kapot wil maken maar huilend ontkent ze alles pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Wat moet ik hier mee? Voel me veraden, verbaasd,sprakeloos,voel me ook nog eens flink k*t. Sorry hoor meiden moest ff me gal spuugen Liefs Lover
Wat jij er mee moet? niks. Als je man van jou houdt en andersom is er niks om je zorgen te maken toch?
Dat doen we zeker tot onze dood Maar mijn vriendin is niet meer welkom mijn man wil haar niet meer zien. Maar het is zo moeilijk te geloven dat bedoel ik er mee. Ze smeekt met dikke tranen dat het leugens zijn. Maar drie mensen zeggen dat het wel waar is. Zei kennen haar maar niet elkaar.(ingewikkeld he) Ik kan het zo moeilijk geloven maar ze schijnt heel goed toneel te kunnen spelen. Ben ik dan zo dom dat ik dat niet ziet? Ik behandel elke mens met respect dus snap niet waarom zo iemand doet tegen mij Lover
Ik zou een tijdje niks van me laten horen tegenover je vriendin. Je man duidelijk maken en vragen stellen wat je wilt weten. En hopen dat je vriendin snel een andere man tegen komt! Sterkte; lijkt me echt een ***situatie.
Wat gemeen, en dat noemt zich een 'vriendin' Zolang jij en je man gelukkig zijn met elkaar niets van aantrekken van die wanhopige vrouw. =; Ik zelf zou persoonlijk niets meer met zo'n meid te maken willen hebben of in mijn buurt willen hebben. Maar alleen als ik het zelf zeker weet. Het moet wel van betrouwbaar bron komen en het moeten niet zomaar roddels zijn.
Die spoort niet helemaal, kun je maar beter alle banden mee verbreken! Trouwens, er is toch niks aan de hand verder wat jouw man betreft? Hij zal gek zijn met zo'n wanhopige sn*l het bed in te duiken
Raar mens, ik zou er geen contact meer mee hoeven. Vooral niet als die andere vrienden aan wie ze het verteld heeft zeker weten de waarheid spreken.
Ik was er wel heen gegaan met de woorden, wat er nu wel of niet van waar is, mijn man vindt jou sowieso een achterlijk iemand dus probeer maar niks en durf maar geen vinger naar hem te wijzen dan krab ik je ogen eruit. En dan glimlach je en wens je haar nog een fijne dag en een fijne leven.
Ik kan me voorstellen dat je laaiend bent! Fijne vriendin maar niet heus Dumpen die handel en nooit meer een blik waardig gunnen
Die vriendschap zou ik verbreken. Jij zit hier natuurlijk niet op te wachten. Ik weet wat het is. En er is niet veel aan te weten dat er iemand verliefd op je man is, maar ja het gebeurt.. Ik zou alleen niet meer een vriendin van haar willen zijn. Want het wordt nooit meer als voordat je het wist van de liefde van haar voor jou man.
ik zou in eerste instantie niet gelijk de vriendschap verbreken. maar wel aangeven dat je niet weet wat je er mee aanmoet en daarom jullie vriendschap even een time out wilt geven. je moet geen grote beslissingen maken op een moment dat je boos bent, daar krijg je later spijt van.
