Sensitest vraagje

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by dolfijntje1985, Mar 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Ik heb zondag een Sensitest zwangerschaps test gedaan omdat ik al aantal dagen heel misselijk was en dat nog nooit gehad had en keek s'ochtends om 7 uur ff en toen zag ik niks ben me bed weer in gegaan en anderhalf uur later keek ik weer en zag een heeeel licht streepje ik davht ik verbeeld het me maar me man zag het ook. Nou laat ik me testen altijd de hele ochtend liggen en kijk wel 30 keer voor ik ze weg gooi en ze blijven altijd omo wit. Maar nu niet heb woensdag me nod. Wie heeft er ervaring met de Sensitest dat ze uiteindelijk toch positief worden en toch niet zwanger bleken te zijn.

2. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    haal effe kruidvat testjes 2 voor 5euro die zijn erg gevoelig

3. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Zijn die gevoeliger als de Sensitest want daar staat namelijk dat het een hoge gevoeligheid heeft en je het 4 dagen voor je nod kan testen. Wil eigenlijk wachten tot woensdag maar weet niet of ik kan wachten hahah

4. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Ik ben niet zo weg van sensitest

5. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Als die test normaal omo blijft en nu niet is dat zeker positief. Er zal ongetwijfeld iets zijn, maar houd er goed rekening mee dat het voortijdig weer afgebroken kan worden door je lichaam. Ik zou deze niet als vals positief zien. Maar het percentage hcg is wel minimaal, want het wordt pas zichtbaar buiten de afleestijd. Ik zou daarom op nod nog eens testen.
    Ik denk echter binnen of buiten afleestijd, als hij normaal wit blijft en nu niet, dan is er in ieder geval iets aanwezig wat meer hormoon maakt dan anders.
    Daarom kun je beter pas op nod testen. Dit geeft veel meer spanning.

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Is dat die met het hartje? Ik heb die ook een keer gebruikt. Was een paar dagen voor ik ongesteld moest worden.. Eerst zag ik niks.. later in de ochtend zag ik een dun/licht streepje.. ( ff foto zoeken ) Ik was toen wel zwanger. Heb daarna alleen nog 2v5 van Kruidvat gebruikt en CB.

7. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik denk niet dat je misselijkheid er iets mee te maken kan hebben...Zelfs al zou je zwanger zijn, dan is de hoeveelheid HCG 3 dagen voor je NOD nog zo minimaal dat dat eigenlijk nog geen echte klachten kan geven (zou wat zijn als bij een level van HCG 8 ofzo al misselijk bent, hoe moet dat dan bij 200.000? ;))

Ik zou gewoon morgenochtend nog een keer testen maar dan met KV. Dan ben je 2 dagen verder dan zondag dus dan zou het streepje al wel iets duidelijker moeten zijn!

Succes!

8. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Dank jullie welvoor de reacties @ troelaaa nee het is niet met het hartje het is de dipstik en die van mij was nog lichter als je kijkt zie je niks als je gaat turen zie je wel een licht streepje heb idd vanmiddag de kruitvat 2 voor 5 euro gekocht ga morgen ochtend nog een keer proberen.

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Goedzo Dolfijntje!
    Laat je t ons morgen even weten hier?

Duim voor je!

10. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Ja zeker laat het morgen ochtend weten

11. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Helaas heb net de kruitvat test 2 voor 5 gedaan en die blijft wit dus zal vandaag of morgen wel ongi worden helaas

12. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Hè jammer meid, hopelijk mag het snel raak zijn.

13. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Het gekke is wel dat ik veel afscheiding heb en normaal voor ik ongi word ben ik kurk droog kunnen we ook bijna geen sex hebben zo droog en nu wel veel afscheiding. Ik zit nu ook 12 dagen na me ei heb eeb cycles van 26 meestal en precies op de dag 14 dagen na me ongi heb me ei en dan 12 dagen na me ei word ik ongi zit nu 12 dagen na me ei is het dan niet nog te vroeg om te testen?? Of maakt dat niet uit.

14. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
  15. dolfijntje1985

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    Nog steeds niks te bekennen Toen ik vanavond rond het eten de test wou weg gooien zag ik een 2de streepje weet dat je dat dan niet als positief mag beschouwen maar geeft me wel weer wat hoop. Heeft iemand dat ook gehad en bleek wel zwanger te zijn??

16. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    ja ik heb dat ook een keer gehad dat ik een kv test deed en dat hij eerst negatief was en een half uur later ineens een licht streepje stond. toen was ik ook zwanger maar kreeeg toen par dagen later een vmk......dus meid hopelijk is die test over een paar dagen duidelijker

Share This Page