T is wel erg moeilijk... Want tsja.. spreekt jou vriendin de waarheid of kan ze echt zo goed toneel spelen... Als ze nu toneel speelt weet ze in ieder geval wel dat ze jou man nooit zal en kan krijgen.. dus hopelijk geeft ze dat dan op! en dan is ze gewoon echt een K*T wijf... Spreekt ze de waarheid (wat ik me haast niet voor kan stellen als je het al van verschillende betrouwbare bronnen hebt gehoord) dan liet ik haar niet vallen als vriendin. Zo'n verhaal kan natuurijk ook opgeblazen zijn: misschien heeft ze wel een keer gezegt: JEeej zo'n kerel wil ik ook die voor me strijkt enz... dus als lover een keer van de man af wil... Altijd moeilijk! Succes ermee
Klopt natasja ik heb altijd van die raare dingen zei me vader ook al. Hij zei moeten ze jou weer hebben. Mijn moeder zei al dat ik haar karakter had. Mijn vader zei, ik moet eerst de kat goed uit de boom kijken. En niet teveel vertrouwen hebben als ik mensen nog maar net kon. Mensen maken gauw misbruik van jou karakter ze doen erg lief en aardig en ze krijgen niet je vinger maar je hele hand zei me vader. Ik ben tegoed gelovig denk ik (een te makkelijke prooi) Ze beld toevallig nu op mijn man neemt op en zegt nee die slaapt is moe dan zie ik haar volgende week wel op de koffie zei ze. Dacht het niet zei mijn man en gooit de haak er op.Blind paard roept hij na. Hij zegt zei is niet meer welkom. Hij zegt aan zo vriendin heb je niks aan. Kom laat mijn huwelijk niet kapot maken door zo dom wijf. Ik heb inmiddels meer verhalen gehoord want ja zei is nu het gesprek van de dag hier in onze buurt dat ze weer een nieuwe slachtoffer heeft. Ze heeft voor een dood zieke vrouw gezorgt en heeft dat zieke vrouwtje bestolen. Haar exman had geen leven moest altijd zelf zijn eten koken enz enz. Nou iedereen praat hier over dus wie liegt er nou Mensen in de buurt zei sorry meid nu ben jij de slachtoffer wij zijn je voor geweest. Mijn keuze is gemaakt maar toch voel ik me kl**te voel me zo belazerd. Hoe kan ik nu mijn karakter veranderen zodat ik niet weer van die raare dingen mee maak?Ik ben nu eenmaal zo Liefs Lover
Je moet je karakter niet veranderen, voor niets en niemand. Je karakter maakt je tot wie je bent. Ik ben zelf ook te goed van vertrouwen en heb daardoor meerdere malen mijn neus gestoten. Toch ben ik liever te goed van vertrouwen dan dat ik altijd achterdochtig zou moeten zijn. Zou daar erg ongelukkig van worden. Dus meid, blijf gewoon jezelf, maar hou je ogen wel open!
ik zal het voorlopig even laten voor wat het is en geen contact zoeken... zolang je man jou trouw blijft is toch alles goed. wat voor vriendin ben je nou als je dit zou willen doen. misschien is het echt niet waar nou dan leert de tijd het wel. succes meis!
ja dat is heel moeilijk die dingen ! vooral als je je vriendin goed kent maar ik zou het er idd bij laten zulke mensen zijn je vriendschap niet waard ! K heb het zelf ook zoiets gehad vriendin die ik al heel me leven lang kent . we hadden allebij een hele andere smaak kwa jongens zij had al 2 vaste lange relatie`s achter de rug en er mij op wijzde dat ze er verlopig klaar mee was ! en ik altijd nog op zoek naar de ware al hoevaak ik al helemaal hoteldebotel op een paar jongens was en het vaak van die players waren sprak ik daar altijd met haar over hoe kut ik dat wel niet vond .. en het was weer zo dat ik iemand op het oog had ! en naam haar dus die avond mee uit .. ik zag wel dat ze wel goed met elkaar konde vinden maar ik vertrouwde haar en zag er nou niet echt wat in , terwijl andere mensen me vertelde dat als ik naar de wc ging of wat dat ze heel close samen gingen dansen , en nog dacht ik van ja het is me beste vriendin dat doet ze niet .. na fijn het was zondag en had al heel de dag nix van die knul gehad en wilde het kwijt aan me vriendin dus kwam ik zogezegt bij haar langs en ze me vertelde dat hij helemaal verliefd was op haar ik schrok me DOOD ... dat vond ik al een drama op zich maar ja ok ken gebeuren tot dat ze pecies op de moment werd gebelt door die jongen en ik haar hoorde zeggen van nee ze zit hier ik gaat het haar nu vertellen .. dus zei vertelde mij dat ze hem ook wel zag zitten en ik daar maar bij in moest komen , ik ben toen maar naar huis gegaan en haar gezegt dat ze of voor die gozer kon kieze of voor onze vriendschap . toen had ze dus voor die gozer gekozen ! het was wel na 2 weken over en een maand later wilde ze het met mij goed komen maken ik heb haar toen de deur gewezen .. maar nu heb ik toch af en toe spijt want ik mis de vriendschap wel